Mijn koelkast heeft nog genoeg keuze... dat ik bang ben dat er morgen een wielklem op zit.quote:
Ja hoor, bewaar biertje 1 maar voor een bloedhete dag.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier!!! is biertje nummer 2 al aan de beurt?
Ja precies het kostte wat slokken om deze smaak nu mee te krijgen. De vorige overheersttequote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hadden iets tussendoor moeten hebben pour terminez le vin du bièrre.
JIj snap.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef Prisha het volgende:
wasabi of gember of iets om de palette te neutraliserebn
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who else?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of de organisatie weer bij mij komt te liggen
Gelukkigquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Mooi!
* tonja rent naar de koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
[..]
Mooi!
* tonja rent naar de koelkastIn je gedachten ren je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het echt...slo mo stompelen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
[..]
Mooi!
* tonja rent naar de koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
In je gedachten ren je.
In het echt...slo mo stompelen
Ik heb democratisch besloten dat jij dat gaat doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of de organisatie weer bij mij komt te liggen
ahhquote:
Ah, geregeld dan!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb democratisch besloten dat jij dat gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |