SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeldquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
omg deze had ik![]()
![]()
Als je de bloemetjes water gaf dan kwamen ze omhoog.
kker snuffelen aan je speelgoedquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeld
Volgens mij hadden die poppetjes ook een geurtje
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeld
Volgens mij hadden die poppetjes ook een geurtje
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.quote:
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Zoiets hadden ze in de wachtkamer van de arts, rende ik meteen naartoe
Dufty's die hadden een geurtje, al was ik pas 20 ofzo toen ik de link met de naam legde.
Ik was ook het jongste meisje van de familie, maar m'n zus was niet zo van het delen. Zelfs als zij er niet mee speelde, mocht ik er niets mee doen. Vond ik altijd stom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.
Al had ik best veel.
[..]
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.
Maar ik had een 5 jaar oudere nicht en een 4 jaar oudere zus, dus alles waar zij klaar mee waren, kwam naar mij.
Ja, hadden we ook, al deed zus daar meer mee.quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Zoiets hadden ze in de wachtkamer van de arts, rende ik meteen naartoe
Dufty's die hadden een geurtje, al was ik pas 20 ofzo toen ik de link met de naam legde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
geen idee waar de beter kwaliteit fotos zijn gebleven![]()
Het hangt er bij mij vooral vanaf hoe sterk ik aan dingen gehecht ben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook het jongste meisje van de familie, maar m'n zus was niet zo van het delen. Zelfs als zij er niet mee speelde, mocht ik er niets mee doen. Vond ik altijd stom.
Maar toen m'n moeder een paar jaar geleden vroeg of m'n nichtje m'n Barbiespullen mocht hebben, moest ik wel even slikkenMaar dat is ook zo'n ongeleid projectiel, die molt echt alles.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dufty's. Wij hadden volgens mij de linker. Alleen liet m'n zus die dingen steeds overal in donderen dus roken ze niet echt lekker meer. En toen de hond kwam moest het weg, want die vrat die poppetjes op.
Huehuequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
Zo kwam ik aan mijn Playmobilquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.
Al had ik best veel.
[..]
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.
Maar ik had een 5 jaar oudere nicht en een 4 jaar oudere zus, dus alles waar zij klaar mee waren, kwam naar mij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
Tof ding hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
geen idee waar de beter kwaliteit fotos zijn gebleven![]()
Speelgoedpoppetjes die lekker ruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan me die luchtjes nog zo goed herinneren
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speelgoedpoppetjes die lekker ruiken?
Ik heb toen we gingen verhuizen alle Barbies weer netjes aangekleed in de kleertjes die ze hoorden te dragen, haren gekamd en opgeborgen in schoenendozen. Sommige was ik wel gehecht aan, ik had echt favorieten. Ik had ook een huis, een camper en een Ferrari, maar de camper was van een ander merk dus de Barbies pasten daar niet lekker in. Daar kwam ik achter toen ik er een Ken in zette, ietsje aanduwde en hij toen onthoofd was. Dus m'n vader had het hoofd vastgelijmd, maar toen kon hij z'n hoofd niet meer draaien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt er bij mij vooral vanaf hoe sterk ik aan dingen gehecht ben.Het ene deel doet me echt niets, dat mogen m'n neefje en nichtje hebben, maar wat ik wil houden, heb ik zsm verhuisd.
M'n barbies had ik al eens verkocht.
ik had volgens mij 1 ding ervan maar speelde er eigenlijk nooit mee. Liever met de LEGO spelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een helicopter en een vliegtuig
350.000 jonge vrouwelijke slachtoffers met een leerachterstandje die dachten dat het kauwgom was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje van die kauwgombal-achtige luchtjes waren dat.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen we gingen verhuizen alle Barbies weer netjes aangekleed in de kleertjes die ze hoorden te dragen, haren gekamd en opgeborgen in schoenendozen. Sommige was ik wel gehecht aan, ik had echt favorieten. Ik had ook een huis, een camper en een Ferrari, maar de camper was van een ander merk dus de Barbies pasten daar niet lekker in. Daar kwam ik achter toen ik er een Ken in zette, ietsje aanduwde en hij toen onthoofd was. Dus m'n vader had het hoofd vastgelijmd, maar toen kon hij z'n hoofd niet meer draaien.
Zit toch een verhaal achter he
kasteel/huis en enorme treinbaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een helicopter en een vliegtuig
Ik had zo'n nep-barbie die zwanger kon worden, je kon een babypoppetje zeg maar op de buik drukken en daar een bolle buik overheen zetten. Maar die baby was onwijs lelijk, dus daar liepen m'n zus en ik steeds mee te klooien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En een Ken met ingebouwde onderbroek, want die "bobbel" was te schokkend ofzo.
Mijn neef had ladingen Playmobil, dus ik ook toen hij ouder werdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had volgens mij 1 ding ervan maar speelde er eigenlijk nooit mee. Liever met de LEGO spelen.
Heb jaren terug een playmobil poppetje gekregen bij m'n kerstpakket. Had het bedrijf laten maken met bedrijfskleding aan.
Dat vond ik dan nog wel grappig
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n nep-barbie die zwanger kon worden, je kon een babypoppetje zeg maar op de buik drukken en daar een bolle buik overheen zetten. Maar die baby was onwijs lelijk, dus daar liepen m'n zus en ik steeds mee te klooien.
Ook de eerste realisatie dat je Barbies niet op paarden kunnen zitten zonder dat het ze een been kost, echt traumatisch.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.
Dat is van na mijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.
Vloeren leggen vind ik juist leuk. Het zijn muren waar ik een hekel aan hebquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wel blij dat ik die vloer laat leggen. Wat een gekloot joh.
Een plafond verven/stukken is pas echte horror!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vloeren leggen vind ik juist leuk. Het zijn muren waar ik een hekel aan heb
Die zijn ook lastig te leggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist heel makkelijk. Een kwestie van op de juiste plek duwenquote:
bevroren wit haar nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb Snow Fairy-shampoo gebruikt vanmorgen
Ja ik ook op zich, maar dit zijn 3 pizza punt vormige ruimtes. Er is maar 1 hoek haaks.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL is nu liedjes van frozen aan het zingen.quote:
De hele dag Let it Goquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL is nu liedjes van frozen aan het zingen.
anders ik wel :/quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verven valt mee, airless sprayer en gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een plafond verven/stukken is pas echte horror!
Hrrrrquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met name dit deel is kutten.
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Hoiquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook maar niemand wil met mij heen. 😭
Ik ook niet, ook niet de intentie er ooit heen te gaanquote:
Ik één keer, maar het is het niet voor me.quote:
Ik wil er op zich wel eens heen. Als CL mee gaat als gids.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet de intentie er ooit heen te gaan
M'n zus kent elke stoeptegel daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil er op zich wel eens heen. Als CL mee gaat als gids.
En als ik maar geen woord Frans hoef te kennen
Heeft disneyland ook een star wars afdeling? Want dan wil ik er wel heenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik Disney alleen nog eens zou doen als neefje/nichtjes oud genoeg zijn om er wat van mee te krijgen, dat lijkt me geweldig met die kleintjes en de Disneyfiguren.
Als je die kinderen maar even bij iemand kan parkeren zodat je zelf in de achtbaan en Tower of Terror kunt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk dat ik Disney alleen nog eens zou doen als neefje/nichtjes oud genoeg zijn om er wat van mee te krijgen, dat lijkt me geweldig met die kleintjes en de Disneyfiguren.
Er was wel ooit een Star Wars-ride, maar ik ben er 15 jaar geleden geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft disneyland ook een star wars afdeling? Want dan wil ik er wel heen
Ik haat achtbanen. Echt, mijn achtbaanhaat is niet in woorden uit te drukken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die kinderen maar even bij iemand kan parkeren zodat je zelf in de achtbaan en Tower of Terror kunt.
probeer het eens in cijfersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat achtbanen. Echt, mijn achtbaanhaat is niet in woorden uit te drukken.
quote:
En ik heb WEER gezeik met een koper van een Porsche die niet wil betalenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
"ik" heb het frozen kasteel, een aladdin marktplaats, een kleine zeemeermin kasteeltje, 3 in 1 creator t-rex, jurassic world een of andere escape met een auto, 3 in 1 creator race auto, lego city politie helicopter en een kleine onderzeeer.
Tower of Terror is leuker dan een achtbaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat achtbanen. Echt, mijn achtbaanhaat is niet in woorden uit te drukken.
en je hebt al wel geleverd?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb WEER gezeik met een koper van een Porsche die niet wil betalen
duidelijk duidelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1/10 waar 10 liefde is en 1 haat.
Space Mountain is nu helemaal Star Wars, en ze hebben nog die Star Tours waarbij je door elkaar wordt geschud.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was wel ooit een Star Wars-ride, maar ik ben er 15 jaar geleden geweest.
Oh, en 20 jaar geleden, ik ben er twee keer geweest bedenk ik me nu.
Nee natuurlijk niet.quote:
nee dat is inderdaad niet logisch. Waarom wil hij niet betalen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar ga niet bieden als je niet wil betalen
deze heb ik niet gezienquote:
buiten!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
ik heb brood gestrooid voor de vogeltjes maar er zijn geen vogeltjes.
Waar zijn de vogeltjes?
Eerst laat ie 2 dagen niks horen. Dan opent eBay een non-paid item case tegen je. Dan gaat ie DM's sturen of er niet wat aan de verzendkosten te doen valt. Want hij had al een account bij Fedex en dan kon het daar wel mee en alles. Maar de dichtsbijzijnde drop-off voor Fedex is ergens op een industrieterrein in Apeldoorn dus dat is gewoon geen optie. GEWOON BETALEquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee dat is inderdaad niet logisch. Waarom wil hij niet betalen dan?
Naar Oost-Berlijn gevlogenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
ik heb brood gestrooid voor de vogeltjes maar er zijn geen vogeltjes.
Waar zijn de vogeltjes?
wat een debiel. dat soort dingen moet je van te voren bespreken en dan pas gaan bieden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst laat ie 2 dagen niks horen. Dan opent eBay een non-paid item case tegen je. Dan gaat ie DM's sturen of er niet wat aan de verzendkosten te doen valt. Want hij had al een account bij Fedex en dan kon het daar wel mee en alles. Maar de dichtsbijzijnde drop-off voor Fedex is ergens op een industrieterrein in Apeldoorn dus dat is gewoon geen optie. GEWOON BETALE
ja ik zag later dat hij al eerder een feedback gekregen had van DONT BID IF YOU CANT PAY. Maar sellers kunnen buyers geen negatieve feedback geven dus ja die blijven op 100 % staan. Maar goed nou moet ik weer 4 dagen wachten voordat de termijn om is voordat ik het aan de tweede hoogste bieder kan aanbieden. Mocht die nog interesse hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een debiel. dat soort dingen moet je van te voren bespreken en dan pas gaan bieden.
Sommige mensen zijn te stom om te poepen
Nooit geen mensen vertrouwen die een Porsche kopen, vies volk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst laat ie 2 dagen niks horen. Dan opent eBay een non-paid item case tegen je. Dan gaat ie DM's sturen of er niet wat aan de verzendkosten te doen valt. Want hij had al een account bij Fedex en dan kon het daar wel mee en alles. Maar de dichtsbijzijnde drop-off voor Fedex is ergens op een industrieterrein in Apeldoorn dus dat is gewoon geen optie. GEWOON BETALE
had toch het idee dat het via e-bay makkelijker gaat dan via marktplaats. maar ja met al het gezeik flikker je het nog liever weg dan alle frustraties waar je mee te maken krijgtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zag later dat hij al eerder een feedback gekregen had van DONT BID IF YOU CANT PAY. Maar sellers kunnen buyers geen negatieve feedback geven dus ja die blijven op 100 % staan. Maar goed nou moet ik weer 4 dagen wachten voordat de termijn om is voordat ik het aan de tweede hoogste bieder kan aanbieden. Mocht die nog interesse hebben.
Zal blij zijn als ik van die dingen af ben. ZO veel gezeik had ik echt niet op gerekend.
die feedback systemen sowieos niet bepaald waterdicht.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zag later dat hij al eerder een feedback gekregen had van DONT BID IF YOU CANT PAY. Maar sellers kunnen buyers geen negatieve feedback geven dus ja die blijven op 100 % staan. Maar goed nou moet ik weer 4 dagen wachten voordat de termijn om is voordat ik het aan de tweede hoogste bieder kan aanbieden. Mocht die nog interesse hebben.
Zal blij zijn als ik van die dingen af ben. ZO veel gezeik had ik echt niet op gerekend.
Ik zie vrije val, HELL NO.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tower of Terror is leuker dan een achtbaan.
welke is het eigenlijk?quote:
Over het algemeen nooit problemen met eBay hoor. Maar dit gaat over wat hogere bedragen (paar honderd). En ik heb dus nu al met 2 van de eerste drie "kopers" dit soort gezeik en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
had toch het idee dat het via e-bay makkelijker gaat dan via marktplaats. maar ja met al het gezeik flikker je het nog liever weg dan alle frustraties waar je mee te maken krijgt
Marktplaats mag me sowieso branden in de hel. Daar zitten alleen maar gekken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die feedback systemen sowieos niet bepaald waterdicht.
Bij marktplaats ook niet.
eergisteren een verkoper een bericht gestuurd dat ik zn spul wilde kopen, hij gaat akkoord, maar zodra ik zeg dat ik het bij hem wil afhalen zegt hij niks meer.
Terwijl er alleen positieve reviews heeft en volgens marktplaats 100% van de berichten beantwoord binnen een half uur
vroeger vond ik dat wel leuk, maar dat is ergens compleet om geslagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vrije val, HELL NO.
Mijn evenwichtsorganen weigeren dat echt.
nee dat snap ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over het algemeen nooit problemen met eBay hoor. Maar dit gaat over wat hogere bedragen (paar honderd). En ik heb dus nu al met 2 van de eerste drie "kopers" dit soort gezeik en daar heb ik helemaal geen zin in.
Oh, ik heb al best vaak dingen via marktplaats gekocht en verkocht, maar er zitten ook wel een hoop scammers tussen. Zoals deze, maar je kunt er dan niks aan doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Marktplaats mag me sowieso branden in de hel. Daar zitten alleen maar gekken.
ik kwam er laatst achter dat ik zelfs op een normale schommel een onbehagelijk gevoel krijgquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger vond ik dat wel leuk, maar dat is ergens compleet om geslagen.
Hier kwam ik achter toen ik in zo'n ding zat.
die gaat langzaam omhoog, dan worden de stoeltjes voorover gekanteld en vervolgens val je naar beneden.
Ik hou het wel bij achtbanen
Die organen zitten dan tegen het plafond geplakt, heb je geen last meer van.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie vrije val, HELL NO.
Mijn evenwichtsorganen weigeren dat echt.
Vaiana/Moana.quote:
Nee, ik kots alles onder. Geen overdrijving.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die organen zitten dan tegen het plafond geplakt, heb je geen last meer van.
Zo ontzettend gelachen met m'n zusDe eerste keer dat ik ging, ging ik alleen omdat niemand durfde. Maar ik was helemaal lyrisch, dus toen is m'n moeder nog met me meegegaan want ik wilde nog een keer en ze vond het anders zielig. Dus we hebben nu een mooie foto waar ze huilend op staat en je de kauwgom in de keel zit zitten.
De keer daarop m'n vader meegenomen, m'n moeder wilde niet meer geloof ik. M'n vader vond het reuze-interessant en zat alleen maar te kijken hoe hoog we wanneer zaten en wanneer de deuren opengingen en hoe mooi het uitzicht was.
Dus die wilde nog een keer. Zus meegesleurd maar die HAAT dit soort dingen. Toch gedwongen. De foto is geniaal. M'n zus zat tussen mij en m'n vader in, maar je kunt je nergens aan vasthouden. Er zit alleen tussen de stoeltjes ofzo een klein stangetje als handgreep, wisten we niet. Maar ik keek op een gegeven moment opzij en was m'n zus kwijt. Die zat helemaal voorovergebogen vastgeklemd aan het been van m'n vader, zo eng vond ze het.
Dus die foto is ingelijst.
In het Toy Story-park staat de kinderversie, ook leuk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kots alles onder. Geen overdrijving.
M'n vader kijkt blij, m'n zus heeft de ogen dicht en zit keihard te gillen, ik heb een brede grijnsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik kots alles onder. Geen overdrijving.
Lolol, dat fotoverhaal.![]()
Ik kots alles onder, geen overdrijving.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het Toy Story-park staat de kinderversie, ook leuk.
Ja maar daar kan dat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kots alles onder, geen overdrijving.
Ik haat kotsen nog meer dan achtbanen.quote:
Ik zat de laatste keer in Space Mountain met m'n haar vast in die beugelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat kotsen nog meer dan achtbanen.
Mooie combinatie wel, zeker voor de rest van de achtbaaninzittenden die er wel normaal van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haat kotsen nog meer dan achtbanen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik keek op een gegeven moment opzij en was m'n zus kwijt. Die zat helemaal voorovergebogen vastgeklemd aan het been van m'n vader, zo eng vond ze het.
Dus die foto is ingelijst.
Ook daarom ga ik er gewoon niet in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie combinatie wel, zeker voor de rest van de achtbaaninzittenden die er wel normaal van kunnen genieten.
Dat laten ze je niet eens doen manquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
Bungeejumpen met een bonkende kater is ook wel aan te raden
wel zielig om een neukende kat mee te nemen om te gaan bungee jumpenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
In zo'n bungeebal kruipen als je net een jointje gerookt hebt is op zich wel apartquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:30 schreef UitStraling het volgende:
vroeger een hekel aan achtbanen, tegenwoordig vind ik ze best leuk, al vind ik over de kop gaan minst tof, al helemaal in zo' n achtbaam waar je in hangtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
space mountain was de eerste achtbaan waar ik ooit in ging. Toen ik eruit kwam stond de afdrukken van m'n nagels in m'n handpalmen gedrukt.
hel? fucking geweldigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:34 schreef CherryLips het volgende:
O de beste achtbaan in Disney is wel Crush Coaster. Verraderlijk kutding. Het lijkt van buitenaf en op de foto's op een kinderachtbaan, maar het is de hel.
Kotsen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In zo'n bungeebal kruipen als je net een jointje gerookt hebt is op zich wel apart
fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
nee, dat niet, maar als je er weer uit komt sta je een beetje wankel op je benenquote:
*schrijft op bucketlist.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel zielig om een neukende kat mee te nemen om te gaan bungee jumpen
Huuuuuuuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hel? fucking geweldig
vooral als je karretje beetje flink meedraait
ooit iemand gehad die zich aan mijn arm vastklampte omdat die achtbaan toch iets anders was dan gedachtquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit iemand gehad die zich aan mijn arm vastklampte omdat die achtbaan toch iets anders was dan gedacht
Gaat dit over poepen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:38 schreef dud0r het volgende:
vinden jullie van die draaiende kopjes enzo dan ook leuk?
Ik word al misselijk als ik er naar kijk.
draaiende karretjes hou ik ook niet van.quote:
Die kap ik zsm af, die draailui.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
draaiende karretjes hou ik ook niet van.
een reuzenrad vind ik mooi, maar als er dan zo'n lolbroek bij zit die met dat karretje gaat kutten is de lol er snel af.
Beetje hetzelfde idee als ik in een hoogwerker zit. dat vind ik ook leuk zolang maar niemand rare bewegingen maakt en dat bakje begint te zwiepen
nee over attracties.quote:
ik weet wel met wie ik wel of niet in dat soort dingen kan gaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kap ik zsm af, die draailui.Tyf op, ik wil gewoon leuk uitzicht.
ik wil ze vaak wel een keer proberen nu maar ik kan bv slecht tegen het schip en die rc car racer in disney.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik intussen wel geleerd om gewoon keihard nee te zeggen tegen achtbanen. Anderen hun 'valt best mee!' valt voor mij gewoon niet mee.
Ik heb me kapot gelachen, maar niemand gaat nog met me mee dat ding in.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
hel? fucking geweldig
vooral als je karretje beetje flink meedraait
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen, maar niemand gaat nog met me mee dat ding in.
M'n zwager stond buiten met de camera te wachten tot we in dat karretje even naar buiten kwamen, hij hoorde ons allang aankomen en toen zaten er nog drie karretjes tussen voor wij daadwerkelijk kwamen.
jij bent dan ook maar saai..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind achtbanen en free falls en dergelijke echt te saai en nep en tokkievermaak, doet me ook niets, ja als er nu iedere dag twee doden zouden vallen dan zou ik wel een verhoogde hartslag hebben maar ja dat is niet.
Ik vind het wel jammer hoor, ze zien er vaak enorm fancy uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil ze vaak wel een keer proberen nu maar ik kan bv slecht tegen het schip en die rc car racer in disney.
die rock n' rollercoaster liet ik ook links liggen, kwam met koppijn eruit..
maakt voor die opgeblazen pad niks uitquote:
je bent er zoeen die een enorme stem opzet..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen, maar niemand gaat nog met me mee dat ding in.
M'n zwager stond buiten met de camera te wachten tot we in dat karretje even naar buiten kwamen, hij hoorde ons allang aankomen en toen zaten er nog drie karretjes tussen voor wij daadwerkelijk kwamen.
Ik durfde vroeger in de Efteling nooit in het schip omdat iedereen zei dat je er kotsmisselijk van werd en dat dat dan zonde was van je dag. Dus niemand van onze familie ging erin. Ben toen in Disney wel in de Car Racer geweest en dat stelde niks voor, was juist leuk. Laatste keer Efteling ben ik met m'n broer toch in het schip gegaan en was hartstikke leuk. Vooral als je dan uitzicht hebt op zo'n klein kind verderop dat eerst heel blij was en steeds ongelukkiger werd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil ze vaak wel een keer proberen nu maar ik kan bv slecht tegen het schip en die rc car racer in disney.
die rock n' rollercoaster liet ik ook links liggen, kwam met koppijn eruit..
Nee m'n moeder gilt als een sirenequote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er zoeen die een enorme stem opzet..
daar heb ik er ook ooit 3 van in m'n karretje gehad.. minstens een paar tonen gehoor verloren toen..
ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, ze zien er vaak enorm fancy uit.
Alleen ben ik geschikter voor een "It's a small world".
Je grenzen weten en je daarbinnen vermaken, I guess.quote:
nadeel daarvan is dat dat deuntje nog 28 jaar in je hoofd blijft zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, ze zien er vaak enorm fancy uit.
Alleen ben ik geschikter voor een "It's a small world".
Het kwartje van Scar en Zazoe viel pas nadat ik in die attractie was geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
nadeel daarvan is dat dat deuntje nog 28 jaar in je hoofd blijft zitten
Aan ouderdom?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Er is toch eens iemand doodgegaan in It's a small world?
Er zijn ook mensen doodgegaan op de plee, het zit me goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kwartje van Scar en Zazoe viel pas nadat ik in die attractie was geweest.
aan vervelingquote:
wel in BTM volgens mijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Daar hoef je niet voor in een attractie. Dan kun je ook gewoon stopcontacten vervangen bij ballie.quote:
Pehehehe.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in een attractie. Dan kun je ook gewoon stopcontacten vervangen bij ballie.
dikzakquote:
Waar is Makreel eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet voor in een attractie. Dan kun je ook gewoon stopcontacten vervangen bij ballie.
Niet hierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar is Makreel eigenlijk gebleven?
Die ging het eens even allemaal oplossen bij haar als echte alfa man toch?
Ik heb een oplossing voor je avondklokprobleem, koop zo'n oranje jas van Thuisbezorgd.nl en een lege pizzadoos.quote:
Geniaalquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing voor je avondklokprobleem, koop zo'n oranje jas van Thuisbezorgd.nl en een lege pizzadoos.
Ja toch, desnoods een spuitbusje met pizzageur in de auto leggen, vermomming compleetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GeniaalEn dan bij elk politiebusje dat ik zie doen alsof ik in vliegende haast onderweg ben naar mijn volgende adresje
Hm, maar 's avonds wil ik wandelen. Dus ik spuit die pizzageur wel over mezelfquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch, desnoods een spuitbusje met pizzageur in de auto leggen, vermomming compleet
ik ga straks eieren en spek bakken. Champignons doe ik in de airfryer denk ikquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga straks eieren en spek bakken. Champignons doe ik in de airfryer denk ik5 minuten genoeg? of 10?
Die kan je toch gewoon in je pan doen bij de eieren?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga straks eieren en spek bakken. Champignons doe ik in de airfryer denk ik5 minuten genoeg? of 10?
Avondklok gewoon keihard handhaven. Mensen doodschieten om te voorkomen dat ze ziek wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een oplossing voor je avondklokprobleem, koop zo'n oranje jas van Thuisbezorgd.nl en een lege pizzadoos.
Bezorgers mogen ook lopende pizza's komen brengen, perfectquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, maar 's avonds wil ik wandelen. Dus ik spuit die pizzageur wel over mezelf
Nou ja weet ik niet. Doe je dan hele champignons? En doe je die dan eerder in de pan dan de eieren of zo?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Die kan je toch gewoon in je pan doen bij de eieren?
Ja maar die doos is toch leegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezorgers mogen ook lopende pizza's komen brengen, perfect![]()
Wel oppassen voor hongerige honden
PING.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet. Doe je dan hele champignons? En doe je die dan eerder in de pan dan de eieren of zo?
ik ben niet helemaal voor..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Avondklok gewoon keihard handhaven. Mensen doodschieten om te voorkomen dat ze ziek worden
Plakjes natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja weet ik niet. Doe je dan hele champignons? En doe je die dan eerder in de pan dan de eieren of zo?
Ik moet eens kijken hoe het met de mijne is, bedenk ik me.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Reminds me dat ik weer eens een champignonkweekset moet doen op het werk, heb nog een hele doos vol van die sets.
Flikker nou even op geile aalmoezenier.quote:
Nee joh het spek moet toch uitgebakken worden? Dat moet dan alweer in een andere pan. Of op de grillplaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
eieren in de pan, plakjes champignon (of shii take) er in, kaas er overheen, toedekken met een laag spek
ook een optiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Samen met het spek en dan eieren er overheen. En geen boter uiteraard want spekvet.
Dit is hoe ik het zou doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Samen met het spek en dan eieren er overheen. En geen boter uiteraard want spekvet.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken hoe het met de mijne is, bedenk ik me.
Waarom in een andere pan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh het spek moet toch uitgebakken worden? Dat moet dan alweer in een andere pan. Of op de grillplaat.
ja, maar daarom flip je het hele handeltje ook omquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh het spek moet toch uitgebakken worden? Dat moet dan alweer in een andere pan. Of op de grillplaat.
Dit zouden grotere moeten worden, kan even niet op de naam komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht eerste keer, joh, doen we 2 sets, is leuk!Hele week champignonsoep gemaakt met de kinderen en collega's konden ze mee naar huis nemen en nog hadden we een overschot
Ik hou van een spiegeleitje.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daarom flip je het hele handeltje ook om
gewoon dunne lapjes spek uiteraard
Als je deze lang genoeg laat groeien worden ze ook formaatje portpbello.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit zouden grotere moeten worden, kan even niet op de naam komen.
Maar lollig spul.
Het is hier meer grijs.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
dit weekend bloedworst.
Nu al zin in.
in before: huehue
Met gebakken appelsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:18 schreef gianni61 het volgende:
dit weekend bloedworst.
Nu al zin in.
in before: huehue
Dit is bij mij een keer pure horror geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
Reminds me dat ik weer eens een champignonkweekset moet doen op het werk, heb nog een hele doos vol van die sets.
Oh maar dat zei je er niet bijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daarom flip je het hele handeltje ook om
Nee, als zoetigheid heb ik mango chutney er bijquote:
Ik zou om foto's vragen, maar die post je toch nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is bij mij een keer pure horror geworden.
kennelijk komt er niet echt genoeg vet uit mijn spek of zo. Het knettert altijd aan bij mij als ik iets bij het spek doe.quote:
Jawel hoor maar je let niet goed genoeg opquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou om foto's vragen, maar die post je toch nooit.
Het is echt een eitjequote:
Ja, dan staan ze er drie minuten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor maar je let niet goed genoeg op
gewoon een grote bakplaat pakken, dan kun je je volledig engelse ontbijt in 1 keer klaar makenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is echt een eitje
Champignons in plakjes snijden en aan 1 kant van de koekenpan gooien. Spek leg je op de andere helft van de pan en bak je even aan beide kanten terwijl je af en toe door de champignons roert. Als beiden klaar zijn hussel je het een beetje door elkaar en giet je het ei er over heen.
Te hoog vuur wellicht? En je hebt natuurlijk ook amper vet nodig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk komt er niet echt genoeg vet uit mijn spek of zo. Het knettert altijd aan bij mij als ik iets bij het spek doe.
Half uurtje leek me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze er drie minuten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half uurtje leek me meer dan genoeg.
Gelukkig nooit te oud om te leren maar ik ben ook wel een beetje verbaasd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Fles wel de enige inwoner op deze Aarde is die niet weet dat je champignons samen met een eitje in dezelfde pan kunt bakken, hoop ik dan tenminste
Cursus eitje bakken was nog nooit zo populair.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig nooit te oud om te leren maar ik ben ook wel een beetje verbaasd.
Vandaag hoef ik niet te werken want noodopvang en dus is niet al het personeel nodig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie überhaupt genoeg te doen zo op een dag?
Ben je weer in blote bast een zinken dakgoot aan het vervangen?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie überhaupt genoeg te doen zo op een dag?
Vanmorgen hoorde ik nog op de radio dat de opvangen overvol zaten nuquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag hoef ik niet te werken want noodopvang en dus is niet al het personeel nodig.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Fles wel de enige inwoner op deze Aarde is die niet weet dat je champignons samen met een eitje in dezelfde pan kunt bakken, hoop ik dan tenminste
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor maar je let niet goed genoeg op
Fake news!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanmorgen hoorde ik nog op de radio dat de opvangen overvol zaten nu
Klopt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het KDV wel inderdaad maar de BSO valt heel erg mee. Dat komt omdat bij ons de regel is dat er 1 ouder met een vitaal beroep nodig is, maar op school geldt de regel dat beide ouders een vitaal beroep moeten hebben. Dus veel BSO kinderen kunnen geen gebruik maken van de noodopvang op school en komen daardoor ook niet naar de BSO. Op het KDV hebben opeens heel veel ouders vitale beroepenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat Münchhausen zit wel in de familie hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Nichtje <-------van mij verkoopt advertenties voor een uitgeverij maar die heeft geen zin om met haar kind thuis te zitten dus die heeft gezegd tegen de opvang, ja ik heb echt essentieel werk want ik ben van de pers
Nou ja graag gedaan hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik heb helemaal geen zin in twaalf man die me TEGELIJK gaan uitleggen hoe ik een eitje moet bakkenIk flikker de hele tiefeszooi wel gewoon in de pan, en waar het komt is het toch donker. KLAAR
Als je het kruidt met een beetje verrijkt uranium is het er niet meer zo donkerquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, ik heb helemaal geen zin in twaalf man die me TEGELIJK gaan uitleggen hoe ik een eitje moet bakkenIk flikker de hele tiefeszooi wel gewoon in de pan, en waar het komt is het toch donker. KLAAR
Dat wijf kan eitjes bakken dat wil je niet wetenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Münchhausen zit wel in de familie he
Nou ja er is ook veel vitaal hé.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het KDV wel inderdaad maar de BSO valt heel erg mee. Dat komt omdat bij ons de regel is dat er 1 ouder met een vitaal beroep nodig is, maar op school geldt de regel dat beide ouders een vitaal beroep moeten hebben. Dus veel BSO kinderen kunnen geen gebruik maken van de noodopvang op school en komen daardoor ook niet naar de BSO. Op het KDV hebben opeens heel veel ouders vitale beroepenEn naar een werkgeversverklaring vragen is niet klantvriendelijk. ,,,,,, Je leert in ieder geval wel mensen kennen in deze tijden.
Mooi, vertel het me maar niet ook danquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wijf kan eitjes bakken dat wil je niet weten
Daar heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat wijf kan eitjes bakken dat wil je niet weten
Daarom is het ook een grote wassen neus, het gaat er toch maar net om hoe beschaafd en hoe egoīstisch je bent.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja er is ook veel vitaal hé.
Als er een in de supermarkt werkt en ene in de voedselindustrie dan ben je er al.
Da's ook lekker ja.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Karzai het volgende:
Ik leg er altijd plakjes kaas op de eitjes en dan vouw ik hem dubbel
Heb je lekker gesmolten kaas in het midden
Klopt maar de regel is, vitaal beroep EN op geen andere manier op te vangen. Bijvoorbeeld dat beide ouders elk 1 dag per week vrij nemen. Maar dat is teveel gedoe en dat willen ouders niet. Wat vergeten wordt is dat veel van die lieve collega's zelf ook een gezin hebben waarbij ze graag thuisonderwijs enzo willen geven maar dat dat niet kan omdat zij op de kinderen van anderen moeten passen. En hey het is ons werk en we doen het graag maar wel als er dus geen andere oplossing is.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja er is ook veel vitaal hé.
Als er een in de supermarkt werkt en ene in de voedselindustrie dan ben je er al.
Dit en ik ben echt teleurgesteld in sommige mensen kan ik je vertellen. Kinderen die kuchen en opeens astma hebben volgens ouders, ouders die lekker een dagje thuis gaan klussen, ouders die oliebollen naar hun klanten aan het brengen zijn terwijl hun kind op de opvang zit etc etc. Gelukkig ook mensen die hun uiterste best doen om het zelf te regelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom is het ook een grote wassen neus, het gaat er toch maar net om hoe beschaafd en hoe egoīstisch je bent.
Ik had van de week een bezorger die uit gebrek aan andere opties het kind maar meegenomen had.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:36 schreef Karzai het volgende:
Al die pakketbezorgers voor alle troep die mensen nu bestellen
Ik bestel nooit troep.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:36 schreef Karzai het volgende:
Al die pakketbezorgers voor alle troep die mensen nu bestellen
Sla je ‘stijl’ van achterover jaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit en ik ben echt teleurgesteld in sommige mensen kan ik je vertellen. Kinderen die kuchen en opeens astma hebben volgens ouders, ouders die lekker een dagje thuis gaan klussen, ouders die oliebollen naar hun klanten aan het brengen zijn terwijl hun kind op de opvang zit etc etc. Gelukkig ook mensen die hun uiterste best doen om het zelf te regelen.
Ik zit ook af en toe op mijn handen, ik ken genoeg mensen die nu lekker in de zon liggen ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit en ik ben echt teleurgesteld in sommige mensen kan ik je vertellen. Kinderen die kuchen en opeens astma hebben volgens ouders, ouders die lekker een dagje thuis gaan klussen, ouders die oliebollen naar hun klanten aan het brengen zijn terwijl hun kind op de opvang zit etc etc. Gelukkig ook mensen die hun uiterste best doen om het zelf te regelen.
Nee, ik bestel ook niets als er in de beschrijving staat dat het troep is, maar vaak zeggen ze dat er niet bijquote:
Mooie moedervlekken over een tijdje. Karma.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit ook af en toe op mijn handen, ik ken genoeg mensen die nu lekker in de zon liggen ook.
Dit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik bestel ook niets als er in de beschrijving staat dat het troep is, maar vaak zeggen ze dat er niet bij
Jij kent alleen maar kutmensen. Porschekopers. Bah.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit ook af en toe op mijn handen, ik ken genoeg mensen die nu lekker in de zon liggen ook.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
K heb al een loonoffer gemaakt
1 week vakantie ingeleverd. En nu in lockdown elke week een extra dag vrij moeten nemen.
Gaat lekker. Je wordt gewoon misbruikt. Last to hire first to fire.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
1 week vakantie ingeleverd. En nu in lockdown elke week een extra dag vrij moeten nemen.
Hups wegwezen daar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik verwacht echt minimaal dat je op tafel gaat staan en vecht voor het recht van de gewone werkman.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:44 schreef bitterbal het volgende:
We zitten hier met zijn allen. Soort van meeting. Gaat die iedereen in het rondje af om ja of nee te zeggen.
Lekker die groepsdruk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:44 schreef bitterbal het volgende:
We zitten hier met zijn allen. Soort van meeting. Gaat die iedereen in het rondje af om ja of nee te zeggen.
Topwerkgever wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:44 schreef bitterbal het volgende:
Dat zei die ook maar iedereen zei ja en k qas als laatste. Durfde geen nee te zeggenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:45 schreef Karzai het volgende:
Oh Jezus op zich mag dat niet, maar je zit nog in proeftijd
Straks zijn de reisbeperkingen weg en heb je nog precies een vrije dag over om naar Thailand te gaan op vakantie.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zei die ook maar iedereen zei ja en k qas als laatste. Durfde geen nee te zeggen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zijn de reisbeperkingen weg en heb je nog precies een vrije dag over om naar Thailand te gaan op vakantie.
Jaaaaa kinderopvangtoeslagquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
En de noodopvang is nog eens compleet gratis ook want ouders krijgen gewoon de toeslag en de stichting vergoed het stukje van het uurtarief wat daarboven zir. Al zijn ze nu wel aan het onderzoeken of ze bij verlenging de ouders die wel gebruik maken van de noodopvang dat stukje niet meer gaan vergoeden.
En get is al zo'n vetpot:pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
ben je straks al je vakantie kwijt zonder er ook maar een dag gebruik van gemaakt te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |