Die lag de hele morgen "ziek" op bed volgens mij.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:52 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij heeft natte vanmorgen haar 15 rondjes gedaan, zodat ze er maar van afwas.
Een kater?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die lag de hele morgen "ziek" op bed volgens mij.
Nee want ze deed niet mee aan het feestje gisteren.quote:
Staat dat in België 'gewoon' op de kaart dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kunnen ze er toch gewoon opzetten.
Zo moeilijk is dat niet voor de productie.
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Staat dat in België 'gewoon' op de kaart dan?
Schijnt erg smakelijk te zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:20 schreef D. het volgende:
[..]
Staat dat in België 'gewoon' op de kaart dan?
Ik sla denk ik gewoon overquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jazeker.
In België kun je muskusrat in sommige restaurants gewoon bestellen, onder de naam waterkonijn. Het wordt daar als een delicatesse beschouwd.
Het is erg lekkerquote:
Ik bestel wel een normale pizza bij Otomat of zoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jazeker.
In België kun je muskusrat in sommige restaurants gewoon bestellen, onder de naam waterkonijn. Het wordt daar als een delicatesse beschouwd.
Die hebben ze welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef chufi het volgende:
Hebben ze geen Qooker kraan? Nu wachten ze uren tot dat water aan de kook geraakt
Pizza Quatro Roditoriquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik bestel wel een normale pizza bij Otomat of zo
Geen idee, heb er zelf geenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Of heeft zo'n ding maar een capaciteit van een halve liter ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |