Ja is ook zo. Als ik uit het OV stap en richting huis loop en 'm afdoe, denk ik ook vaak, uh zal ik 'm maar weer opzetten.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Toch vind ik die mondkapjes wel fijn met deze kou![]()
Dat is waar, maar er komt vrij snel regen achter aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
M
[..]
Als het dikke vlokken zijn heb je zo een heel pak![]()
Ik doe hem op als ik de auto uitstap, van winkel naar winkel lopen houd ik hem tegenwoordig op en hij gaat pas weer af als ik de auto zitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ze buiten ook op?
Ik doe ze eigenlijk pas vlak voor ik de winkel inga pas op
Zal ik eens een geheimpie vertellen...... Ik misschien ook welquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk. Misschien doe ik wel gek en ga ik zelfs naar buiten als er een pak ligt
Jammer weerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er komt vrij snel regen achter aan.
Ik ga nooit met de auto boodschappen doen, winkels zijn hier zo dicht bij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe hem op als ik de auto uitstap, van winkel naar winkel lopen houd ik hem tegenwoordig op en hij gaat pas weer af als ik de auto zit
Tuurlijk doe je dat! Als je het niet doet heb je morgen spijt, dan is het alweer wegquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk. Misschien doe ik wel gek en ga ik zelfs naar buiten als er een pak ligt
Behalve gele sneeuwquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:37 schreef Tjalala het volgende:
[..]nee, sneeuw is goed voor iedereen!
Wel jammer, voor de kinderen was het wel leuk als het overdag was geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat! Als je het niet doet heb je morgen spijt, dan is het alweer weg
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve gele sneeuw
@:shiitake daar zou ook een smiley van moeten komen.
5 cm zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:40 schreef Fogel het volgende:
Er is 1 cm sneeuw voorspeld en Nederland staat op zijn kop?
Nee joh! Wel drie!!! cmquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:40 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:40 schreef Fogel het volgende:
Niet op zijn kop kop we zijn gewoon blijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:40 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Behalve gele sneeuw
@:shiitake daar zou ook een smiley van moeten komen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |