Ook gemist en was er toch best veel.quote:
Echt he, sommige mensen moet je niet achter het stuur willenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, sommige mensen moet je niet achter het stuur willen
Werkse Tjalala en rij voorzichtigquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:32 schreef Tjalala het volgende:
Ik ga er weer vandoor, fijne dag, schaap lekker. Wat jullie plannen ook zijn.
Oeps, die wil er een onderwaterauto van makenquote:
Jij ook lekker schapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:32 schreef Tjalala het volgende:
Ik ga er weer vandoor, fijne dag, schaap lekker. Wat jullie plannen ook zijn.
Die zit met een ballon lachgasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, die wil er een onderwaterauto van maken
Heb jij weleens lachgas gedaan?quote:
Nee nooit. En zal het ook niet doenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij weleens lachgas gedaan?
Dat is ook echt een hype he dat lachgasquote:
Ik een paar keer op een feest.Maar zou het nu nooit meer doen.quote:
JIj hebt ook echt bijna alles gebruikt/geprobeerd hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik een paar keer op een feest.Maar zou het nu nooit meer doen.
Dat zijn de betere aankopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan het eerst stripboek van Batman gekocht voor een dubbeltje is nu 2.3 miljoen dollar waard. Kassaaaaaaaaaa
Ja toch, onvoorstelbaar ook.quote:
Op heroine,keta en 3mmc na wel ja.Heb die periode wel afgesloten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt ook echt bijna alles gebruikt/geprobeerd he
Die laatste is ook wel een hype dacht ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op heroine,keta en 3mmc na wel ja.Heb die periode wel afgesloten.
Dat is een raar iets,ik ben daar gewoon bang van.Heb ik met GHB ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Die laatste is ook wel een hype dacht ik.
Wist niet eens dat er zoveel bestond.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op heroine,keta en 3mmc na wel ja.Heb die periode wel afgesloten.
Lees nu weer 1,8 miljoen,quote:
Kom je nooit meer van af zegt men.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 07:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is een raar iets,ik ben daar gewoon bang van.Heb ik met GHB ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |