Je kan echt veeeeel beter met Jorgensen spelen tegen Ajax. Heeft meer voetballend vermogen, kan iig rennen ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef RvLaak het volgende:
de jurk
Aan de andere kant heeft Pratto het ook nog niet laten zien
Inderdaad ik snap de keus voor De Jorg nu wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je kan echt veeeeel beter met Jorgensen spelen tegen Ajax. Heeft meer voetballend vermogen, kan iig rennen ook nog.
Sini gaat de verdedigers milkshaken.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel logisch, Sini kan je beter de tweede helft brengen
kokcu weer erbij toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
Ik hoop toch dat dit de laatste basisplaats van Diemers is.
Naja zijn we daar dan ook weer van afquote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat Diemers vandaag zo gigantisch door het ijs gaat zakken.
Hij zal niet de enige zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef Grifte het volgende:
Hahaha Dick vindt Jorgensen zo tyfusslecht
Die compilatie was binnen een minuutje klaar of niet?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond net een compilatie van gewonnen uit wedstrijden... Sommigen klonken jaren 70
Duurde idd niet heel langquote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die compilatie was binnen een minuutje klaar of niet?
We hebben volgens mij maar drie keer gewonnen in de Arena van Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond net een compilatie van gewonnen uit wedstrijden... Sommigen klonken jaren 70
Heb het idee dat het niet alleen wedstrijden in die badkuip waren...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben volgens mij maar drie keer gewonnen in de Arena van Ajax.
Maar goed, nu zijn er geen mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |