Moet je gelijk geven, erg eentonig ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waardeloze uitvoering van een mooi nummer. Hij lijkt wel stoned.
Hoe kun je dat nou niet leuk vinden?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn vader had ooit een handtekening van hem meegenomen voor mijn zusje, vond ze niet leuk
Ze was 8 of zo, en meer fan van Whitney Houston en Madonnaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet leuk vinden?![]()
Wat me vooral verbaast is dat Frank Boeijen zijn grootste hits had in de eerste helft van de jaren '80. En Frank Boeijen is nog steeds niet oud!
Nee Suzi Qquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Alice?
Who the f*ck is Alice?
[/voorspelbaar]
Nice, linkje?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:54 schreef Prisha het volgende:
Frank Boeijen heeft ooit Kronenburg park met Within Temptation gedaan.
Was erg tof.
Ik lig wat weg te dromen over vroeger.quote:
Daar spelen we muziekjes uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lig wat weg te dromen over vroeger.
Wat Dees zei. Mooie tijden.
Mmm k Denk deze kan de verkeerde zijnquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lig wat weg te dromen over vroeger.
Wat Dees zei. Mooie tijden.
Neeee die Roch8quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mmm k Denk deze kan de verkeerde zijn
Echt wel, de cameltoe was toen een statussymbool.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
Volgens mij bestonden toen de condoomschaatspakken nog geeneens
Nee die kwamen pas in de jaren 80quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
2 keer zelfs!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Dat was gewoon een hit he
Zij hebben dat uitgevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:58 schreef chufi het volgende:
Volgens mij dit was mijn eerste singletjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Dit was het eerste (maxi) singeltje wat ik ooit kocht:
Krijg je dan geen vogelpoep overal op en tussenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er loopt een vogel over mijn toetsenbord op zoek naar de restjes van de toastjes.
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er loopt een vogel over mijn toetsenbord op zoek naar de restjes van de toastjes.
ET....awwww. Mijn eerste was the Riddle van Nick Kershawquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij dit was mijn eerste singletje
Nee, eigenlijk nauwelijks.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Krijg je dan geen vogelpoep overal op en tussen
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
Mijn eerste 12" was volgens mij Crockett's Theme, en erste elpee de soundtrack van Beverly Hills Cop
Die is nog steeds goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:08 schreef Deisyy het volgende:
Het eerste singletje wat ik kocht was Funkytown van Lips Inc.
Die vorige stond er al wel een tijdjequote:
Per week zo'n beetjequote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die vorige stond er al wel een tijdje
Eerste LP was Kinderen voor kinderen deel 2quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:08 schreef D. het volgende:
Mijn eerste 12" was volgens mij Crockett's Theme, en erste elpee de soundtrack van Beverly Hills Cop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |