Al geweest?quote:Op zondag 17 januari 2021 22:44 schreef superniger het volgende:
Advocaat van die 7000 euro mevrouw is te gast bij Humberto.
Hij moet wel, Talitha had voor deze uitzending nog nooit van haar gehoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Nu gaat Sven praten over Dolly Parton, Kockelman-onwaardig.
Ik heb het nooit wat gevonden. Rosenmöller was de laatste goede leider van GL, daarna was het niks meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:45 schreef luxerobots het volgende:
Klaver wil steun van de PVV.
Klaver komt echt zwak op mij over, normaal is hij toch wat sterker.
Inmiddels met z'n 8e vrouw bezig ofzoquote:Op zondag 17 januari 2021 22:48 schreef Martinello het volgende:
Larry King, die is al bijna 1.000 jaar oud.
Plastic fantastic.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik zal het maar zeggen: Jezus, wat een tieten.
En er zitten nog hersens in ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Ik zal het maar zeggen: Jezus, wat een tieten.
Haar hersens zitten ook in haar tieten? Dat is inderdaad iets om niet overheen te kijken.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
En er zitten nog hersens in ook.
Om de een of andere reden kijkt men daar nogaleens overheen.
Blues en Americana is vaak ook nog wel goed te pruimen, de meeste country is vrij kut.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:52 schreef -XOR- het volgende:
Danny Vera is Americana, geen die hard country.
Die zin is een beetje vreemd op te vatten idd.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:51 schreef luxerobots het volgende:
Haar hersens zitten ook in haar tieten? Dat is inderdaad iets om niet overheen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |