Wat bedoel je precies met foutjes? Want de Britse variant is al aanwezig, en die is besmettelijker. Dan kunnen we het aantal besmettingen maar beter zo laag mogelijk houden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juist met deze cijfers is het wellicht goed om nog even te wachten. Dan is er net wat meer ruimte voor foutjes.
Er is een demissionair kabinet hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:34 schreef Atak het volgende:
Hoe werkt het dan met coronawetgeving als er geen kabinet is?
Vermoedelijk, en misschien een probleem voor de toekomstquote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Anderhalf keer de R van het oude virus, rekent het CDC mee.
Ik vind dat best stevig.
Dat wordt niet expliciet vermeld. In ieder geval net zo lang dicht als middelbaar onderwijs, denk ik. Tot de voorjaarsvakantie zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:36 schreef capricia het volgende:
Dus.. basisschool is minimaal tot 9 feb, of wat is de nieuwe datum?
Of gewoon over de voorjaarsvakantie heen..denk ik dan.
Ja, die instanties doen ook maar wat he.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:37 schreef Jazeg het volgende:
Wel grappig dat CDC, NHS, RIVM en zo nog wel een aantal nationale instituten er blijkbaar vanuit gaan dat deze mutatie dus significant besmettelijker is en dat men hier zo skeptisch is.
Als de boel toch ontploft heb je liever dat je begint met lege ziekenhuizen dan met volle zeg maar. Dan heb je nog iets tijd om aan de noodrem te gaan hangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met foutjes? Want de Britse variant is al aanwezig, en die is besmettelijker. Dan kunnen we het aantal besmettingen maar beter zo laag mogelijk houden.
Er zijn ook mensen waarbij niet één groep kutter is dan de andere. Moet het de schuld van een bepaalde groep zijn?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:35 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Laat me raden, jongeren zijn wel kut bij jou zeker ?
Dus?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is een demissionair kabinet hè.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:39 schreef Draak31 het volgende:
Die avondklok kunnen ze helemaal diep in de endel schuiven. Ik ga uit mijn huis wanneer ik wil. Pertinent.
Niemand zal je tegen houden, je loopt enkel een risico op een forse boete.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:39 schreef Draak31 het volgende:
Die avondklok kunnen ze helemaal diep in de endel schuiven. Ik ga uit mijn huis wanneer ik wil. Pertinent.
Ik denk dat dat al lang besloten is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:36 schreef capricia het volgende:
Dus.. basisschool is minimaal tot 9 feb, of wat is de nieuwe datum?
Of gewoon over de voorjaarsvakantie heen..denk ik dan.
Nee joh, zie mij maar te pakken te krijgen. Ik ben zo vlug als water hoor vergis je daar niet in.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niemand zal je tegen houden, je loopt enkel een risico op een forse boete.
Nee, dat bedoel ik ook. Zie een avondklok om "jongeren in toom te houden" zodat ze elkaar niet of mínder opzoeken in het kader van besmettingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen waarbij niet één groep kutter is dan de andere. Moet het de schuld van een bepaalde groep zijn?
Mooi. Stel ik me daar op in qua thuisonderwijs.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al lang besloten is.
Dat denk ik ook. Ik zou het wel fijn vinden als ze dat snel laten weten. Scholen kunnen daar dan op sturen en weten wat ze te doen staat. Nu blijft het toch ook hopen op een eerdere opening.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al lang besloten is.
Interessant rapport, dank je wel. Ik ben vooral skeptisch over het nemen van meer maatregelen op dit moment, maar dat heb ik ondertussen wel vaak genoeg gezegd. Aangezien op dit moment onze cijfers nog steeds dalen lijkt het dus dat onze R nog steeds onder de 1 zit, en datzelfde geldt dus voor Londen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:37 schreef Jazeg het volgende:
Wel grappig dat CDC, NHS, RIVM en zo nog wel een aantal nationale instituten er blijkbaar vanuit gaan dat deze mutatie dus significant besmettelijker is en dat men hier zo skeptisch is.
Als het níet de reden is van de stijgingen in Londen en Ierland zijn we alleen maar meer fucked. Want dan zitten we, als de verspreiding wel groot genoeg wordt, tegen nog strengere maatregelen en een nog hogere benodigde vaccinatiegraad aan te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |