Moeten ze dan de hele dag bij elkaar zijn?? Zijn best veel bij elkaar geweest vandaagquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jill zoekt Thomas toch een stuk minder op vandaag.
En Rene blijkt ook te kunnen praten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Jill durft niks meer nu. Vriendschap verpest.
Ohhhhquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het programma drukt ze half in een 'verkering' door daar gisteren zo live over te spreken
Nee, zag ik anders.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:21 schreef Toweler het volgende:
[..]
Moeten ze dan de hele dag bij elkaar zijn?? Zijn best veel bij elkaar geweest vandaag
Je ziet ook niet alles wat er gebeurt
Ik denk vriendschap niet , (als dat al echt een vriendschap kan zijn na een week) Maar als het programma er een romance van maakt/wil maken dan zou ik ook niet blij zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Jill durft niks meer nu. Vriendschap verpest.
Oh ja dat kan ook, ik dacht nadat de biecht van hem het wat minder was. Dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk vriendschap niet , (als dat al echt een vriendschap kan zijn na een week) Maar als het programma er een romance van maakt/wil maken dan zou ik ook niet blij zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feestje deel 1 - 14 januari 2021.Lekker bezig DGKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
neu die is gewoon lam/lui/nutteloosquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou Natalie een geheime opdracht hebben?
Voor elke schoonmaakbeurt waar je onder uit komt.. krijgt de groep 1000 euro
Nee dat van dat stemmen op haar hadden ze uitgesproken , maar in de liveshow gisteren werd er erg de nadruk gelegd op een beginnende romancequote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:22 schreef JACM het volgende:
[..]
Ohhhhniet eens per se iets waar Thomas wat aan kon doen dus. Dat is wel zuur
Heb vandaag niet veel gekeken en vraag he me ook af. Zolang ze in beeld geweest is heb ik haar niks zien doen.quote:
En dan nog lekkende audio .quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat van dat stemmen op haar hadden ze uitgesproken , maar in de liveshow gisteren werd er erg de nadruk gelegd op een beginnende romance
Dat hebben ze toch niet meegekregen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat van dat stemmen op haar hadden ze uitgesproken , maar in de liveshow gisteren werd er erg de nadruk gelegd op een beginnende romance
Ja datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan nog lekkende audio .
Jawelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch niet meegekregen?
Dekseltje er op zodat er geen Els Aroma ontsnaptquote:
Het is zo opvallend voor ons dat het inderdaad zo lijkt, vooral omdat niemand er iets van zegt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou Natalie een geheime opdracht hebben?
Voor elke schoonmaakbeurt waar je onder uit komt.. krijgt de groep 1000 euro
Oh dat is wel naarquote:
jawel, ze waren verget de audio van de zending uit te zetten in de woonkamerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch niet meegekregen?
Ja, dat uit de liveshow had ik meegekregen. Echt zuur dat iets wat organisch moet ontstaan (vriendschappelijk of romantisch) zo wordt tegen gewerkt door iets wat de regie verzintquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mis alleen heel veel, één stream was kompleet vastgelopen, dat feestje in de badkamer heb ik niet helaas ...quote:
Kun je toch ook niks aan doen. We zijn je hier al heel dankbaar voor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik mis alleen heel veel, één stream was kompleet vastgelopen, dat feestje in de badkamer heb ik niet helaas ...
Ik denk eerder zoewie soep met 30 lagen make-upquote:
Moet Thomas dat zelf in de gaten houden eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb vandaag niet veel gekeken en vraag he me ook af. Zolang ze in beeld geweest is heb ik haar niks zien doen.
Ja dat dusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja, dat uit de liveshow had ik meegekregen. Echt zuur dat iets wat organisch moet ontstaan (vriendschappelijk of romantisch) zo wordt tegen gewerkt door iets wat de regie verzint
No worries, Dat was volgens mij ook bijna niet op stream.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik mis alleen heel veel, één stream was kompleet vastgelopen, dat feestje in de badkamer heb ik niet helaas ...
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Feestje deel 1 - 14 januari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Volgens mij let Thomas helemaal nergens op.....mooier baantje kan je niet hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Moet Thomas dat zelf in de gaten houden eigenlijk?
Ik vraag me van gisteren namelijk ook af of ze haar rondjes toen wel afgemaakt heeft.
Ik heb hem ook amper zien lopenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij let Thomas helemaal nergens op.....mooier baantje kan je niet hebben.
Thomas heb ik na het eten buiten zien sjokken.quote:
Niet joggen maar sjokken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas heb ik na het eten buiten zien sjokken.
Ik bedoel eigenlijk in zijn huismeester weekquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Thomas heb ik na het eten buiten zien sjokken.
Ik vind hem niet echt assertief, van wat ik heb gezienquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk in zijn huismeester week
Hij zal het wel joggen noemen jaquote:
Ah zo, nee behalve die 15 rondjes doet hij niksquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk in zijn huismeester week
Nee preciesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:33 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik vind hem niet echt assertief, van wat ik heb gezien
Ik wilde bijna vragen 'wie is er dominanter, Jill of Thomas'quote:
Heel jammer! Had het wel schattig gevonden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft iets kapot gemaakt denk ik. Jammer
Heel verstandigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:34 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik wilde bijna vragen 'wie is er dominanter, Jill of Thomas'
Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |