Ik zal de emmers met zout vast uit de schuur halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Positief in het leven staan, trein, daar kom je ver mee ...dat en sneeuwschoenen
Dat helpt niet!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die wordt ook nog wel is de 501y.v2 genoemd en de b.1.1.7 is ook nog wel is de 501y.v1 om het lekker duidelijk te maken.
Leuk, he?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:00 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die wordt ook nog wel is de 501y.v2 genoemd en de b.1.1.7 is ook nog wel is de 501y.v1 om het lekker duidelijk te maken.
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zal de emmers met zout vast uit de schuur halen.
Nee. Wel voor het grijpen. Ik haat sneeuw.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Staan die naast de vaten met zuur?![]()
Que?quote:Sorry, voetbaltalentje![]()
Ik eigenlijk ook, behalve als het genoeg is om een sneeuwpop te maken!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Wel voor het grijpen. Ik haat sneeuw.
[..]
Que?
Zeker en dan is de Zuid-Afrikaanse mutatie ook nog wel is aangeduid als de E248K volgens mij. Als je van puzzelen houdt moet je viroloog worden ofzo. Maar volgens mij heeft het mee te maken of je het als nieuw strain aan duidt of door gaat op een bestaande strain en dan zijn de nummers en letters waar de mutatie zit.quote:
Ik kreeg hier een Gargamel visioen bijquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Wel voor het grijpen. Ik haat sneeuw.
[..]
Que?
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een Gargamel visioen bij
Hahahaquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een Gargamel visioen bij
Mag....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:08 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ben al lang blij dat ik nergens heen hoef morgen (of mag...)
Eh, 10 dagen dus...tot en met maandag, denk ik? Niet dat ik dinsdag ergens heen ga, allemaal enge mensen buiten met covid dingen enzoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:09 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag....![]()
Hoelang moet je nog, grote smurf?
Er verandert niet zoveel daarna hoor!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, 10 dagen dus...tot en met maandag, denk ik? Niet dat ik dinsdag ergens heen ga, allemaal enge mensen buiten met covid dingen enzo
Ja, dat wist ik natuurlijk al, he?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er verandert niet zoveel daarna hoor!![]()
Dan mag je toch nergens heen, niets open.![]()
En niets is wat je ervan verwacht, boswandeling is in optocht enzo, je mist niks![]()
Wou ik je eigenlijk pas maandag vertellen, maar vooruit....![]()
Sow...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:14 schreef ipa84 het volgende:
Trouwens in de UK zijn ze nu zo bang voor mutaties dat ze as een gek aan het sequencing zijn. Je zou die database maar moeten bij houden.
[ twitter ]
Ships.... had ik nog zo met het FOMT afgesproken dat we het geheim zouden houden voor je!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik natuurlijk al, he?
En ik heb 8 weken in het VK min of meer in quarantaine gezeten, ik ben welgeteld 2 keer de deur uit geweest daar in 8 weken, om vlees voor de Kerst te halen en om een PCR test te laten doen, ik ben het gewend nu
Was geen verplichte quarantaine, die was 2 weken. Maar aangezien mijn schoonmoeder 3 hartaanvallen gehad heeft vorig jaar plus de nodige andere gezondheidsproblemen leek het ons niet wijs om ook maar enig risico te nemen en het was wel de bedoeling dat ze de Kerst zou overlevenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow...![]()
Dat is 'etsje' meer dan hier.
Volgens mij zijn ze daar echt ook wel ten einde raad...
Ik scheer mij al 5 jaar niet meerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ships.... had ik nog zo met het FOMT afgesproken dat we het geheim zouden houden voor je!![]()
Dusss... inmiddels het scheren al opgegeven?
Zie je er inmiddels nog meer uit als grote smurf?
Nou, ik heb het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik scheer mij al 5 jaar niet meer
Heeft denk ik vooral te maken met de paniek. Hier deden we dat ook om de zoveel gevallen daarom heeft Jaap van Dissel ook een keer gezegd dat de pcr testen nodig blijven voor dit soort onderzoeken. Maar in de UK staan gewoon veel bekende universiteiten waar veel van dit soort onderzoek al jaren gebeurt.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Sow...![]()
Dat is 'etsje' meer dan hier.
Volgens mij zijn ze daar echt ook wel ten einde raad...
Nee, geen baardquote:Op zaterdag 16 januari 2021 01:27 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, ik heb het plaatje compleet.
Blauw, baard, doe er een rood mutsje op en klaar.
Vandaar ook meteen die gargamel-associatie
https://amp.ft.com/conten(...)tter_impression=truequote:Swiss to vote in referendum on government’s Covid restrictions
Swiss campaigners have triggered a referendum to strip the government of new legal powers to impose lockdowns and curtail public life as the country battles the pandemic.
Campaign group Friends of the Constitution on Wednesday handed in a petition of 86,000 signatures collected over the past three months — well in excess of the 50,000 required — to formally initiate a nationwide vote to repeal the 2020 Covid-19 Act under Switzerland’s highly devolved democratic system.
The outcome will be legally binding, with a vote scheduled for as early as June.
While the pandemic has exposed social and political fractures across Europe over the rights of citizens, in Switzerland — where individuals’ rights are often treated as culturally sacrosanct and government powers are sharply proscribed by law — the strains have become particularly evident.
“In our opinion, the [government] is taking advantage of the pandemic to introduce more control and less democracy,” Christoph Pfluger, a board member of Friends of the Constitution, told the Financial Times.
He added: “The long-term problems that will arise from this kind of approach will be grave. We are a movement that says crisis management cannot be done without the will of the sovereign — the people. You cannot govern without the people.”
Mr Pfluger said Switzerland would be the first and perhaps the only country to give its citizens a direct vote on coronavirus restrictions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |