SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeldquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
omg deze had ik![]()
![]()
Als je de bloemetjes water gaf dan kwamen ze omhoog.
kker snuffelen aan je speelgoedquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeld
Volgens mij hadden die poppetjes ook een geurtje
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij had een boom die je open en dicht kon doen. Daar hoorden ook van dit soort poppetjes bij. Veel mee gespeeld
Volgens mij hadden die poppetjes ook een geurtje
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.quote:
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Zoiets hadden ze in de wachtkamer van de arts, rende ik meteen naartoe
Dufty's die hadden een geurtje, al was ik pas 20 ofzo toen ik de link met de naam legde.
Ik was ook het jongste meisje van de familie, maar m'n zus was niet zo van het delen. Zelfs als zij er niet mee speelde, mocht ik er niets mee doen. Vond ik altijd stom.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.
Al had ik best veel.
[..]
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.
Maar ik had een 5 jaar oudere nicht en een 4 jaar oudere zus, dus alles waar zij klaar mee waren, kwam naar mij.
Ja, hadden we ook, al deed zus daar meer mee.quote:
Jaaaaaquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Zoiets hadden ze in de wachtkamer van de arts, rende ik meteen naartoe
Dufty's die hadden een geurtje, al was ik pas 20 ofzo toen ik de link met de naam legde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
geen idee waar de beter kwaliteit fotos zijn gebleven![]()
Het hangt er bij mij vooral vanaf hoe sterk ik aan dingen gehecht ben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook het jongste meisje van de familie, maar m'n zus was niet zo van het delen. Zelfs als zij er niet mee speelde, mocht ik er niets mee doen. Vond ik altijd stom.
Maar toen m'n moeder een paar jaar geleden vroeg of m'n nichtje m'n Barbiespullen mocht hebben, moest ik wel even slikkenMaar dat is ook zo'n ongeleid projectiel, die molt echt alles.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dufty's. Wij hadden volgens mij de linker. Alleen liet m'n zus die dingen steeds overal in donderen dus roken ze niet echt lekker meer. En toen de hond kwam moest het weg, want die vrat die poppetjes op.
Huehuequote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
Zo kwam ik aan mijn Playmobilquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was echt m'n nummer 1 speelgoed.
Al had ik best veel.
[..]
Dit komt me ook akelig bekend voor namelijk.
Maar ik had een 5 jaar oudere nicht en een 4 jaar oudere zus, dus alles waar zij klaar mee waren, kwam naar mij.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:31 schreef mschol het volgende:
Tof ding hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enorm slechte foto van mijn spaceshuttle
geen idee waar de beter kwaliteit fotos zijn gebleven![]()
Speelgoedpoppetjes die lekker ruiken?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan me die luchtjes nog zo goed herinneren
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speelgoedpoppetjes die lekker ruiken?
Ik heb toen we gingen verhuizen alle Barbies weer netjes aangekleed in de kleertjes die ze hoorden te dragen, haren gekamd en opgeborgen in schoenendozen. Sommige was ik wel gehecht aan, ik had echt favorieten. Ik had ook een huis, een camper en een Ferrari, maar de camper was van een ander merk dus de Barbies pasten daar niet lekker in. Daar kwam ik achter toen ik er een Ken in zette, ietsje aanduwde en hij toen onthoofd was. Dus m'n vader had het hoofd vastgelijmd, maar toen kon hij z'n hoofd niet meer draaien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hangt er bij mij vooral vanaf hoe sterk ik aan dingen gehecht ben.Het ene deel doet me echt niets, dat mogen m'n neefje en nichtje hebben, maar wat ik wil houden, heb ik zsm verhuisd.
M'n barbies had ik al eens verkocht.
ik had volgens mij 1 ding ervan maar speelde er eigenlijk nooit mee. Liever met de LEGO spelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een helicopter en een vliegtuig
350.000 jonge vrouwelijke slachtoffers met een leerachterstandje die dachten dat het kauwgom was.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beetje van die kauwgombal-achtige luchtjes waren dat.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb toen we gingen verhuizen alle Barbies weer netjes aangekleed in de kleertjes die ze hoorden te dragen, haren gekamd en opgeborgen in schoenendozen. Sommige was ik wel gehecht aan, ik had echt favorieten. Ik had ook een huis, een camper en een Ferrari, maar de camper was van een ander merk dus de Barbies pasten daar niet lekker in. Daar kwam ik achter toen ik er een Ken in zette, ietsje aanduwde en hij toen onthoofd was. Dus m'n vader had het hoofd vastgelijmd, maar toen kon hij z'n hoofd niet meer draaien.
Zit toch een verhaal achter he
kasteel/huis en enorme treinbaanquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een helicopter en een vliegtuig
Ik had zo'n nep-barbie die zwanger kon worden, je kon een babypoppetje zeg maar op de buik drukken en daar een bolle buik overheen zetten. Maar die baby was onwijs lelijk, dus daar liepen m'n zus en ik steeds mee te klooien.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En een Ken met ingebouwde onderbroek, want die "bobbel" was te schokkend ofzo.
Mijn neef had ladingen Playmobil, dus ik ook toen hij ouder werdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had volgens mij 1 ding ervan maar speelde er eigenlijk nooit mee. Liever met de LEGO spelen.
Heb jaren terug een playmobil poppetje gekregen bij m'n kerstpakket. Had het bedrijf laten maken met bedrijfskleding aan.
Dat vond ik dan nog wel grappig
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had zo'n nep-barbie die zwanger kon worden, je kon een babypoppetje zeg maar op de buik drukken en daar een bolle buik overheen zetten. Maar die baby was onwijs lelijk, dus daar liepen m'n zus en ik steeds mee te klooien.
Ook de eerste realisatie dat je Barbies niet op paarden kunnen zitten zonder dat het ze een been kost, echt traumatisch.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.
Dat is van na mijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had bij m'n latere paarden (de eerste waren met koetsen) Barbies met beweegbare knieën en ellebogen.
Vloeren leggen vind ik juist leuk. Het zijn muren waar ik een hekel aan hebquote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:47 schreef FranticDJ het volgende:
Wel blij dat ik die vloer laat leggen. Wat een gekloot joh.
Een plafond verven/stukken is pas echte horror!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vloeren leggen vind ik juist leuk. Het zijn muren waar ik een hekel aan heb
Die zijn ook lastig te leggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
juist heel makkelijk. Een kwestie van op de juiste plek duwenquote:
bevroren wit haar nu?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik heb Snow Fairy-shampoo gebruikt vanmorgen
Ja ik ook op zich, maar dit zijn 3 pizza punt vormige ruimtes. Er is maar 1 hoek haaks.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CL is nu liedjes van frozen aan het zingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |