SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze speelhoek en safe space.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Trouwens zie nu pas wat de foto in de op betekend wat leuk
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:17 schreef mschol het volgende:
meer sneeuwMoet je wel erg je best doen voor een sneeuwpopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foqueville, corona vrije schuilplaatsquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Daar had ik het over en toen noemde je het kunst en nu zie je hem voor het eerst zeg je, Sjakquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jaja had de spoiler nu pas geopend om goed te kijken. ik mag er zeker niet bij met mijn werk.. zit nu echt te kijken naar wie en watquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar had ik het over en toen noemde je het kunst en nu zie je hem voor het eerst zeg je, Sjak
genoeg sneeuw om een sneeuwpop voor bij een miniatuur modeltreinbaan te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je wel erg je best doen voor een sneeuwpop
Waarom zou jij er niet bij mogen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaja had de spoiler nu pas geopend om goed te kijken. ik mag er zeker niet bij met mijn werk.. zit nu echt te kijken naar wie en wat
leuk hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou jij er niet bij mogen?
over een half uurtje zou het hier moeten zijn volgens buienalarmquote:
Kwiwi is nog niet klaar met mijn huis. Maar plek voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom zou jij er niet bij mogen?
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorgquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:23 schreef Koen66 het volgende:
Staan er sowieso al een paar tussen die meer thuishoren op het monument bij het burgemeestershuis
Dan kun je alle huizen wel pakkenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensne met beperking erbij waar ik voor zorg
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik ben zowat de enige extraverte hier, waar woon ik? aan de rand van het dorp met uitzicht op een fucking ballenbak en er staat stroom op mijn hek nog steeds.
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorg
Dat schildersbakjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
hier gaat lekker
[ afbeelding ]
en de bitterbrommert
[ afbeelding ]
Jij wilde naast het Polenhotelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En ik ben zowat de enige extraverte hier, waar woon ik? aan de rand van het dorp met uitzicht op een fucking ballenbak en er staat stroom op mijn hek nog steeds.
*kraakt*quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussen
Die is inderdaad wel een beetje spoorloosquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is al zeker een half jaar niet gesignaleerd, dat huis kan wel als leeg pand beschouwd worden intussen
Jij wilde naast het Polenhotelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
En aan de andere kant een koffieshop, je woont wel op stand hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die kwam er later om me te pesten.
Zet je wel aan het denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me af wie dat erg vindtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel een beetje spoorloos
Je kan in het Polen hotel werken?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik dan aub woning met mensen met beperking erbij waar ik voor zorg
prima is goed . vind dit echt heel leuk zegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kan in het Polen hotel werken?
Dat klopt, zelfs geen verkiezingen nog wie @Budapestenaar opvolgtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
We hebben nog steeds geen nieuwe burgermeester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |