Mwoah, royaal is een groot woordquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:29 schreef chufi het volgende:
3 zakken is 1500 gram voor 11 personen.. royale porties de man dus ..
Ik geloof dat ze op die manier ook gehoord hadden dat Zoey, Nathalie of Nick vandaag een opdracht zou krijgen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Kregen jullie dat mee op stream 2? BB heeft gisteravond de microfoon van de studio te laat dichtgedraaid waardoor het huis iets mee heeft gekregen over de vermeende romance tussen Jill en Thomas
De uitzending gisteren was ook wel weer tenenkrommend slechtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze op die manier ook gehoord hadden dat Zoey, Nathalie of Nick vandaag een opdracht zou krijgen.
Wel jammer zulke "lekken", ze hebben het er gisteren en vandaag al een paar keer over gehad en weten nu dat BB uit is op een "romance". Kan hun gedrag beïnvloeden.
Ik vind het een slapjanusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Thomas het koken al weer opgegeven? Of niet teveel lesstof in één keer?
stapje voor stapje iddquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Thomas het koken al weer opgegeven? Of niet teveel lesstof in één keer?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij en Thomas kunnen wel wat op, maar 7 vrouwen , nou ja 6 dan den Els niet meegerekend
Beetje afhankelijk ook van wat ze de rest van de dag al gehad hebben, en hoeveel broccoli, kip en saus er overheen gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij en Thomas kunnen wel wat op, maar 7 vrouwen , nou ja 6 dan den Els niet meegerekend
Denk dat hij zo beter alles in de pan met pasta kan gieten als die klaar is, die pan is enorm.quote:
Of de hottub leegmaken en het daarin gietenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat hij zo beter alles in de pan met pasta kan gieten als die klaar is.
Oei !!!! dat gaat foutquote:
Met of zonder Els?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Of de hottub leegmaken en het daarin gieten
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:43 schreef danilel het volgende:
[..]
daar zit sowieso altijd al een kwart els in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |