Dat laatste begreep ik ja, was afgepakt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:08 schreef DX11 het volgende:
Kijk nu de aflevering van gisteren,
Als die ring voor Jill zo super belangrijk is, waarom nam ze die dan niet gewoon in haar koffer mee?
Of had ze die sowieso mee en is hij afgepakt ofzo voor de opdracht?
Zaken met emotionele waarden mochten het huis niet in. Geen foto's, voorwerpen of brievenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:08 schreef DX11 het volgende:
Kijk nu de aflevering van gisteren,
Als die ring voor Jill zo super belangrijk is, waarom nam ze die dan niet gewoon in haar koffer mee?
Of had ze die sowieso mee en is hij afgepakt ofzo voor de opdracht?
Oh dat is wel zwaar lullig dan. Vraag me af of ze dat in de voorwaarden stond dat er door je spullen gerommeld mag worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat laatste begreep ik ja, was afgepakt.
Ah ok dan klinkt het al wat logischer.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Zaken met emotionele waarden mochten het huis niet in. Geen foto's, voorwerpen of brieven
Slipje van z'n vriendin?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat voor voorwerp zou Theo hebben gehad?
Playboy..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat voor voorwerp zou Theo hebben gehad?
Volgens mij heeft ze thuis een tuigje enzoquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:01 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ik vind Els meer een Magic Wand type
Nou.. op vrijdagavond is BB goed vol te houden.quote:
quote:
Wat is er walgelijk? Heb ik iets gemist?quote:
Dat theo nog even zijn plasje kwam doen op die tvquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er walgelijk? Heb ik iets gemist?
Niets van gezien...quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat theo nog even zijn plasje kwam doen op die tv
Pure propaganda voor die heksquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
Wow. Hoe ze Nathalie zo anders en positief in beeld kunnen brengen
Ja, knap hoe ze in een negatieve roddeldiarree van een uur toch nog 1 positief op te vatten zinnetje hebben gevonden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
Wow. Hoe ze Nathalie zo anders en positief in beeld kunnen brengen
Na aanleiding van de livestreams op internetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist maar dan weten we dat er gemanipuleerd wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:37 schreef JACM het volgende:
[..]
Na aanleiding van de livestreams op internetJajaja ik ken haar als negatief zeikmeisje die denkt dat ze heel wat is m aar niets doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn nu net 2 weken bezig hè, kan nog een hoop gebeuren.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:47 schreef Hitchslap het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte reeks dit. Nietszeggende figuren die het alleen maar over 'het spel' hebben, regie die elke dag alleen maar op die onnozele opdrachten focust. Op de nominatie-spijt van Thomas na is er nauwelijks een interessant, oprecht menselijk moment in beeld gebracht.
Dit blijft in potentie gewoon een mooi format, maar ze maken er echt helemaal niks van.
de dagelijkse uitzendingen en de 'live' show vind ik steeds beter aan te glurenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:53 schreef DX11 het volgende:
[..]
We zijn nu net 2 weken bezig hè, kan nog een hoop gebeuren.
Ja eigenlijk gebeurt er verder ook niets ... want de challenges zijn bijna nooit on stream ...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de dagelijkse uitzendingen en de 'live' show vind ik steeds beter aan te gluren
Je moet ergens beginnen. Dat heeft zijn tijd nodig en dan komen de irritaties onderling die het programma maken, echt wel. Het is nu nog vooral een gezellige jeugdsoos/vakantiekamp, maar daar komt echt snel verandering in hoor. Het begint al te broeien daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:47 schreef Hitchslap het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte reeks dit. Nietszeggende figuren die het alleen maar over 'het spel' hebben, regie die elke dag alleen maar op die onnozele opdrachten focust. Op de nominatie-spijt van Thomas na is er nauwelijks een interessant, oprecht menselijk moment in beeld gebracht.
Dit blijft in potentie gewoon een mooi format, maar ze maken er echt helemaal niks van.
Wel raar dat de boodschap van Ziko niet is uitgezonden... of heb ik weer iets gemistquote:Op vrijdag 15 januari 2021 22:22 schreef freaky40 het volgende:
Best wel actuele beelden, zelfs al van vandaag. Wist niets van die boodschap van Theo.
Volgens mij zijn ze dat ook 23/7, alleen ze willen ook wat lolligheid in de uitzendingen zekerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 05:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Vermaak me steeds beterder eigenlijk. Enige wat ik jammer vind is dat er zoveel spellen en ongein als huisbaas etc. zijn. Gewoon 24/7 puur op elkaar aangewezen zijn had ik net wat leuker gevonden.
Dat "het spel" is wel irritant, tijd dat ze dat gaan vergeten. En dat Theo een "terrorjaaprol" speelde geloof ik geen snars van. Het kan best wat aangedikt zijn maar het zat echt wel in de aard van het beestje hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 02:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen. Dat heeft zijn tijd nodig en dan komen de irritaties onderling die het programma maken, echt wel. Het is nu nog vooral een gezellige jeugdsoos/vakantiekamp, maar daar komt echt snel verandering in hoor. Het begint al te broeien daar.
Idd ja, in de liveshow van vorige week zeiden ze: Ziko mag zo nog een boodschap op gaan nemen, die zien jullie in de uitzending van morgen.....dat is inmiddels 8 dagen geleden dus is er nooit van gekomen....quote:Op zaterdag 16 januari 2021 09:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wel raar dat de boodschap van Ziko niet is uitgezonden... of heb ik weer iets gemist
Ik dacht jij niet meer keekquote:Op maandag 18 januari 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ik moest even herladen. Dit was geen moeilijke Nick.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 11:53 schreef maxi-mus het volgende:
Hier was ik al een beetje bang voor, tegenwoordig kun je niet zoveel meer zeggen/doen als een aantal jaar geleden zonder de moraalridders op je dak te krijgen. Ik haak hierbij ook af.
precies ditquote:Op maandag 18 januari 2021 21:44 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat iedereen daarvoor had gekozen
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef Benny het volgende:
Gaan we eindelijk de ware kant van Nathalie op tv zien?
Misschien bedoelde ik wat ranzigs, of misschien verwarde ik haar met Naomi.quote:
Ik had ook het idee dat die niet klopte en dubbel was met wat we eerder hadden gezienquote:Op maandag 18 januari 2021 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
Chronologie klopt niet maar oké.
(Twerken was donderdag na de liveshow)
Nee die verhalen was een dag later.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Was-beer het volgende:
Twerken was ook kort na dat iedereen hun persoonlijke verhaal had verteld.. maar dat is (nog) niet uitgezonden?
Nope. Denk ook niet dat dat zal gebeurenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Was-beer het volgende:
Twerken was ook kort na dat iedereen hun persoonlijke verhaal had verteld.. maar dat is (nog) niet uitgezonden?
Klopt maar kort na die verhalen hebben Nick en Nathalie ook even lopen twerken na aanmoediging van de rest. Ik dacht dat ze die beelden net lieten zien..quote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die verhalen was een dag later.
Daar kun je een uur mee vullen, het moet allemaal erg snappyquote:Op maandag 18 januari 2021 22:07 schreef Was-beer het volgende:
Zal me niets verwonderen.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef MissyZ het volgende:
Apart dat de doos kerel weer genoemd werd. Zou die dan toch nog erin komen?
Wat een achterbakse reactie jaquote:
nee twerken was echt na die verhalen want ze wilde met lol afsluiten en niet zo na die verhalenquote:Op maandag 18 januari 2021 22:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die verhalen was een dag later.
hij was ook nog linkshandig dus hij kreeg het echt niet doorquote:Op maandag 18 januari 2021 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Stel je niet aan Thomas, iedereen kan dat
Die beelden waren volgens mij van die “massale” sessie op donderdag na het feestje, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 18 januari 2021 22:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee twerken was echt na die verhalen want ze wilde met lol afsluiten en niet zo na die verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |