Het is niet heel moeilijk hoor. Gewoon niet elke dag als een beest eten, af en toe bewegen en niet je haar kort knippen.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:59 schreef Avianflu het volgende:
[..]ik ben populair, ik voel mij speciaal
![]()
Ik zal het onthouden, dan kan ik Mss nog een tijdje mee.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:00 schreef incel het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk hoor. Gewoon niet elke dag als een beest eten, af en toe bewegen en niet je haar kort knippen.
Juist. Online is een andere wereld.quote:Op maandag 25 januari 2021 10:00 schreef incel het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk hoor. Gewoon niet elke dag als een beest eten, af en toe bewegen en niet je haar kort knippen.
Ik heb gewoon abo's, dus geen flauw idee wat anderen allemaal aan functionaliteit missen.quote:
Betaal je serieus voor Tinder?quote:Op maandag 25 januari 2021 10:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon abo's, dus geen flauw idee wat anderen allemaal aan functionaliteit missen.
Ja? Niet lang meer, maar ik heb vanaf dag 1 een betaald account gehad.. beetje kansloos om een dikke auto te kopen en vervolgens te gierig te zijn om er benzine in te mikken of wel?quote:
Oh, bedoelde het niet lullig maar dacht dat juist Tinder gratis goed te gebruiken was.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja? Niet lang meer, maar ik heb vanaf dag 1 een betaald account gehad.. beetje kansloos om een dikke auto te kopen en vervolgens te gierig te zijn om er benzine in te mikken of wel?
"stuur maar een berichtje, want ik kan geen likes zien"
Als mijn abo straks om is, trek ik dat profiel offline, en dan ga ik lekker alleen op Lexa verder, dat werkt sowieso beter en fijner.
Met zo'n koppie als jij hoeft dat idd niet.. maar mijn Vin Diesel-look is niet meer wat het geweest is![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef Brybry het volgende:
Ik heb mijn contacten op een laag pitje. Wederom date gehad met el cheapo die ik vanaf nu *skatje* ga noemen
Ik kan er niet tegen als dingen half werkenquote:Op maandag 25 januari 2021 11:51 schreef Brybry het volgende:
[..]
Oh, bedoelde het niet lullig maar dacht dat juist Tinder gratis goed te gebruiken was.
Oh, toch nog 'gewonnen'?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef Brybry het volgende:
Ik heb mijn contacten op een laag pitje. Wederom date gehad met el cheapo die ik vanaf nu *skatje* ga noemen
quote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef Brybry het volgende:
Wacht maar tot je hoort hoe hij háár noemtquote:
Zouden we even aan haar vriendin moeten vragenquote:Op maandag 25 januari 2021 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort hoe hij háár noemt![]()
Wat denigrerend, ben je hem toch weer de baas!quote:Op maandag 25 januari 2021 11:53 schreef Brybry het volgende:
Akelig scherp!quote:Op maandag 25 januari 2021 12:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zouden we even aan haar vriendin moeten vragen
True, soms wel.. maar in dit geval ligt het verhaal iets anders weet ik toevalligquote:Op maandag 25 januari 2021 12:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je wil, maakt het niet uit wie wat of hoe. Als je het maar krijgt. Daarna is voor later.
Aha! Het is dus niet altijd wat men ziet!quote:Op maandag 25 januari 2021 13:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Akelig scherp!
[..]
True, soms wel.. maar in dit geval ligt het verhaal iets anders weet ik toevallig
Het is meestal niet wat men ziet.. komt ook door gebrekkige informatie-voorziening, maar dat wisten we al een tijdjequote:Op maandag 25 januari 2021 13:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Aha! Het is dus niet altijd wat men ziet!
Veelal ook mensen buiten je range qua leeftijd of afstand maar die jou er wel in hebben zitten. Ik zet wel eens de afstand dan een stuk groter. Vaak kan je bij de helft wel een beetje zien wie wie is ondanks dat vervagen van die foto. Zeker als iemand bijvoorbeeld een geheel witte achtergrond heeft, een zwarte blouse en rode sjerp of zo. Dan zet ik eventjes die parameters wat groter, swipe je een zootje door en opeens zijn die 30 likes na een kwartier gehalveerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 09:36 schreef incel het volgende:
[..]
Ja toen ik tinder na een paar maanden weer opnieuw had geinstalleerd regende het echt likes. Maar na een paar weken swipen krijg je dan opeens niks meer. Ik zie nog wel 30+ likes staan dus ik heb zoiets van ja dat is een euro per kans om te neuken maar ik wil ook niet in die bullshit trappen het voelt ook een beetje als krasloten of domme mensen belasting.
Not reallyquote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 12:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zouden we even aan haar vriendin moeten vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |