Odin By Farstad DQquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Wie staat er nog meer niet in het klassement?
Klopt wel, maar het lijkt er niet beter op te worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Herbert niet zo blij is met de Duitse bond en het daarmee gepaard gaande vertrek van de NEDERLANDSE staf. Terwijl Erik Bouwman daar jaren zat en ook geen progressie boekte.
Moet ie ook maar op zoek naar een nieuw neukertje, die ook schaatst.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef showtimer het volgende:
Je zult maar de nieuwe Kjeld Nuis genoemd worden.
Tjerk de Boer moet uitkijken danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet ie ook maar op zoek naar een nieuw neukertje, die ook schaatst.
Femke?
Jutta krijgt last van daddy issues.quote:
Bert kan veel maken, maar dat niet denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jutta krijgt last van daddy issues.
Misschien kan Bert dat morgen vragen, als het weer niet lekker loopt: "of heb je soms last van daddy issues?"
Lijkt me wel een goed interview worden dan.
Ik ook niet, maar hij is niet meer zo kots opwekkend als een jaar of 10 geledenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:44 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ik zal nooit fan worden van Bert Maalderink.
You're black!?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 20:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is niet meer zo kots opwekkend als een jaar of 10 geleden
nee, ik ben zo'n stro blonde hollander met blauwe ogen (al is het haar wel wat doffer geworden met de jaren, moet ik toegeven)quote:
Shinhama 34,50 + 1,08,20 zou leiden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:45 schreef wimderon het volgende:
Kjeld Nuis is de enige die op dit niveau mee kan doen. En Kulizhnikov.
Het was Annette die weer volledig met het vlaggetje dacht. En daarna bedacht dat Kulizhnikov ook nog bestaat en nog even erachteraan mompelde.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Shinhama 34,50 + 1,08,20 zou leiden.
Het was het citaat van Maalderink richting Shani Davis na zijn eerste overwinning.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:54 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, ik ben zo'n stro blonde hollander met blauwe ogen (al is het haar wel wat doffer geworden met de jaren, moet ik toegeven)
in die jaren zapte ik altijd meteen weg als de microfoon van Bert in beeld kwam, dus dat heb ik gemist....quote:Op zondag 17 januari 2021 07:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Het was het citaat van Maalderink richting Shani Davis na zijn eerste overwinning.
Ik vond hem meteen een interessantere interviewer dan zijn voorganger, Albert Schipperijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in die jaren zapte ik altijd meteen weg als de microfoon van Bert in beeld kwam, dus dat heb ik gemist....
Die staat wel scherp hoor. Onder de 1.56 is bij normale luchtdruk niet voor veel vrouwen weggelegdquote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat zij haar derde PR in 3 races rijden?
1.56,38 - dat is in deze vorm wel te doen denk ik.
Gisteren kwam Voronina overigens op 3km door na 1500m in om en nabij de 1.58,7... Benieuwd hoeveel dames die tijd vandaag überhaupt niet halen.
Dat is wel aan het opschuiven, die grens. Er waren al 9 dames sneller bij het WK Allround vorig jaar over 1500m, en dat was in Hamar. Ik ben hoopvol.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die staat wel scherp hoor. Onder de 1.56 is bij normale luchtdruk niet voor veel vrouwen weggelegd
Op de brommer!quote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef Max23 het volgende:
Linda Rossi gaat haar PR van 2:05 straks verpulveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |