Met een vleugje fidel castro.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:28 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dag Pharkus,
U bent gandhi, mandela in een.
Hoe voelt het wanneer mensen misbruik maken van je vriendelijkheid?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:27 schreef Pharkus het volgende:
sst, dadelijk denken mensen nog dat ik wel eens aardig ben.
Dan heb ik een extra pilsje nodig om alles te verwerken.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Hoe voelt het wanneer mensen misbruik maken van je vriendelijkheid?
Proost en sterkte vriendelijke habibo.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan heb ik een extra pilsje nodig om alles te verwerken.
Doe mij er ook een.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan heb ik een extra pilsje nodig om alles te verwerken.
Wat is je vraag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:47 schreef pieterdegallier het volgende:
Hallo is daar iemand vamdaag
Ja inderdaad. Mijn selectiecriterium is voornamelijk of iets een kuttopic is of nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:24 schreef pferdfahrer het volgende:
Weer lekker selectief aan het modereren @:plompzakker?
Ik zie genoeg topics staan zonder enige inhoud. Maar die zie je voor het gemak maar even over het hoofd hé. Ga je trouwens nog reageren op mijn DM?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Mijn selectiecriterium is voornamelijk of iets een kuttopic is of niet
Ik zie nergens een TRquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik zie genoeg topics staan zonder enige inhoud. Maar die zie je voor het gemak maar even over het hoofd hé. Ga je trouwens nog reageren op mijn DM?
Beste KLB mod 2021 hoor mark my wordsquote:
Eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste KLB mod 2021 hoor mark my words
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef Scheepskok het volgende:
Kan er alsjeblieft iets gedaan worden aan de baggertopicstroom van Mikeytt? Hij maakt KLB kapot.
Mocht het zijn dat dit iets is van mods of admins, dit is niet leuk meer.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef Scheepskok het volgende:
Kan er alsjeblieft iets gedaan worden aan de baggertopicstroom van Mikeytt? Hij maakt KLB kapot.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef Scheepskok het volgende:
Nog nooit zoveel waarheid gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]mtt is de enige die nog wat leven brengt in KLB, klb is al zo goed als vernietigd sinds die nieuwe is aangesteld.
Niet zo moeilijk als hij eind 2021 nog de enige die over is in Klb.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Beste KLB mod 2021 hoor mark my words
Nou poeh hee, wat een leven zeg. 20 topics over starbucks barista's en de rest over dikke mensen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:37 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]mtt is de enige die nog wat leven brengt in KLB, klb is al zo goed als vernietigd sinds die nieuwe is aangesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |