Mooi! ik doe er altijd een beetje roomkaas onder, is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Was wel lekker, ter afwisseling
Aardbeienquote:Op zondag 31 januari 2021 18:59 schreef Meridiaan het volgende:
O - Skyr met pitten en zaden
T - Aardbeien
L - Groenteomelet met paprika, prei, ui en velderwten
T - Peer, hand cashewnote
D - Macaroni met groenten, kaas en tomatenpuree
B - Half uur krachtoefeningen
Potver. Zostraks bij Lidl geweest en niet gezien in de app.quote:Op zondag 31 januari 2021 19:03 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
AardbeienMorgen bij de Lidl even meenemen, staan in de Plusapp.
Hij is ook pas vanaf morgen geldigquote:Op zondag 31 januari 2021 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Potver. Zostraks bij Lidl geweest en niet gezien in de app.
Haha ik zag het ja nadat ik gepost hadquote:Op zondag 31 januari 2021 19:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hij is ook pas vanaf morgen geldigGoed excuus om nog een keer te gaan!
Hoe kom jij aan 2 euro korting?quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ik zag het ja nadat ik gepost hadIk zag ook dat ik 2 euro korting heb op mijn bon. Moet toch vaker kijken op dat ding. Vergeet het steeds. En ja morgen gelijk even heen als ik wakker ben
Staat er tussen:quote:Op zondag 31 januari 2021 19:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan 2 euro korting?
Die heb ik nietquote:
Goed bezig!quote:Op zondag 31 januari 2021 23:08 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ben trouwens wel ongeveer 5 kilo afgevallen ten opzichte van vorig jaar. In de quarantaine aangekomen en was 64,7 kilo. Inmiddels 59 kilo/ 60 kilo.
is 8 sneetjes stokbrood niet wat veel? Of dun gesneden?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:54 schreef Medusa666 het volgende:
O: kommetje fruitsalade
M: 2 koppen groentensoep met vermicelli en 8 sneetjes/ plakjes bruine stokbrood met kruidenkaas
T: 3 manderijnen
A: ik denk 350 gram spagghetti met zelfgemaakte vegetarische pastasaus (van tomatenpuree en verse tomaten en veel groenten (wortel, bleekselderij en ui) Met veel oude kaas.
En extra: halve mozzarella.
Samen ongeveer 1900 kcal
Drinken: 2,5 liter water
Beweging: 12080 stappen
Het voelt wel alsof ik te veel heb gegeten. Ik hoor feedback graag op mijn eetschema..
Is zeg maar net als wat je bij het voorgerecht in een restaurant krijgt. Maar ik kom er nu pas achter dat die kruidencreme voor 1 zo’n kuipje maar liefst 647 kcal isquote:Op zondag 31 januari 2021 23:15 schreef LPFAN het volgende:
[..]
is 8 sneetjes stokbrood niet wat veel? Of dun gesneden?
Haha wel lekkerquote:Op zondag 31 januari 2021 23:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is zeg maar net als wat je bij het voorgerecht in een restaurant krijgt. Maar ik kom er nu pas achter dat die kruidencreme voor 1 zo’n kuipje maar liefst 647 kcal is![]()
Ik heb dat kuipje dan wel niet opgemaakt maar ik heb denk ik 1/4 daarvan gebruikt.
Je zou het kunnen vervangen door philadelphia light, dat scheelt best veel.quote:Op zondag 31 januari 2021 23:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Is zeg maar net als wat je bij het voorgerecht in een restaurant krijgt. Maar ik kom er nu pas achter dat die kruidencreme voor 1 zo’n kuipje maar liefst 647 kcal is![]()
Ik heb dat kuipje dan wel niet opgemaakt maar ik heb denk ik 1/4 daarvan gebruikt.
Hmm thanks voor die tip!quote:Op maandag 1 februari 2021 07:23 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Je zou het kunnen vervangen door philadelphia light, dat scheelt best veel.
Verder lijkt het best veel kaas (en dus vet). Je zou voor dezelfde calorieen ook voedzamer kunnen eten door wat rauwkost met houmous als dipje te nemen.
Hoeveel kilo ben je afgevallen tot nu toe? En wat is je lengte en gewicht nu?quote:Op maandag 1 februari 2021 07:41 schreef senesta het volgende:
Ik sta al een half jaar of zo zo goed als stil, best frustrerend. Ik wil er eigenlijk nog wel een kilootje of 5 af![]()
Op gewicht blijven heb ik inmiddels wel door dus![]()
Ik weet alleen even niet zo goed hoe ik die laatste kg’s er op een gezonde manier af kan krijgen.
Ik eet nu ongeveer 1450 kcal op een dag en rond de 40 gr koolhydraten op een dag. Ik heb in het begin (oktober 2018 ben ik begonnen) rond de 1250 kcal gezeten maar daar wil ik eigenlijk niet meer naar terug. Dat is prima voor even maar niet voor langere tijd en mijn diëtiste was al niet zo blij dat ik zo laag zat en wilde me minimaal boven de 1500 kcal.
Iemand opperde al om een weekend weer eens normaal te eten, meer koolhydraten en kcal maar dat durf ik niet zo goed
Ik ben ruim 42 kg afgevallen. Ik ben 1.68 en weeg nu 73 kgquote:Op maandag 1 februari 2021 10:08 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hoeveel kilo ben je afgevallen tot nu toe? En wat is je lengte en gewicht nu?
Ah oké want ik dacht misschien als je heel dun was dat je ook een lagere energiebehoefte hebt. Maar je bent niet super dub orzoquote:Op maandag 1 februari 2021 10:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben ruim 42 kg afgevallen. Ik ben 1.68 en weeg nu 73 kg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |