Zijn pas 10 minuten bezig joh. Maar het ziet er niet heel goed uit, kenners hadden al een moeilijke avond verwacht.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het indekken als ik zeg dat ik PSV op deze manier niet zie winnen?
@Zipportal?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:57 schreef raptorix het volgende:
Heeft iemand een OP NAAR HET PSV TOPIC .gif?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:57 schreef De_Kraam het volgende:
Smeets scoorde ook ooit tegen Ajax. Ter info.
Ho ho maxiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
Nijhuis vindt het helemaal niet relevant dat de bal te zien is, lekker schoppen op elkaar.
Sangaré speelt nog veel slechter.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Doe Rosario maar ffkes wisselen
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou er wel een oranje bal beschikbaar zijn?
Daar ben ik tegenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik mag het hopen
Alleen maar witte ballen riekt naar racisme
Ik mag toch hopen van wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verkocht. Sneeuwt nooit meer in NLquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat je geen poll hebt gemaaktquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: met deze omstandigheden mag de wedstrijd ook gewoon afgelast worden.
Of ben ik dan teveel een mietje?
Hey een blessure, dit komt mooi uit voor mijn stelling.
Eens, zeker op kunstgrasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: met deze omstandigheden mag de wedstrijd ook gewoon afgelast worden.
Of ben ik dan teveel een mietje?
Hey een blessure, dit komt mooi uit voor mijn stelling.
Rikkert moet het ook ontgelden op twitter.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:03 schreef GGMM het volgende:
Rosario is de gebeten hond in het PSV-topic
Gewoon doorgaan. Ik wil wel voetbal kunnen kijken op mijn zaterdagavond.quote:
Als je voetbal wil zien kijk je de verkeerde zender, hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Ik wil wel voetbal kunnen kijken op mijn zaterdagavond.
KingFlopland gestemd dus
Wij trainen ook weleens met vorst etc (kunstgras) dat is echt vreselijk voetballen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Ik wil wel voetbal kunnen kijken op mijn zaterdagavond.
KingFlopland gestemd dus
Dit ja. Volledige PSV defensie genot.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beloofde comeback in de voetbalmanager slik ik in.
Er schijnt een dak op de Arena te zitten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef GGMM het volgende:
Hoop wel dat de wedstrijd morgen sneeuw-vrij is
Overal in Europa heeft het wel ergens gesneeuwd maar dit is de eerst wedstrijd op een witte mat met witte bal die ik heb gezien ..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Dit veld kan imo nog net wel maar ik snap niet waarom ze vrolijk de buitenkanten hebben schoongeveegd en niet de as
Al had ik ook kunnen begrijpen dat dit afgelast zou worden
Derhalve heb ik geen sterke mening
Ik weet niet wat voor kunstgras jullie hebben, maar ik heb nog nooit gehad dat je niet goed kon voetballen op kunstgras. Overigens in mijn jeug ook wel bij vorst op de parkeerplaats getrained.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij trainen ook weleens met vorst etc (kunstgras) dat is echt vreselijk voetballen.
Maar als ik puur aan mezelf denk ben ik ook blij dat het doorgaat ja.
Ligt er pas een paar jaar in en echt topkunstgras.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor kunstgras jullie hebben, maar ik heb nog nooit gehad dat je niet goed kon voetballen op kunstgras. Overigens in mijn jeug ook wel bij vorst op de parkeerplaats getrained.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |