abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 25 januari 2021 @ 13:12:43 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197630315
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 11:25 schreef bloempje-moi het volgende:
Je zal maar een dame bestellen en dan Samantha aan de deur krijgen... Ze had overigens ook gewoon Barbie als naam kunnen gebruiken.
Nou, als je in die contreien woont kun je dat maar beter vermelden dan. Niet die keli wand aub :P
  maandag 25 januari 2021 @ 14:46:08 #277
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_197631853
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 09:06 schreef Kupelu het volgende:
Ik heb een stukje gezien. Maar die man is heel slecht te begrijpen hoor. Ik denk dat hij apenstoned was. De reden van de live uitzending was dat Sam leugens heeft verteld over hem in de story en hem zelfs bedreigd heeft in haar live uitzending. Op 5 januari zal hij vermoord worden. ????
Kindje wil hij nooit meer zien. Sex met Sam was afschuwelijk. Ze hebben het maar 5 x gedaan in al die tijd en het was vreselijk. Plastic boven en plastic onder. Dan liever homo. En als ze dronken is zegt ze tegen zijn piemel: kom konijntje wiebelen wiebelen. En dat bleef hij herhalen. Konijntje..... ze gebruikt dagelijks een vibrator, ook als hij naast haar ligt. Haar hoerennaam was Kelly en hij heeft haar uit dat wereldje gered. En ze gebruikt altijd drank en drugs. Ook toen ze zwanger was.
En nu is hij super gelukkig met ZIJN grote liefde die wel heel lief is.
Tja zal morgen wel in een betere samenvatting in de story staan.

En ik dacht alleen maar: waarom? Waarom ben je bij haar gebleven? Waarom?
Ik geloof dat ik het niet meer aankan. Zoveel dommigheid en gestoord gedrag.
Het houdt elkaar in stand, hup weer een baby erbij die dan vervolgens van het ene instituut naar het andere pleeggezin moet. Je kunt hier, in ons fijne, rijke land allerlei opleidingen volgen, er zijn legio mogelijkheden voor als het even niet goed met je gaat en als je hulp nodig hebt. Maar dit volk kiest ervoor om er een nog grotere bende van te maken dan het al was. Drugsgebruik, illegale handel, wapens, noem maar op.

De televisieprogramma's keek ik al nooit, maar hier met jullie O+ vond ik het altijd wel leuk om te lezen en te genieten van de ene gate na de andere. Toch heb ik het idee dat er wel een grens is bereikt, waar ik S. de J. vroeger nog wel het voordeel van de twijfel gaf, okee, een tikkie gestoord, maar wel een vrouw die dol was op haar kinderen, heb ik nu het idee dat deze vrouw gewoon opgenomen moet worden. En dat al die andere mafklappers gewoon maar eens een baan moeten gaan zoeken, in plaats van iedere keer maar weer proberen om een programma bij een zender te krijgen. Zoals mijn vader zaliger vroeger al zei:" Als je geen reet te doen hebt, ga je maar rare dingen doen."
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_197641548
Dit had Samantha afgelopen nacht op haar insta gezet, heeft er niet erg lang opgestaan, zoals zo vaak bij haar, is het weer snel verdwenen.

Gelukkig was ik er dit keer snel bij om vast te leggen _O- , eindelijk ook van mijn kant uit een bijdrage, als dank voor al dat lees en kijk "plezier" wat jullie hier allemaal geven ^O^ Ik was een stille meelezer :@

Maar ze is dus schijnbaar weer vrienden met Kuwas, ik weet alleen niet of hij het ook was op die andere foto's met dat ding over zijn hoofd ;)



https://www.instagram.com/kuwas_/

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Spellchecker maandag 25 januari 2021 @ 22:15:32 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197641678
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:10 schreef DaniqueV het volgende:
Dit had Samantha afgelopen nacht op haar insta gezet, heeft er niet erg lang opgestaan, zoals zo vaak bij haar, is het weer snel verdwenen.

Gelukkig was ik er dit keer snel bij om vast te leggen _O- , eindelijk ook van mijn kant uit een bijdrage, als dank voor al dat lees en kijk "plezier" wat jullie hier allemaal geven ^O^ Ik was een stille meelezer :@

Maar ze is dus schijnbaar weer vrienden met Kuwas, ik weet alleen niet of hij het ook was op die andere foto's met dat ding over zijn hoofd ;)

[ afbeelding ]

https://www.instagram.com/kuwas_/

[ afbeelding ]
De smerigheid druipt er vanaf ... :r
pi_197641865
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:15 schreef maily het volgende:

[..]

De smerigheid druipt er vanaf ... :r
Ik kan het ook niet prettig vinden om te zien :N

Maar ze doen er alles voor om hem meer volgers te geven :X







Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197641957
Hahahaha wat een heerlijke soap!

En wat zijn ze dom zeg _O-
  Spellchecker maandag 25 januari 2021 @ 22:26:22 #282
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197641998
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:24 schreef Kupelu het volgende:
Hahahaha wat een heerlijke soap!

En wat zijn ze dom zeg _O-
Elke donderdag word de winnaar bekent gemaakt :X ^O^
pi_197642128
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:24 schreef Kupelu het volgende:
Hahahaha wat een heerlijke soap!

En wat zijn ze dom zeg _O-
;) :Y Dat dus! Vind niet erg om op de hoogte te blijven *O* Leuk voordeel meteen, het houd je van de straat.....oww wacht, dat is ook de bedoeling _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197642335
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:31 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

;) :Y Dat dus! Vind niet erg om op de hoogte te blijven *O* Leuk voordeel meteen, het houd je van de straat.....oww wacht, dat is ook de bedoeling _O-
Die Pyama van Samantha heeft ze samen nog met Gerrit gekocht bij de Primark
Wat een soap zeg en wat is ze dom 😞
  Spellchecker maandag 25 januari 2021 @ 22:42:42 #285
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197642448
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:38 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Die Pyama van Samantha heeft ze samen nog met Gerrit gekocht bij de Primark
Wat een soap zeg en wat is ze dom 😞
Ze ziet er echt uit als een keli wand.
pi_197642523
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef maily het volgende:

[..]

Ze ziet er echt uit als een keli wand.
Nou zeg dat het kan bijna niet gekker worden allemaal zeg😀
pi_197642545
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:38 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Die Pyama van Samantha heeft ze samen nog met Gerrit gekocht bij de Primark
Wat een soap zeg en wat is ze dom 😞
Ik kan alleen maar aan dat babytje denken, zie haar nu zitten op die bank, moet je voorstellen dat ze net 2 maanden terug weer moeder is geworden en hoe ze nu weer in het leven staat }:| . Arme omschuldige kids van haar, hopelijk is ze nu echt gesteriliseerd :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197643004
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar aan dat babytje denken, zie haar nu zitten op die bank, moet je voorstellen dat ze net 2 maanden terug weer moeder is geworden en hoe ze nu weer in het leven staat }:| . Arme omschuldige kids van haar, hopelijk is ze nu echt gesteriliseerd :X
Dat vertelde Gerrit wel toen in filmpje dat ze geholpen was hij wou geen verrassingen meer 👶
pi_197643484
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:42 schreef maily het volgende:

[..]

Ze ziet er echt uit als een keli wand.
_O-
pi_197643625
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:07 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]

Dat vertelde Gerrit wel toen in filmpje dat ze geholpen was hij wou geen verrassingen meer 👶
KLopt, dat had ik hier ook gelezen, hopelijk is het ook waar :Y

And the story goes on :+

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197643692
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 23:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

KLopt, dat had ik hier ook gelezen, hopelijk is het ook waar :Y

[ afbeelding ]
Oef...... 8)7
Nu allemaal weer op de reactie van Gerrit letten. We mogen niets missen. Zullen we een wacht systeem opzetten?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 januari 2021 @ 06:47:17 #292
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197644811
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2021 22:21 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet prettig vinden om te zien :N

Maar ze doen er alles voor om hem meer volgers te geven :X

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die foto van Samantha is echt al maanden oud. Dat viel me meteen al op want ik herken ‘m van een eerdere selfiesessie. Je ziet ‘t overigens ook aan haar gezicht (smaller).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197650962
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 06:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Die foto van Samantha is echt al maanden oud. Dat viel me meteen al op want ik herken ‘m van een eerdere selfiesessie. Je ziet ‘t overigens ook aan haar gezicht (smaller).
^O^

Heb zitten kijken bij haar foto's en denk ook dat je gelijk hebt, nog ruim voor de geboorte, zelfs nog voor zij wat met Gerrit had staat zij ook daarmee op foto's (september 2019) en het lijkt van die serie vandaan te komen :Y

Plaatje wat ik gisteravond plaatste als laatste, is inmiddels ook weer verdwenen zie ik op haar insta _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_197654426
Ja dat bericht over haar "maatje" Kuwas is verwijderd van haar Insta. Ik denk dat ze achter die gast aanzit maar hij niet zo into haar is. De vorige keer heeft ze ook een foto van hem verwijderd en hij heeft een bericht van haar verwijderd.
Ik vermoed dat hij haar vriendelijk verzocht heeft geen foto's van zijn Insta op de van haar te plaatsen. Wat heel verstandig van hem is als dat zo zou zijn.

BTW, die foto met die bobbel in zijn broek _O- _O- Iedere gek ziet toch dat daar een bol sokken ingestopt is ter opvulling :D
  Spellchecker dinsdag 26 januari 2021 @ 17:50:38 #295
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197654457
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:47 schreef praadje het volgende:
Ja dat bericht over haar "maatje" Kuwas is verwijderd van haar Insta. Ik denk dat ze achter die gast aanzit maar hij niet zo into haar is. De vorige keer heeft ze ook een foto van hem verwijderd en hij heeft een bericht van haar verwijderd.
Ik vermoed dat hij haar vriendelijk verzocht heeft geen foto's van zijn Insta op de van haar te plaatsen. Wat heel verstandig van hem is als dat zo zou zijn.

BTW, die foto met die bobbel in zijn broek _O- _O- Iedere gek ziet toch dat daar een bol sokken ingestopt is ter opvulling :D
Meen je niet?! :o

:(
pi_197654475
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:50 schreef maily het volgende:

[..]

Meen je niet?! :o

:(
Wat een teleurstelling voor je he :D
  Spellchecker dinsdag 26 januari 2021 @ 17:51:48 #297
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197660052
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 17:51 schreef praadje het volgende:

[..]

Wat een teleurstelling voor je he :D
Ik vind het er maar smerig uitzien met die aderen.
  Spellchecker dinsdag 26 januari 2021 @ 22:02:33 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197660129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 21:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het er maar smerig uitzien met die aderen.
Een plofkuwas :D
pi_197660189
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2021 22:02 schreef maily het volgende:

[..]

Een plofkuwas :D
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')