Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk heeft ze het gehaald dat is toch wat telt.
Klopt... maar toch ergens eng dat er niet een grens is met hoe vaak je mag falen, net zoals op de uni. Dan zou het verkeer misschien veiliger zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom uiteindelijk heeft ze het gehaald dat is toch wat telt.
Ze heeft haar rijbewijs toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebben
Waarom niet misschien kent ze de regels wel beter nu als iemand die in een keer slaagt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of je iemand op de weg wil hebben
Ja me neus !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom niet misschien kent ze de regels wel beter nu als iemand die in een keer slaagt.
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.quote:
Dat is relatiefquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch heel erg veel (geen auto hier) en ze geeft toch rijlessen?
Ik zie het probleem ook niet. Zegt ook helemaal niets over dom of wat dan ook zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.
hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het is geen ketting zie ik nu maar de microfoon lekker slim van mij.
Ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem niet ze heeft haar rijbewijs dus ze mag op de weg rijden.
Nee Jill .quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, meer delen volgen ......![]()
Feestje - deel 3.Top! Heb alles gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ik vind dat te makkelijk iemand afrekenen op hoeveel keer een theorie examen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet. Zegt ook helemaal niets over dom of wat dan ook zijn
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind dat te makkelijk iemand afrekenen op hoeveel keer een theorie examen.
Blijft misschien zelfs beter hangen dan bij iemand die het in 1x gehaald heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die kettingen waren die jaren terug in de mode waren die smalle ronde schijfjes naast elkaar in alle kleuren .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hahavolgens mij denken René en Nick ook dat het een ketting is. Want die staan er echt niet bij stil hoe irritant het is om in de microfoon te fluiten.
Jajaja. Maar je scooter laten vallenquote:
Ja dat is wat onhandig iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajaja. Maar je scooter laten vallen
Ja zei ik net ook alquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Blijft misschien zelfs beter hangen dan bij iemand die het in 1x gehaald heeft.
dan ben je dom en heb je niet geleerd, els legt het haarfijn uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef aswesleep het volgende:
Els is in haar element in dit gesprek
Nou dat is wel snel hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ma Flodder, de bek vol over rijexamens... ¤900 aan boetes in 1 jaar voor te hard rijden
Dan ben je een Mega-kut
Daar lijken ze inderdaad ook erg op. Ik dacht het in het begin ook hoor. Totdat ik zag dat ze hem allemaal droegen, er zoals dat heuptasje. En als ze eraan zitten hoor je het goed. Vooral in de badkamer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik dacht dat het die kettingen waren die jaren terug in de mode waren die smalle ronde schijfjes naast elkaar in alle kleuren .
Tuurlijkquote:
Nathalie had gister een nike jasje aan met rits naar boven. Rits schuurde steeds tegen de ketting aan. Niet te doen..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar lijken ze inderdaad ook erg op. Ik dacht het in het begin ook hoor. Totdat ik zag dat ze hem allemaal droegen, er zoals dat heuptasje. En als ze eraan zitten hoor je het goed. Vooral in de badkamer.
Vind ik niet kan ook een soort van black-out zijn het is een moment opname hè.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan ben je dom en heb je niet geleerd, els legt het haarfijn uit
Auto rijden ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind ik niet kan ook een soort van black-out zijn het is een moment opname hè.
2 Rene en een anderquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:18 schreef engine het volgende:
Zijn er volgende week 3 mensen genomineerd of gewoon 2?
Hij heeft iets kapot gemaakt denk ik. Jammerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill zoekt Thomas toch een stuk minder op vandaag.
Jammer. Minder mensen boos.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft iets kapot gemaakt denk ik. Jammer
Ken je die mop van die nieuwe man die binnenkomt?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Hoe laat zal de nieuwe man binnen komen?
8 keer is geen moment opname dar is gewoon domquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:18 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vind ik niet kan ook een soort van black-out zijn het is een moment opname hè.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill zoekt Thomas toch een stuk minder op vandaag.
Het programma drukt ze half in een 'verkering' door daar gisteren zo live over te sprekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |