jaquote:
bloemkool?quote:
Spul komt best aan hè.. eerst je kaken strak en je mond vervormd... en dan ergens boven in het hoofd trekt het aan je voorhoofd.quote:
Begin maar alvast aan de OP.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:22 schreef D. het volgende:
Ik heb al een biertje voor de volgende editie bedacht
ja datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spul komt best aan hè.. eerst je kaken strak en je mond vervormd... en dan ergens boven in het hoofd trekt het aan je voorhoofd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Spul komt best aan hè.. eerst je kaken strak en je mond vervormd... en dan ergens boven in het hoofd trekt het aan je voorhoofd.
Hier!!! is biertje nummer 2 al aan de beurt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:13 schreef chufi het volgende:
Waar is @:tonja ? die had toch ook 1 gescoord
Ik heb liever een hamburgerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef je de eerste niet meer denk ik.
Ja precies, met een hint van een hooiquote:
ja net begonnenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Hier!!! is biertje nummer 2 al aan de beurt?
We hadden iets tussendoor moeten hebben pour terminez le vin du bièrre.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:23 schreef pullup het volgende:
Ah mijn zure bek is een beetje aan het wennen aan dit biertje
Jaaa net begonnen met biertje 2.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Jaa!!! Huphup!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
tikkie jij bent hemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of de organisatie weer bij mij komt te liggen
Ik heb een haatliefde-verhouding met dat biertje, ik vond het nogal zuur, maar toch ook een bijzondere keuze, omdat wat slechte champagneachtig en na het laatste slokje was het "brrrrr".quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]ik heb niet terug gelezen maar krijg de indruk dat die vorige niet beviel hier
Ik vond 'm wel lekker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]ik heb niet terug gelezen maar krijg de indruk dat die vorige niet beviel hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |