Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk heeft ze het gehaald dat is toch wat telt.
Klopt... maar toch ergens eng dat er niet een grens is met hoe vaak je mag falen, net zoals op de uni. Dan zou het verkeer misschien veiliger zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk heeft ze het gehaald dat is toch wat telt.
Ze heeft haar rijbewijs toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebben
Waarom niet misschien kent ze de regels wel beter nu als iemand die in een keer slaagt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebben
Ja me neus !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom niet misschien kent ze de regels wel beter nu als iemand die in een keer slaagt.
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.quote:
Dat is relatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg veel (geen auto hier) en ze geeft toch rijlessen?
Ik zie het probleem ook niet. Zegt ook helemaal niets over dom of wat dan ook zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.
hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is geen ketting zie ik nu maar de microfoon lekker slim van mij.
Ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.
Nee Jill .quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, meer delen volgen ......![]()
Feestje - deel 3.Top! Heb alles gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ik vind dat te makkelijk iemand afrekenen op hoeveel keer een theorie examen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Zegt ook helemaal niets over dom of wat dan ook zijn
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dat te makkelijk iemand afrekenen op hoeveel keer een theorie examen.
Blijft misschien zelfs beter hangen dan bij iemand die het in 1x gehaald heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dat te makkelijk iemand afrekenen op hoeveel keer een theorie examen.
Ik dacht dat het die kettingen waren die jaren terug in de mode waren die smalle ronde schijfjes naast elkaar in alle kleuren .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hahavolgens mij denken René en Nick ook dat het een ketting is. Want die staan er echt niet bij stil hoe irritant het is om in de microfoon te fluiten.
Jajaja. Maar je scooter laten vallenquote:
Ja dat is wat onhandig iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja. Maar je scooter laten vallen
Ja zei ik net ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Blijft misschien zelfs beter hangen dan bij iemand die het in 1x gehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |