Als je nog beeldmateriaal hebt van zijn weekendje bij de moeder van @Danny denk ik dat hij ook wel aan tompoezen van komenquote:
Dan moet ik eens gaan kijken of die beelden nog op mijn oude server staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je nog beeldmateriaal hebt van zijn weekendje bij de moeder van @:danny denk ik dat hij ook wel aan tompoezen van komen
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd voor Mark is gekomen om te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet, het zat er toch echt aan te komen.
quote:Maar 2021 was nog maar net begonnen of 'koning' Willem-Alexander dacht een slimme pr-zet te doen en bezocht de Eerste Hulp van het Haagse Westeinde ziekenhuis. Maar het pakte weer verkeerd uit. Hij liep in de gang in de weg want ambulancepersoneel bracht een slachtoffer op een brancard binnen en moest er langs. En ook een ziekenhuis-patiënt op een brancard moest er ook nog door. De koning moest opzij stappen, mompelde nog "gelukkig nieuwjaar" tegen de patiënt maar die zei niks terug.
Alle asielzoekers zijn weer weg dan is het weer rustig hierquote:
Duudje!!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle asielzoekers zijn weer weg dan is het weer rustig hier
Maanlichtquote:
Ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alle asielzoekers zijn weer weg dan is het weer rustig hier
Dan ging je gok ik ook laat of heel vroeg vanochtend slapenquote:
Om 03.00 naar bed en om het uur wakker geworden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ging je gok ik ook laat of heel vroeg vanochtend slapen
Moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Om 03.00 naar bed en om het uur wakker geworden.
Ik zou willen dat ik beter slaap, helaas moet ik daarvoor wel eerst een betere dagbesteding krijgen.quote:
Dat is wel kutquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik beter slaap, helaas moet ik daarvoor wel eerst een betere dagbesteding krijgen.
Dan had je r nog wat aanquote:
Dat voelt toch wel goed Misty, een warme douche?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als het dan maar is als de douche, warm en nat
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:33 schreef m1st1g het volgende:
@:FreshFruit
Leuk begin voor de zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |