Dank u.quote:
quote:
Geen idee, misschien druk Utopia 2014 terug aan het lezen.quote:
Nieuwe hobby,ik heb ook weleens wat terug gelezen.best wel grappig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, misschien druk Utopia 2014 terug aan het lezen.
Ik zal onze fittie nog eens zoeken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, misschien druk Utopia 2014 terug aan het lezen.
Goedemorge aloa.quote:
Bolk.quote:
Met appelkoek?quote:
Is er nog nieuws?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Morguh aloa ( ja ik denk aan geen hoofdletter)
Heer LaLA.quote:
Nee weinig.quote:
Morguh Tjalalaquote:
Nog geen meldingen gehad.quote:
Ik heb weinig van Theo gehoord, heb ook niet gezien dat hij weg ging alleen dat hij die ene vrouw met die 5 kinderen een knuffel gaf en vertelde dat het zijn eigen vrijkeus wasquote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:41 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een lulverhaal had die Theo zeg.
Ja hier net zo en zo te horen is er echt sneeuw op komstquote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:42 schreef Tjalala het volgende:
Ik had verwacht dat het wel onder nul zou zijn maar het is +1 :/
Ik heb de uitzending van gisteren net gekeken,hij wilde een rol spelen,een soort Terror Jaap zijn.Maar na 2 weken brak het hem op.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb weinig van Theo gehoord, heb ook niet gezien dat hij weg ging alleen dat hij die ene vrouw met die 5 kinderen een knuffel gaf en vertelde dat het zijn eigen vrijkeus was
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo en zo te horen is er echt sneeuw op komst
Morgen toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier net zo en zo te horen is er echt sneeuw op komst
Ik heb ook gelezen over een hand gelopen lapdance die hij zou hebben gegeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de uitzending van gisteren net gekeken,hij wilde een rol spelen,een soort Terror Jaap zijn.Maar na 2 weken brak het hem op.
Morgen avond gaat het toeslaanquote:
Zijn kleine Theo in het gezicht van Els geduwd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ook gelezen over een hand gelopen lapdance die hij zou hebben gegeven.
Ja, morgen avond, tenminste dat las ik gisteren, vandaag nog niet gekeken maar hoorde ze net wel op radio dat er wat aankwamquote:
It giet oan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, morgen avond, tenminste dat las ik gisteren, vandaag nog niet gekeken maar hoorde ze net wel op radio dat er wat aankwam
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn kleine Theo in het gezicht van Els geduwd.
Vol verwachting klopt ons hart!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, morgen avond, tenminste dat las ik gisteren, vandaag nog niet gekeken maar hoorde ze net wel op radio dat er wat aankwam
bakje cruesliquote:
Dotquote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Morguh aloa ( ja ik denk aan geen hoofdletter)
En niet eens om wie de koek brengt of de gardquote:
Laatste werkdag al weer van deze weekquote:
Niet weer er in.quote:
Klopt, werd gisteren ook gezegd door iemand.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen id, ik kijk niet, maar las dat ergens.
Bijna.quote:
quote:
NEEEEEEEE,IK WIL DAT NIET.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, werd gisteren ook gezegd door iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |