Je kan echt veeeeel beter met Jorgensen spelen tegen Ajax. Heeft meer voetballend vermogen, kan iig rennen ook nog.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:32 schreef RvLaak het volgende:
de jurk
Aan de andere kant heeft Pratto het ook nog niet laten zien
Inderdaad ik snap de keus voor De Jorg nu wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je kan echt veeeeel beter met Jorgensen spelen tegen Ajax. Heeft meer voetballend vermogen, kan iig rennen ook nog.
Sini gaat de verdedigers milkshaken.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel logisch, Sini kan je beter de tweede helft brengen
kokcu weer erbij toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
Ik hoop toch dat dit de laatste basisplaats van Diemers is.
Naja zijn we daar dan ook weer van afquote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik denk dat Diemers vandaag zo gigantisch door het ijs gaat zakken.
Hij zal niet de enige zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:31 schreef Grifte het volgende:
Hahaha Dick vindt Jorgensen zo tyfusslecht
Die compilatie was binnen een minuutje klaar of niet?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond net een compilatie van gewonnen uit wedstrijden... Sommigen klonken jaren 70
Duurde idd niet heel langquote:Op zondag 17 januari 2021 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die compilatie was binnen een minuutje klaar of niet?
We hebben volgens mij maar drie keer gewonnen in de Arena van Ajax.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond net een compilatie van gewonnen uit wedstrijden... Sommigen klonken jaren 70
Heb het idee dat het niet alleen wedstrijden in die badkuip waren...quote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben volgens mij maar drie keer gewonnen in de Arena van Ajax.
Maar goed, nu zijn er geen mensen
Dit dusquote:Op zondag 17 januari 2021 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We trappen er elk jaar weer in
Nah man, tenzij ze een slechte winnaar blijkt te zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit dus
Voor het eerst een klassieker kijken samen met m'n vriendin die ajacied is overigens, denk dat dit een grotere relatietest wordt dan de eerste keer samen op vakantie of eerste keer samen iets van IKEA in elkaar zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |