Jij post er altijd zo leuk gewoon tussendoorquote:
Is wel nodigquote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij post er altijd zo leuk gewoon tussendoor
Kijk eens in de spiegel calypso.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 04:58 schreef IxCalypso het volgende:
Het nummer vat het mooi samen wel. Who's bad???
Omdat ook Fok niet heilig is.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel calypso.
FOK! is leuk en FOK! doet niet moeilijk over nieuwe mensen om mee te ouwehoeren.
Ik werd zelfs geaccepteerd in het dartforum en het voetbalforum als dagjesmens.
En hier word je ook geaccepteerd. Maar ik krijg een beetje het idee dat de confrontatie zoeken jouw doel is...
Waarom doe jij dat?
Post ns wat muziek bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:20 schreef IxCalypso het volgende:
Ben ik zo vreemd of zijn jullie allemaal zo vreemd?
Dat doen genoeg mensen doordeweeks die dag ik dag uit op fora rondhangen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Post ns wat muziek bijvoorbeeld
Gewoon omdat t kan, lekker gek
Ja Ix, jij kiest er elke keer voor om de confrontatie op te zoeken. In de tijd dat je jezelf op zit te vreten, zijn andere bekende bezoekers van het muziekforum bezig met zoveel mogelijk lekkere vette nummers te postenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vertoef overal als ik daar zin in heb Bas, omdat ik me niet laat leiden door het zogenaamde links of het zogenaamde rechts.
Als ik daar zin in heb, meestal heb ik daar geen zin in. Stom gedoe.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat doen genoeg mensen doordeweeks die dag ik dag uit op fora rondhangen.
Heb je mij niet voor nodig, bovendien vinden mensen op mij en Killem na Prince niet zo leuk ^^
Oja? Ik geloof dat ik de meeste nummers gepost heb ondertussen?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja Ix, jij kiest er elke keer voor om de confrontatie op te zoeken. In de tijd dat je jezelf op zit te vreten, zijn andere bekende bezoekers van het muziekforum bezig met zoveel mogelijk lekkere vette nummers te posten
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:45 schreef IxCalypso het volgende:
Dit is toch hoe het er in de wereld aan toe gaat? Waar zijn de Michonnes?
Niet echt.quote:
?quequote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:00 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben niet voor niks fan van die man en dat personage
Wat? Nee.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Luister jij Khalliouni Khalliouni??
Hij is niet lief, maar wel eerlijk, Hij is Cass.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:07 schreef IxCalypso het volgende:
Cass is een egocentric maar erg lieve vampire.
He saved the world.
jij bent ontsterferlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:10 schreef IxCalypso het volgende:
Cass is Cass, niet te vergelijken met iets en of iemand.
Jij kijkt Prince niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt een goed nummer, geef het even de ruimte...
Hier is het:
Ik heb ooit een Marrokaans vriendje gehad, echt een hele lieve jongen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt een goed nummer, geef het even de ruimte...
Hier is het:
Oke, maar het blijft n mooi nummer, net als deze:quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Marrokaans vriendje gehad, echt een hele lieve jongen.
Maar die cultuur is niet mijn cultuur.
Ik ben 47 Bas, ik heb het geprobeerd.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Oke, maar het blijft n mooi nummer, net als deze:
Of je stelt gewoon eens een goede vraag.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gefelicicteerd kerel. Wat is jouw muzieksmaak?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:28 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Of je stelt gewoon eens een goede vraag.
Niemand vindt jou verschrikkelijk, jij doet alleen je best om gehaat te worden. Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:25 schreef IxCalypso het volgende:
Samen
Als ik echt zo verschikkelijk ben als mensen mij hier maken dan waarom die 25 jaar?
Niet wat hier op Fok gesteld wordt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is een goede vraag volgens jou?
Vertelquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:32 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet wat hier op Fok gesteld wordt.
Jazeker vinden sommigen mij verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Niemand vindt jou verschrikkelijk, jij doet alleen je best om gehaat te worden. Een betere wereld begint bij jezelf
Maar jij bent saai en ik niet ^^quote:
feliquote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Maar jij bent saai en ik niet ^^
Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 06:40 schreef IxCalypso het volgende:
Ik mis de versie waar ie aan z'n gitaar likt die heeft Killem vast nog wel ergens.
Echt hou op, alsof je maar iets probeert te begrijpen.quote:
dewattes?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:06 schreef IxCalypso het volgende:
Een Jumboliedje nu, voor mij was dit nummer Maraboe
quote:
quote:
Ok leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu de jaarmix van 2019. Over een paar minuten de jaarmix van 2020. Om tien uur de A State of Trance top 1000.
quote:
Hey hallo!quote:
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Haaaai
Ja was weer even overprikkeld en had behoefte aan mijn bubbel
Wat klopt hier niet aan?quote:
Lief!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 21:54 schreef shiitake het volgende:
[..]
Begrijpelijk.Maar leuk dat je er weer bent.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek een lekker nummer welke goed gaat met erwtensoep?
Eerste wat opviel waren die twee berenquote:
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste wat opviel waren die twee beren![]()
Ja spontaan lui ineens, weet ook niet hoe het komt, heb ik anders nooit
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Verbaast me niks
Lui? Jij? Nouja! Nog gestofzuigd onlangs?
Ha die wilde ik net zoeken, nu hoef ik alleen te klikkenquote:
Omdat je op uiterst propere mannen valt?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom krijg ik van alle mannen in mijn leven huishoud tips?
Don’t get me startedquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat je op uiterst propere mannen valt?
Fijne band.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Hey! Dit luister ik al de hele avond zo’n beetje
Jezus wat ontzettend slecht.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:58 schreef jerney het volgende:
Ik hou zo van deze cover
Niet boos worden Mootje
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |