SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Yes, ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:59 schreef LPFAN het volgende:
Hoop dat ik vandaag een mail terug krijg
Thanks!quote:
Ik hou van sneeuwquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:04 schreef Tuindier het volgende:
Vanmorgen nog aan het werk, maar ik ben vanmiddag vrij dus dan ga ik lekker wandelen nu het nog niet sneeuwt (want ik haat sneeuw)
Lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad, amandelmelk, schepje 100% pindakaas.
T: 2 mandarijnen
L: volkoren brood met avocado
T: banaan
B: wandelen
D: wok met peultjes, paprika, tofu
Is die muesli een bewuste keuze? Ik merk bij mezelf dat als ík de dag begin met iets met veel toegevoegd suiker, ik de hele dag trek houd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:17 schreef VitaBella het volgende:
Ik hoop ook zo op sneeuw! De kleine dame hier zal helemaal wild worden gok ik, die heeft nog nooit ‘bewust’ sneeuw gezien volgens mij
O: Alpro natural met geroosterde muesli chocolade amandel
L: wortelwraps met crispy sticks van Valess
T: crackers met sambalsmeerkaas
D: magioni bloemkoolpizzabodem te beleggen met mozzarella, gegrilde paprika, tomatenpuree en parmaham
Mensen doen gekke dingen om een paar gram af te vallen! Zo'n nier is toch zeker 120-130 gram! En de linker is ietsje zwaarder dan de rechter, dus de linker mag gaan.quote:
Respect!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen doen gekke dingen om een paar gram af te vallen! Zo'n nier is toch zeker 120-130 gram! En de linker is ietsje zwaarder dan de rechter, dus de linker mag gaan.
2 gram suiker per portie! Voor mijn doen redelijk bewustquote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:27 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Is die muesli een bewuste keuze? Ik merk bij mezelf dat als ík de dag begin met iets met veel toegevoegd suiker, ik de hele dag trek houd.
Ja zo lekker die Alpro ja? Ik sla hem altijd over maar nog nooit geprobeerd. Misschien toch eens doen haha.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:10 schreef MeisPluis het volgende:
Vandaag:
O: alpro limoen (de allerbeste ! Kun je me ‘s nachts voor wakker maken) met granola en blauwe bessen
T:-
L: 2 boterhammen, 1 met baba ganoush en kaas en eentje met nep filet American, 2 maiswafels met roomkaas
T: mandarijnen / meloen / mango (iets wat niet op is gegeten door het gezin )
D: pasta met rode saus
B: wandelen of hardlopen
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen doen gekke dingen om een paar gram af te vallen! Zo'n nier is toch zeker 120-130 gram! En de linker is ietsje zwaarder dan de rechter, dus de linker mag gaan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet voor mezelf maar mijn broertje wil al een hele tijd graag iets dergelijks voor zichzelf regelen maar gaat er vanuit dat het veel te duur voor 'm is (en dat dacht ik eigenlijk ook), maar dit klinkt hartstikke betaalbaar. Kun je misschien wat meer details geven over waar je zulke dienstverlening vinden kunt? Dan stuur ik het naar 'm doorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:
@:isabeau ik lees in het vorige deel dat je best een PT zou willen hebben als je die kon betalen?
Ik vroeg me gewoon uit nieuwsgierheid af wat voor bedrag dat max dan zou zijn en wat je van zo iemand verwacht?
Meer omdat ik zelf ook anderhalf jaar geleden een PT had genomen; van tevoren had ik in mn hoofd dat het iemand was die elke training er bij zou zijn en precies vertelde wat ik moest doen. En voedingsschema’s zou krijgen waarin stond dat ik in de ochtend zoveel gram kwark moest eten en ‘s avonda kip met rijst.
Toen ik eenmaal het traject in ging bleek dat ik wel op maat gemaakte trainingsschema’s kreeg maar dat ik verder met instructiefilmpjes hiermee zelf aan de slag kon. Eens in de zoveel weken kon je wel irl een uurtje met hem inplannen om wat technieken en oefeningen door te nemen als je ergens over twijfelde.
Over de voedingsschema’s ging ie helemaal niet voorkauwen wat ik precies moest eten maar legde ie vooral uit hoe je helemaal zelf alles kon bepalen en inplannen binnen de gestelde kaders. Beetje als ‘give a man a fish / teach a man how to fish’ zeg maar
Hoewel ik irl weinig tot geen contact met hem had kon ik wel altijd terecht met vragen via whatsapp en facebook-groep; elke week mailde ik mn resultaten en metingen, en kreeg ik daar weer feedback op maat op en nieuwe trainingsschema’s.
Dit kostte mij 70 euro per maand, iets waar ik in eerste instantie tegenaan hikte, maar al snel (en helemaal achteraf) de beste investering die ik voor mezelf ooit misschien wel heb gedaan. Heb daardoor in de praktijk zoveel kennis opgedaan over voeding, training, hoe je lichaam werkt en vooral ook hoe ik dat nu zonder begeleiding voort kunt zetten. Ik weet precies hoe ik optimaal en gezond vet kan verliezen, je spiermassa kan behouden, of groeien in spiermassa.
Onbetaalbaar, de beste investering omdat het ook echt een investering in jezelf is. Inmiddels bijna 1,5 jaar geen PT-begeleiding meer maar nog steeds op mn laagste gewicht aller tijden en nog nooit zo afgetraind geweest.
Nouja alleen maar om even aan te geven dat wen PT duur kan zijn maar dat je vooral er bij moet rekenen wat het je op kan leveren, en dat PT in vele smaken komen, en dat misschien de ene vorm uiteindelijk beter kan zijn dan je in eerste instantie misschien zou vermoeden.
ja ik vind die echt fantastisch! en om een of andere reden is die echt lekker met verse blauwe bessen ( of ik heb gewoon een rare smaak 😉)!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef VitaBella het volgende:
[..]
Ja zo lekker die Alpro ja? Ik sla hem altijd over maar nog nooit geprobeerd. Misschien toch eens doen haha.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef LuNaTiC het volgende:
@:isabeau ik lees in het vorige deel dat je best een PT zou willen hebben als je die kon betalen?
Ik vroeg me gewoon uit nieuwsgierheid af wat voor bedrag dat max dan zou zijn en wat je van zo iemand verwacht?
Ik ga het eens proberen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
ja ik vind die echt fantastisch! en om een of andere reden is die echt lekker met verse blauwe bessen ( of ik heb gewoon een rare smaak 😉)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |