mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb net noten op ( macadamia mix) en ga nu thee zetten
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)quote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
mixen houd ik niet van behalve als het vrouwen zijn dan
er is er altijd eentje die je het lekkerst vindtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind die afwisseling juist wel lekker ( qua noten)
ook datquote:Op vrijdag 15 januari 2021 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is zodat ze er goedkope pinda's bij kunnen doen
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hemquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:02 schreef Scrummie het volgende:
Verdorie, ik was wat laat en direct ben ik geen vriend van Fes (of misschien moet ik hem ook gaan volgen).
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg hem ook niet en ik krijg elke dag een like van hem
Nee ik denk dat hij jou gewoon niet moet.
Scrummiegod natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:06 schreef GGMM het volgende:
Opzich is dat niet heel gek natuurlijk
Als ik zou moeten kiezen tussen Fes en Scrummie is de keuze ook snel gemaakt.
Doe een keer iets gezondsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat.
Suggesties??
Als die drie keer stront moet afvegen rent ze gillend weg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Wat een schatje en fantastisch persoon @:caland
Els gaat billen vegen allen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |