Nou doe je bestquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik het eens 20x achter elkaar doen?
Ik kon opeens ook niets meer doen met mijn PCquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is al en schlachtoffer in de
dschungleshow zort
meisje kreg huilkrampf
Of voor de winst, maar ook dan moet je echt niet teveel carenquote:
ovwr 20 minuten ben ik er ookquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:02 schreef devzero het volgende:
Eitjes schieten![]()
https://shellshock.io/#4o8kkrids5
Tralalaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of voor de winst, maar ook dan moet je echt niet teveel carenDan moet je gewoon bolken en nog eens bolken
Punt is, DTS is een behoorlijk uniek concept en je kan hier een hoop lol hebben, ook als je niet eens serieus mee doet. Je kan je ook kapot ergeren, maar dat raad ik iedereen af![]()
Tis net mens-erger-je-niet.
Doe ik niet, ik verlaag mij niet tot dat niveau.quote:
Prima.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik het eens 20x achter elkaar doen?
Ik distantieer mij hiervan.quote:
Met win toets en pijltje verplaats je het programma naar je andere scherm.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
Kon niets meer op één scherm doen
Andere scherm wel maar programma's kon ik niet bij
Ok..volgende keer als het weer gebeurdquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met win toets en pijltje verplaats je het programma naar je andere scherm.
Jippie Joppie.quote:
Goedeavondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze site is niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, dit lijkt me wel chill.. online e-tickets gratis.
https://www.amstel.nl/vriendenvanamstel
(verkeerd bier maar gelukkig wel in 010)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |