Ik kan nog steeds echt niet precies snappen waarom ze de vids maken. Is er 'n timestamp of zo te vinden van wanneer deze vids gemaakt waren? Zijn de mensen in de vids traceeerbaar? Wie zijn ze ? Als je zo'n lollige maar bizarre, genante vid heeft gemaakt en die gaat viral en dan out-of-context wordt gebruikt, zou je toch ook niet blij van zijn? Doen ze dit om te zeggen : ' Hey kijk mensen- zo druk zijn we echt niet!' ?quote:
Nee, 73.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Iedereen met een andere mening is een troll waar je niet mee in discussie wil.
Hoe oud ben je, 6?
Heel bijzonder gedrag voor iemand van zijn leeftijd.quote:
Ik ben 'n bijzondere, gezonde 73-er.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel bijzonder gedrag voor iemand van zijn leeftijd.
Dat doen 'we' niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom willen jullie dat deze hele kut situatie langer blijft duren? En waarom pretenderen jullie dit te doen onder het mom van liefde terwijl het enige wat jullie veroorzaken meer doden is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een soapquote:Willem Engel van actiegroep Viruswaarheid is niet langer kandidaat-Kamerlid voor de coronakritische partij Vrij en Sociaal Nederland (VSN), laat oprichter en partijleider Bas Filippini weten. In de partij is ruzie ontstaan over zijn kandidatuur. Engel reageert zeer verbaasd aan de telefoon en eist dat Filippini zijn uitspraken intrekt. ,,Niet meer op de kieslijst? Jij weet meer dan ik!”
https://www.ad.nl/politie(...)-van-niets~a7bad1f3/
Hoe wappie moet je zijn om uit een coronakritische partij gezet te worden wegens teveel kritiek op corona?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Coronakritisch. Dat dit überhaupt een woord is
?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:13 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Coronakritisch. Dat dit überhaupt een woord is
De Politie heeft maar een keer of twintig vriendelijk gevraagd te vertrekken.. Dat je dan blijft staan is heel dom..Maar goed de reden waarom ze daar staan was al een bewijs van dom zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Arme man... de politie moet zich schamen
https://t.me/klokkenchat/37153
Als die dame rijdt dan ga ik er wel onder liggen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds echt niet precies snappen waarom ze de vids maken. Is er 'n timestamp of zo te vinden van wanneer deze vids gemaakt waren? Zijn de mensen in de vids traceeerbaar? Wie zijn ze ? Als je zo'n lollige maar bizarre, genante vid heeft gemaakt en die gaat viral en dan out-of-context wordt gebruikt, zou je toch ook niet blij van zijn? Doen ze dit om te zeggen : ' Hey kijk mensen- zo druk zijn we echt niet!' ?
…...Anyhoos.....
Van de twee fotos in de artikel van 'n maand of zo geleden, kan je ook geen 'chaotic' scenes zien. Kan ook zijn dat de geparkeerde ambulances echt niks of maar weinig te doen hebben.
https://www.belfasttelegr(...)r-park-39867858.html
'She said one patient had waited in an ambulance for 10 hours last night.'
ME is gewoon Ajax / Feyenoord hooligans joh. Maar dan via de overheid.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Arme man... de politie moet zich schamen
https://t.me/klokkenchat/37153
Ach die jonge denkt dat je serieus bloed aan je handen hebt als je geen - niet werkend - mondkapje op zet, en als je ff binnen 1.5 meter van iemand komt of een knuffel geeft.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat doen 'we' niet.
Dat doen 'we' niet.
Demonsteren tegen beleid waar je tegen bent is dom?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
De Politie heeft maar een keer of twintig vriendelijk gevraagd te vertrekken.. Dat je dan blijft staan is heel dom..Maar goed de reden waarom ze daar staan was al een bewijs van dom zijn.
Die gasten er echt niet met die reden, zie de interviews met ze.. Deze mensen zijn compleet de grip op de realiteit kwijt. Opgejut door lui zoals Engel en Baudet.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Demonsteren tegen beleid waar je tegen bent is dom?
Knokploeg die vrouwen en oude mensen te lijf gaat. Wat een baan. Er was niks aan de hand tot de pliesie ten toneel kwam. Evengoed een mooie, hoopgevende dag met deze opkomst.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
ME is gewoon Ajax / Feyenoord hooligans joh. Maar dan via de overheid.
Men vindt het al snel opjutten als het geen linkse gutmensch meningen zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die gasten er echt niet met die reden, zie de interviews met ze.. Deze mensen zijn compleet de grip op de realiteit kwijt. Opgejut door lui zoals Engel en Baudet.
Laat jij je nu maar opjutten door Pinokkio en De Clown. Ben jij tenminste slim bezig.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die gasten er echt niet met die reden, zie de interviews met ze.. Deze mensen zijn compleet de grip op de realiteit kwijt. Opgejut door lui zoals Engel en Baudet.
Nou zolang ik die niet serieus neem gaat het goedquote:Op zondag 17 januari 2021 20:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Laat jij je nu maar opjutten door Pinokkio en De Clown. Ben jij tenminste slim bezig.
Ik ben "rechts" als we het in een hokje moeten duwen. Tevens is Engel meer "links" dan "rechts". Wat daar vanmiddag rondliep was een mengelmoes van extreem rechts en links.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Men vindt het al snel opjutten als het geen linkse gutmensch meningen zijn.
De tolerantie tegen "rechtse" meningen gaat er in rap tempo aan onderdoor lijkt het.
- Koopmansquote:Het is onmiskenbaar het huis van bewoners die bewust omgaan met de aarde; als er iemand veel afweet van het verband tussen klimaatverandering en virusinfecties is het Marion Koopmans. Honderden keren heeft ze het uitgelegd, in hoorcolleges, lezingen, voor studenten, collega-onderzoekers en leken: de opwarming van de aarde leidt tot overstromingen bijvoorbeeld, en die weer tot vervuiling van gewassen, waardoor mensen infectieziekten kunnen krijgen.
Politiek incorrecte mening dan.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben "rechts" als we het in een hokje moeten duwen. Tevens is Engel meer "links" dan "rechts". Wat daar vanmiddag rondliep was een mengelmoes van extreem rechts en links.
Wat een gezwets weer om met het oordelende vingertje te kunnen wijzen om de boel af te kraken. Je kunt het niet hebben dat er zoveel volk - doodgewone burgers die het zat zijn, zijn komen opdagen.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben "rechts" als we het in een hokje moeten duwen. Tevens is Engel meer "links" dan "rechts". Wat daar vanmiddag rondliep was een mengelmoes van extreem rechts en links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |