SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Hoe ga je dat doen als het niet het geval blijkt te zijn straksquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:22 schreef _serial_ het volgende:
Ik markeer gewoon 16 maart 2021 als datum in de agenda dat de maatregelen maar moeten stoppen.
(Niet geheel realistisch maar wel mooie streefdatum)
Heb ik in elk geval voor mijzelf een stip op de horizon.
Laten we een voorbeeld nemen aan de oranje man, die weet ook niet van opgeven.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
4 more years!
Oh nee, das een ander onderwerp
Haha volhoudingsvermogen heeft hij wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Laten we een voorbeeld nemen aan de oranje man, die weet ook niet van opgeven.
Natuurlijk wel, het is natuurlijk wel een kwestie van hoe je dat brengt, als jij je onvrede uit door te roepen dat het een complot is om alles af te breken voor een nieuwe wereldorde, ja, dan gaat het mis.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:20 schreef chratnox het volgende:
En dan mag je niet meer je onvrede ergens over uitspreken zonder wappie genoemd te worden?
Het is precies 1 jaar na de eerste lockdown.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als het niet het geval blijkt te zijn straks![]()
Al hoop ik dat je gelijkt krijgt.
Pandemiën houden zich niet aan jouw volhoudingsvermogenquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is precies 1 jaar na de eerste lockdown.
Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar ergens moet je een streep zetten.
Dat heb ik nergens gedaan. Het ging mis omdat Schuifpui met gestrekt been besloot erin te gaan, waar reacties op kwamen. Je weet zelf ook wel dat ik dat soort dingen niet uit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is natuurlijk wel een kwestie van hoe je dat brengt, als jij je onvrede uit door te roepen dat het een complot is om alles af te breken voor een nieuwe wereldorde, ja, dan gaat het mis.
Ik ga champagne in huis halen, die dag moet gevierd worden. Nieuwe nationale feestdag!quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:28 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het is precies 1 jaar na de eerste lockdown.
Ik weet ook wel dat het waarschijnlijk niet gaat gebeuren, maar ergens moet je een streep zetten.
Niet, daarom zijn dat dingen die je niet zomaar kunt beslissen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik begrijp dat Duitsland het OV plat legt?
Hoe komen (een deel van de) zorgmedewerkers dan nog op hun werk of weer thuis?
doe dan 1 dagje eerder op 15 maart voor mijn verjaardag......en immuun en einde van de maatregelen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:26 schreef summer2bird het volgende:
quote:
Op donderdag 14 januari 2021 23:22 schreef _serial_ het volgende:
Ik markeer gewoon 16 maart 2021 als datum in de agenda dat de maatregelen maar moeten stoppen.
(Niet geheel realistisch maar wel mooie streefdatum)
Heb ik in elk geval voor mijzelf een stip op de horizon.
Lange afstand. Kan me niet voor voorstellen dat zorgpersoneel drie uur van 't werk af woont.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als met koningsdag maar alles weer normaal is, kan ik te minste naar de rommelmarktquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
doe dan 1 dagje eerder op 15 maart voor mijn verjaardag......en immuun en einde van de maatregelen.
Oh, die uitzondering zag ik niet in het artikel. Mss bril nodigquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lange afstand. Kan me niet voor voorstellen dat zorgpersoneel drie uur van 't werk af woont.
eigenlijk wil ik dan in Kaapverdië zitten mits het allemaal mogelijk isquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als met koningsdag maar alles weer normaal is, kan ik te minste naar de rommelmarkt
In Duitsland is het al snel lange afstand. ICE ramt in een uurtje zo even 230 KM weg tussen Berlijn en Hamburg.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lange afstand. Kan me niet voor voorstellen dat zorgpersoneel drie uur van 't werk af woont.
Dit heb ik al zo vaak gezegd. Ben echt heel blij dat ik niet vrijgezel benquote:Op donderdag 14 januari 2021 23:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ga het als alleenstaande het gewoon er op wagen als ik 1 avond in de week naar een vriend wil. Laat me dat niet afpakken. Lekker makkelijk als je een gezin of vriendin hebt waarmee je samenwoont.
Het wordt nu wel echt heel uitzichtloos zeg...
Ik ga vermoeden dat ook Frau Merkel de wanhoop nabij, aan het doordraaien is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
https://twitter.com/dld_nieuws/status/1349777318147989509?s=19quote:Deelstaatverkiezingen in Thüringen worden uitgesteld tot 26 september, dan zijn ook de Bondsdagverkiezingen. De deelstaat heeft veel coronahotspots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |