héél engquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef D. het volgende:
Wel nog weinig nieuwe aanwas
Maar wij zijn ook best eng natuurlijk
Eerste gewin is katten gespin.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef D. het volgende:
Wel nog weinig nieuwe aanwas
Maar wij zijn ook best eng natuurlijk
Ah, u kent de marktquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerste gewin is katten gespin.
Ik voorspel een explosie rond Maart
Nouja, ik drink het nooit, maar ik kan me na bier niets anders voorstellen dan nog meer bierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koffie kan altijd, scheutje rum er in. En kom maar op !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
no problem matequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]Lekker bezig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Hop en liefde was hetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geloof in hoop, liefde en drank.
Ik krijg hem niet weg. Van alles geprobeerd. Cookies ververst ook. Maar hij pakt m'n oude UI niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt je muts nog op!![]()
En nu ga je me vertellen dat het expres is
[..]Ken je Nick Beato?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hij staat je!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet weg. Van alles geprobeerd. Cookies ververst ook. Maar hij pakt m'n oude UI niet.
Dus ik laat t effe zo
Zoiets heb ik ook ooit gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet weg. Van alles geprobeerd. Cookies ververst ook. Maar hij pakt m'n oude UI niet.
Dus ik laat t effe zo
Nee. Wie is dat?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:30 schreef shiitake het volgende:
Ik heb m'n muts ook maar weer opgezet.
Solidairquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:30 schreef shiitake het volgende:
Ik heb m'n muts ook maar weer opgezet.
Momentquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan iemand ff op het toilet gaan kijken of Deissy wel ok is
Heb ook een Veltins in de koelkast. Straks misschien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik gooi er een klaar heldere Veltins tussendoor.
Sorry. Rick, niet Nick.quote:
Ah leuk. Ga ik morgen eens naar kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Sorry. Rick, niet Nick.
Hij heeft een kanaal op YT. Muzikant, producer. Echt super gaaf. Hij heeft een serie: What makes this song great.
Echt zo gaaf, dan ontleed hij een track helemaal en dan hoor je dingen waarvan je niet wist dat het er was.
Zoals deze van Toto. Ik vond rosanna altijd een mainstream liedje. Maar na zijn uitleg hoor ik nu dingen die ik eerst niet hoorde. Once heard...
ja! foutje. Echt geweldige kerel.quote:
tnxquote:
Zeer zeker, ik vind het nog leuker en lekkerder dan verwacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weeke![]()
Prooost allen, lsuper leuk nog steeds.
Het biertjes zoeken, scroren en drinken met jullie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
de dames zijn goed gemutstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, ik til je wel ff.
Hoiiii!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan iemand ff op het toilet gaan kijken of Deissy wel ok is
quote:
Da's Teut!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, dat zou misschien wel een ietsje ambitieus kunnen zijn ben ik bangquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onzin, ik til je wel ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |