SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze speelhoek en safe space.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Trouwens zie nu pas wat de foto in de op betekend wat leuk
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:17 schreef mschol het volgende:
meer sneeuwMoet je wel erg je best doen voor een sneeuwpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foqueville, corona vrije schuilplaatsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daar had ik het over en toen noemde je het kunst en nu zie je hem voor het eerst zeg je, Sjakquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jaja had de spoiler nu pas geopend om goed te kijken. ik mag er zeker niet bij met mijn werk.. zit nu echt te kijken naar wie en watquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar had ik het over en toen noemde je het kunst en nu zie je hem voor het eerst zeg je, Sjak
genoeg sneeuw om een sneeuwpop voor bij een miniatuur modeltreinbaan te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wel erg je best doen voor een sneeuwpop
Waarom zou jij er niet bij mogen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaja had de spoiler nu pas geopend om goed te kijken. ik mag er zeker niet bij met mijn werk.. zit nu echt te kijken naar wie en wat
leuk hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou jij er niet bij mogen?
over een half uurtje zou het hier moeten zijn volgens buienalarmquote:
Kwiwi is nog niet klaar met mijn huis. Maar plek voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou jij er niet bij mogen?
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorgquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:23 schreef Koen66 het volgende:
Staan er sowieso al een paar tussen die meer thuishoren op het monument bij het burgemeestershuis
Dan kun je alle huizen wel pakkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensne met beperking erbij waar ik voor zorg
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik ben zowat de enige extraverte hier, waar woon ik? aan de rand van het dorp met uitzicht op een fucking ballenbak en er staat stroom op mijn hek nog steeds.
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorg
Dat schildersbakjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
hier gaat lekker
[ afbeelding ]
en de bitterbrommert
[ afbeelding ]
Jij wilde naast het Polenhotelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik ben zowat de enige extraverte hier, waar woon ik? aan de rand van het dorp met uitzicht op een fucking ballenbak en er staat stroom op mijn hek nog steeds.
*kraakt*quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussen
Die is inderdaad wel een beetje spoorloosquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussen
Jij wilde naast het Polenhotelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En aan de andere kant een koffieshop, je woont wel op stand hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam er later om me te pesten.
Zet je wel aan het denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me af wie dat erg vindtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel een beetje spoorloos
Je kan in het Polen hotel werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorg
prima is goed . vind dit echt heel leuk zegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan in het Polen hotel werken?
Dat klopt, zelfs geen verkiezingen nog wie @Budapestenaar opvolgtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
We hebben nog steeds geen nieuwe burgermeester
waren er problemen mee dan?quote:
Altijd beter dan Halsemaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
@dud0r of @m1st1gquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
Doe dat maar ja. Nog meer van die halve tammen erbij hebben we niet nodig hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan in het Polen hotel werken?
Maar die wonen nog niet eens in het dorp.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:Dud0r of @:M1st1g
Het interesseert gewoon niemand. Alles gaat vanzelf goedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat klopt, zelfs geen verkiezingen nog wie @:Budapestenaar opvolgt
Totaal ongeschikt, jij kent de vorige burgemeester zeker niet?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Slim vrouwen zijn ook beter slimmer sterkerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die wonen nog niet eens in het dorp.Ik stel een vrouwelijke burgemeester voor en stem op Yg. Doet zij ook eens wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal ongeschikt, jij kent de vorige burgemeester zeker niet?
Strak plan wel ja @Ygritte for mayorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar die wonen nog niet eens in het dorp.Ik stel een vrouwelijke burgemeester voor en stem op Yg. Doet zij ook eens wat nuttigs.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijgen we wel een mooi chique dorp.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien eerst even inburgeren voor je al je vrienden in ons rustige dorp uitnodigt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey @:moonligt het hier mega gezellig en je kan woning kopen hier
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien eerst even inburgeren voor je al je vrienden in ons rustige dorp uitnodigt?
Je zal het wel druk hebben, als je in de COS post, op DTS en ook nog hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey @:moonlight je kan hier huis kopen en is hier mega gezellig
Ho ho, dit is een gesloten gemeenschap, nieuwe mensen moeten eerst door de ballotagecommissiequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey @:moonlight je kan hier huis kopen en is hier mega gezellig
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien eerst even inburgeren voor je al je vrienden in ons rustige dorp uitnodigt?
geen dts meer Koenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je zal het wel druk hebben, als je in de COS post, op DTS en ook nog hier
Redelijke cijfersquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
5340 nieuwe besmettingen, minder dan gemiddeld
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur 5340 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 722 minder dan gisteren. Het aantal is ook lager dan het gemiddelde van afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 5873 mensen positief getest werden.
In de ziekenhuizen nam de bezetting volgens het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding af. Er liggen nu 2365 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2474), van wie 671 op de IC (gisteren: 690).
98 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 98 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren waren dat er nog 96. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 94 doden per dag, tegen 107 doden per dag een week eerder.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 834 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 854. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Ik ben het met je eens nu alquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow ja sorry maar is mijn dochter
Restaurants open!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:40 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
5340 nieuwe besmettingen, minder dan gemiddeld
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur 5340 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 722 minder dan gisteren. Het aantal is ook lager dan het gemiddelde van afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 5873 mensen positief getest werden.
In de ziekenhuizen nam de bezetting volgens het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding af. Er liggen nu 2365 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2474), van wie 671 op de IC (gisteren: 690).
98 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM werden 98 overleden covid-patiënten gemeld. Gisteren waren dat er nog 96. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 94 doden per dag, tegen 107 doden per dag een week eerder.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 834 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 854. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
quote:
trek ik er anders wel bij inquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom woon je dus helemaal daar :p
Pics!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ow ja sorry maar is mijn dochter
Sterktequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
trek ik er anders wel bij in
@kwiwiquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
trek ik er anders wel bij in
ja ben nu hier nog dakloos en met die sneeuw best frisquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:kwiwi
Sjak en haar dochter gaan bij mij wonen
Ja begrijp ik :pquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben nu hier nog dakloos en met die sneeuw best fris
prima mag ik wel een huissleutel hoop ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:kwiwi
Sjak en haar dochter gaan bij mij wonen
Je denkt dat je dat huis nog uit mag als je er binnen bent?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prima mag ik wel een huissleutel hoop ik
mooie postquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
We skuppe oe ok sow wier ut dorp oet aske an onze wiewe kumpt
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat huis nog uit mag als je er binnen bent?.
Momentje, even ruggenspraak houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prima mag ik wel een huissleutel hoop ik
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je denkt dat je dat huis nog uit mag als je er binnen bent?.
Wees blij, nu zie je nog daglichtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben nu hier nog dakloos en met die sneeuw best fris
e wordt minstens verkracht door onze huispsycho.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
uh dat mag ik hopen of kom ik aan de ketting
Als hij je aardig vindt, alleen aan de kettingquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
uh dat mag ik hopen of kom ik aan de ketting
Je zit mijn enige kans op een vrouwelijke slavin te bederven hè, hoop dat je door een bank heen zakt, bedankt beige ding.quote:
is er ook een goed ziekenhuis danquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:47 schreef Lospedrosa het volgende:
J
[..]
e wordt minstens verkracht door onze huispsycho.
Leuk!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens een concert bezoeken.
geen idee, Molo is hier ook niet meer zo vaak.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is er ook een goed ziekenhuis dan
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zit mijn enige kans op een vrouwelijke slavin te bederven hè, hoop dat je door een bank heen zakt, bedankt beige ding.
Wel een ranzige dokterspraktijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is er ook een goed ziekenhuis dan
Ik kan ook wel een kleinschalig ziekenhuis in de tuin beginnen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, Molo is hier ook niet meer zo vaak.
Heeft ze haar EHBO-doos ook meegenomen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, Molo is hier ook niet meer zo vaak.
Of je knikkert de Polen op straatquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een kleinschalig ziekenhuis in de tuin beginnen?
Oke Herr Mengelequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een kleinschalig ziekenhuis in de tuin beginnen?
Die heb ik.zelf ook...ben ook big geregistreerdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft ze haar EHBO-doos ook meegenomen?
Welke eekhoorn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo kijken of de eekhoorn er nog is, zo ja dan adopteer ik haar.
Waar ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
bij jou ook sneeuw?quote:
Boodschappen doen. Klote sneeuw op de terugweg in m'n gezichtquote:
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bij jou ook sneeuw?
Succes maar die hoef ik niet in huis he .quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er stond een enge metalen eekhoorn op de stortcontainer, ga haar nu redden.
Waar dan ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey m1st1gquote:
Ik heb helemaal nog niets gezien.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey m1st1gheb je gezien wat van haags hier
![]()
Haags - beroepsweigeraar maar wel een huis doet hij goed hierquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nog niets gezien.
Af en toe zie ik een alert dat iemand mij heeft genoemd maar verder lees ik niet
quote:
Welke app ?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja vanavond weer met de app meedoen met weet ik veel, vond ik vorige week heel leuk.
@kwiwi bouwt gewoon een azielzoekerscentrum voor ze. Ver wegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee, die aids mag hier weg blijvenquote:
Lekker vriendelijk ben jijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die aids mag hier weg blijven
Gaarne.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:kwiwi bouwt gewoon een azielzoekerscentrum voor ze. Ver weg
horen wij toch niet meer bijquote:
niet belangrijk om te weten weer snel vergeten is beterquote:
Altijd al geweest.quote:
Merci voor de uitlegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo heet het programma en je kan een app met dezelfde naam downloaden en meespelen
picsquote:
Dodenteltopic, waar je zo snel mogelijk moet posten om punten te krijgen. Vooral heel goed voor de kwantiteit zeg maar. De inhoud is ver te zoeken.quote:
Zo iets is haags wel op het lijf geschrevenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dodenteltopic, waar je zo snel mogelijk moet posten om punten te krijgen. Vooral heel goed voor de kwantiteit zeg maar. De inhoud is ver te zoeken.
Lunchgenotquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo iets is haags wel op het lijf geschreven
Is dat iets zoals Tel hier tot 10.000-topics?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dodenteltopic, waar je zo snel mogelijk moet posten om punten te krijgen. Vooral heel goed voor de kwantiteit zeg maar. De inhoud is ver te zoeken.
HEt gaat er eigenlijk om om zo min mogelijk te posten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awh zo schattig als ze de eerste schaamhaar ontdekkenquote:
bijna avondeten hoorquote:
DOE DAT DAN OOKquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
HEt gaat er eigenlijk om om zo min mogelijk te posten.
nee hoor, we hebben bitterbal als knuffelbuutnlanderquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben bitterbal als knuffelbuutnlander
Kun je vergeten. Is toch niks van waar. Net als die auto, die rode bank, en al die andere verzinsels waar we nog een foto van zouden krijgenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Eentje daarvan is wel weer zat ook trouwensquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in de mensheid.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergeten. Is toch niks van waar. Net als die auto, die rode bank, en al die andere verzinsels waar we nog een foto van zouden krijgen
Oh jaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen in de mensheid.
Van een snack? :pquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eentje daarvan is wel weer zat ook trouwens
nee Koen hebben we ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben hier toch niet de enige buutnlander?
Is allemaal gewoon gepost hoor, moet je maar oplettenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je vergeten. Is toch niks van waar. Net als die auto, die rode bank, en al die andere verzinsels waar we nog een foto van zouden krijgen
Misschien wel de enige die wil knuffelen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, Kwiwi tel ik ook al buitenlanderquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De grote aankondiging moet nog komen toch??quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is allemaal gewoon gepost hoor, moet je maar opletten
Heeft die niet gewoon te lang onder de zonnebank gelegen?quote:
Waarvan we stijl achterover zouden slaan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De grote aankondiging moet nog komen toch??
Ja die wel, die is ook wel gijnig voor sommigen hier.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De grote aankondiging moet nog komen toch??
Jij zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarvan we stijl achterover zouden slaan?
Gijnigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die wel, die is ook wel gijnig voor sommigen hier.
Ik ben niks gewend dus dat kan wel kloppenquote:
Kabouter Buttplugquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk!
[ afbeelding ]
Met glitterbaard
Ja precies daarom juistquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben niks gewend dus dat kan wel kloppen
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk!
[ afbeelding ]
Met glitterbaard
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk!
[ afbeelding ]
Met glitterbaard
Oh jij hebt die siswet video van laatst dus ook gezienquote:
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb nog steeds geen eekhoorn gzien nu
ik dusquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:15 schreef Koen66 het volgende:
Iedereen die gezellig meepost is welkom hier
Niks voor jou, burgemeester zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:15 schreef Koen66 het volgende:
Natuurlijk, ik ben groot fan van haar oeuvrequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh jij hebt die siswet video van laatst dus ook gezien
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Ik wil de eekhoorn van uitstraling zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze dat kunstwerk geadopteerd?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh jij hebt die siswet video van laatst dus ook gezien
en die brug is vast een brug te verquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks voor jou, burgemeester zijn?
Nu zit je daar maar een beetje bij de brug te wachten?
Pater familiasquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks voor jou, burgemeester zijn?
Nu zit je daar maar een beetje bij de brug te wachten?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil de eekhoorn van uitstraling zien
Een medekunstkennerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben groot fan van haar oeuvre
Die truc heeft hij bij meer vrouwen gebruikt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
--> KPDquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hey Koenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:15 schreef Koen66 het volgende:
Vrienden van Amstel live 2021, je kunt op iNet zo een livestream kaartje kopen.quote:
Je moet van je vrouw he?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrienden van Amstel live 2021, je kunt op iNet zo een livestream kaartje kopen.
Ontzettende kutartiesten.
Maar he, ff afhalen bij een goed restaurant en dan dansen in de woonkamer
en dan ook van die stoelen waar je kut op zitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft kluun er al een topic over gemaakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kroonprins van Oman gaat met zijn nichtje trouwen
Betere werkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk!
[ afbeelding ]
Met glitterbaard
Klinkt als iemand die in KLB komt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft kluun er al een topic over gemaakt?
Nou het was mijn idee eigenlijk.quote:
Zullen de kinderen leuk vinden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is echt drie keer niksquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaaaa zie je wel, dat is het begin!
zou vast andre hazes zijn marco , enz enzquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het was mijn idee eigenlijk.
Ik kaartje uploaden eten bestellen enzo.
Maar toen keek ik pas naar de artiesten
Gaat hier pas later op de avond sneeuwen, ze mogen vanavond opblijven tot 22:30.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen de kinderen leuk vinden.
Nog steeds niksquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt drie keer niksvolgens mij zwakt het alweer af.
ik weiger hem andre hazes te noemen. die is dood. het is hazes jr.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zou vast andre hazes zijn marco , enz enz
Soms denk ik, het is echt niet leuk zo met de quarantaine maar dan zie ik jou posten en dan denk ik mwoah het gaat nog wel eventjesquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou het was mijn idee eigenlijk.
Ik kaartje uploaden eten bestellen enzo.
Maar toen keek ik pas naar de artiesten
Moet je nagaan hoe ver ik heen ben in die lockdown.
goed puntquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weiger hem andre hazes te noemen. die is dood. het is hazes jr.
Oh dat lijkt me het dan weer net niet, qua beleving zeg maar. Maar ik wens je natuurlijk wel heel veel plezier en wel goed om die artiesten op die manier te steunen,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met als TT "Komt mijn nicht bij de dokter"?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft kluun er al een topic over gemaakt?
is maar net wat je er zelf van maakt tochquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik, het is echt niet leuk zo met de quarantaine maar dan zie ik jou posten en dan denk ik mwoah het gaat nog wel eventjes
Ja maar zo begon het hier ook, sneeuwt nu toch al paar uurtjes.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is echt drie keer niksvolgens mij zwakt het alweer af.
Heb je de sleutel en de code van het cijferslot al?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is maar net wat je er zelf van maakt toch
Plays the sad trombone.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze artiesten:
Armin van Buuren, Guus Meeuwis, André Hazes, Snelle, Thomas Acda, Paul de Munnik, Willeke Alberti, Rolf Sanchez, Nick & Simon, Typhoon, Diggy Dex, Suzan & Freek, VanVelzen, Dinand, Maan, Kraantje Pappie, Duncan Laurence, Paul de Leeuw en Jochem Myjer zullen zorgen voor een vertrouwde vrienden avond, live vanuit Ahoy.
gaat vaak om de sfeer maar ben bang dat t nu toch minder sfeer zou zijn; want live erbij zien gaat vaak om de sfeerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze artiesten:
Armin van Buuren, Guus Meeuwis, André Hazes, Snelle, Thomas Acda, Paul de Munnik, Willeke Alberti, Rolf Sanchez, Nick & Simon, Typhoon, Diggy Dex, Suzan & Freek, VanVelzen, Dinand, Maan, Kraantje Pappie, Duncan Laurence, Paul de Leeuw en Jochem Myjer zullen zorgen voor een vertrouwde vrienden avond, live vanuit Ahoy.
Als je daar in de ahoy staat te zuipen zijn zo'n medleys best leuk, maar hier zou ik ook niet blij van worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze artiesten:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de sleutel en de code van het cijferslot al?
Doe nou even een pic van die eekhoorn joh,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je de sleutel en de code van het cijferslot al?
echt hequote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe nou even een pic van die eekhoorn joh,
Ja moet ik even een Imgur account aanmaken, zucht ik ben lui.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe nou even een pic van die eekhoorn joh,
Oh ja daar ging ik ook nog achteraan iddquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens ik heb sinds een paar dagen een elektrische deken, wat een genot is dat joh.
Gyazo is je vriend. Ideaal en geen account nodig,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet ik even een Imgur account aanmaken, zucht ik ben lui.
is je eigen deken dan te dun?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
Jongens ik heb sinds een paar dagen een elektrische deken, wat een genot is dat joh.
Echt zo fijn! Ik heb geen verwarming op de slaapkamer dus deed al vaak een kruik maar dit is echt zo heerlijk om je bed in te stappen. Ga hem zo even aanzetten en dan straks lekker lezen en een dutje doen,quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar ging ik ook nog achteraan idd
een elektrische deken is niet iets waar je onder ligt. Maar opquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze artiesten:
of imgbbquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gyazo is je vriend. Ideaal en geen account nodig,
Zal ook wel de line-up van Lowlands gaan worden dit jaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze artiesten:
ah :pquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een elektrische deken is niet iets waar je onder ligt. Maar op
Het is een onderdeken, dus hij ligt op het matras zeg maar. En nee niet te dun, heb 2 dekbedden maar mijn bed is wel ijskoud als ik er in stap. En nu dus niet meer.quote:
Tegen die tijd weet toch echt niemand meer wie Duncan Laurence is..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ook wel de line-up van Lowlands gaan worden dit jaar.
Niets fijner als een ijskoude slaapkamer en warm bedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt zo fijn! Ik heb geen verwarming op de slaapkamer dus deed al vaak een kruik maar dit is echt zo heerlijk om je bed in te stappen. Ga hem zo even aanzetten en dan straks lekker lezen en een dutje doen,
Zijn er geloof ik eens geweest met vrienden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je daar in de ahoy staat te zuipen zijn zo'n medleys best leuk, maar hier zou ik ook niet blij van worden.
(al heb ik wel nog steeds een kaartje voor Suzan & Freek volgende maand)
Oke lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een onderdeken, dus hij ligt op het matras zeg maar. En nee niet te dun, heb 2 dekbedden maar mijn bed is wel ijskoud als ik er in stap. En nu dus niet meer.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn er geloof ik eens geweest met vrienden.
Dat duurde 16 minuten.
We hadden schijnbaar slechte zitplaatsen en wouden naar voren waar het gezellig was.
We klommen over wat balustrades lieten ons soepel
zakken.
Blij kijken we elkaar aan op naar de tap.
Ineens merken we dat we tussen allemaal rolstoelers en verstandelijk gehandicapten stonden.
En werden direct door uitsmijters op straat gezet.
[..]
Dat duurde 16 minuten.
We hadden schijnbaar slechte zitplaatsen en wouden naar voren waar het gezellig was.
zakken.
Ineens merken we dat we tussen allemaal rolstoelers en verstandelijk gehandicapten stonden.
[..]
Dat duurde 16 minuten.
zakken.
Je kon niet even doen alsof je er bij hoorde?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat duurde 16 minuten.
zakken.
Lol!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat duurde 16 minuten.
zakken.
Nog DTSers gespot?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat duurde 16 minuten.
zakken.
Dan zal die wel een DJ-set draaien als iedereen toch al van de kaart is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegen die tijd weet toch echt niemand meer wie Duncan Laurence is..
Nog altijd beter dan meedoen aan het songfestivalquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal die wel een DJ-set draaien als iedereen toch al van de kaart is.
Vond het wel een goed nummer. Terechte winnaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan meedoen aan het songfestival
Op zich wel, maar niet memorabel er en is niks goeds achteraan gekomen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het wel een goed nummer. Terechte winnaar.
Als het publiek genoeg drugs op heeft hoef je niet eens te doen alsof je met de knopjes speelt.quote:
Je weet niet zeker dat je er geweest bent maar wel dat je na 16 minuten buiten stondquote:Op zaterdag 16 januari 2021 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat duurde 16 minuten.
zakken.
Welterustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |