abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197484302
ik bestel sowieso altijd genoeg om geen verzendkosten te betalen, liever nog 4 gebakken banaan erbij dan niks
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
  maandag 18 januari 2021 @ 12:50:15 #202
319979 Fok-it
All is well
pi_197484310
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:49 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

ik ook niet maar ik stel het me zo voor
Je kan bij Dominos en New York zelfs voor 8 euro bestellen. Braddie kan je hier meer over informeren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197484318
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:38 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Naar de politie ben ik al geweest, meermaals. Stoppen met streamen doe ik niet, maar ga wel minderen.
Tot nu toe is het alleen nog maar bij dreigementen gebleven.
Goed bedoeld: heb je het idee dat daar wat uit gaat komen?
pi_197484348
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je kan bij Dominos en New York zelfs voor 8 euro bestellen. Braddie kan je hier meer over informeren
mooi, dan weet ik meteen wat ik voor lunch ga nemen
pi_197484370
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:38 schreef Fugue het volgende:

[..]

Geintje ik vond het geen goed topic
Hij was wel 10% origineler dan zijn meeste topics.
pi_197484473
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:50 schreef Modus het volgende:

[..]

een aangifte

:B
pi_197484474
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:50 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik hoop het, ze lijken het serieus te nemen, maar het is afwachten he.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197484505
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:00 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Vorige keer zeiden ze toch: stop met streamen, en dat deed je toen niet?
pi_197484538
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:01 schreef TARDIS het volgende:

[..]

Vorige keer zeiden ze toch: stop met streamen, en dat deed je toen niet?
Dat zeiden ze een toen ik begon vorig jaar er over belde ja, toen ik dacht dat ik een telefonische aangifte had gedaan :')
Ze hebben nu zoiets van, als jij lekker wil streamen moet je dat doen, je moet hun niet jouw leven laten belemmeren.
Maar ik ga wel minderen met de streams, niet meer dagelijks, allen nog maar de weekenden. En bij elke bedreiging die ik krijg die ook maar een beetje van serieuze aard is moest ik't doorsturen naar de politie.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197484561
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:25 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wel van gehoord ja maar ik hoef zulke dingen niet te zien.
Gaat volgens mij hoofdzakelijk over een of andere moordende faggot en ootjekatootjes2.0 die voor sherlock gaan spelen. Dat herinner ik me ervan iig.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2021 13:05:21 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 13:06:02 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_197484579
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Gaat volgens mij hoofdzakelijk over een of andere moordende faggot en ootjekatootjes2.0 die voor sherlock gaan spelen. Dat herinner ik me ervan iig.
Ootjekatootjegodin _O_ Dat is wel echt de grootste Ria ooit ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197484590
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:03 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Dat zeiden ze een toen ik begon vorig jaar er over belde ja, toen ik dacht dat ik een telefonische aangifte had gedaan :')
Ze hebben nu zoiets van, als jij lekker wil streamen moet je dat doen, je moet hun niet jouw leven laten belemmeren.
Maar ik ga wel minderen met de streams, niet meer dagelijks, allen nog maar de weekenden. En bij elke bedreiging die ik krijg die ook maar een beetje van serieuze aard is moest ik't doorsturen naar de politie.
Dat gaat helpen met bedreigingen die allemaal via VPN gaan ja
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_197484596
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:03 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

al stuur je 8 miljoen bedreigingen door, als hun VPN zegt dat ze in chersonissos zitten kan er nooit iets gedaan worden tenzij ze daadwerkelijk iets persoonlijk komen doen

gewoon je leven leiden en er nooit meer een woord aan vuil maken maar dat gaat niet gebeuren dus lekker doorgaan met ze meer aandacht geven dan ze ooit hebben gehad w/
pi_197484626
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Klopt, en uiteindelijk doen ze heel verontwaardigd dat de politie niets doet met de "Bewijzen" van hun Facebookgroep, terwijl die FB kneuzen er voor hebben gezorgd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
pi_197484638
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:00 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Maar krijg je ook de indruk dat het kan, of houden ze je ms aan het lijntje. Ben geen expert maar mensen identificeren die met VPN shizzle enzo, dat gaat niet meevallen lijkt me.

Ik weet dat je het niet wil horen maar ik denk ook dat handig zou zijn een tijdje te stoppen met YT. Let wel niet voor altijd. Maar wel voor een langere periode (niet een week ofzo).

En dat wil je ook niet maar zoek iets van professionele hulp. Met je uitkering heb je ook coaches enzo. Je maakt mij niet wijs dat je ècht niks kan, anders dan YT. Dat gelooft zo'n coach ook niet. Maar dat volhouden is wel de makkelijkste uitweg. Ga praten met een huisarts, een begeleider, wat dan ook.

Het is duidelijk dat je hier in je eentje niet gaat uitkomen. Dat ziet echt iedereen.
pi_197484644
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:08 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Klopt, en uiteindelijk doen ze heel verontwaardigd dat de politie niets doet met de "Bewijzen" van hun Facebookgroep, terwijl die FB kneuzen er voor hebben gezorgd dat een van de mensen waarvan ze dachten dat hij het was zelfmoord pleegde door alle haatberichten
Zieke spoilers wajoooo
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_197484690
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:09 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar krijg je ook de indruk dat het kan, of houden ze je ms aan het lijntje. Ben geen expert maar mensen identificeren die met VPN shizzle enzo, dat gaat niet meevallen lijkt me.

Ik weet dat je het niet wil horen maar ik denk ook dat handig zou zijn een tijdje te stoppen met YT. Let wel niet voor altijd. Maar wel voor een langere periode (niet een week ofzo).

En dat wil je ook niet maar zoek iets van professionele hulp. Met je uitkering heb je ook coaches enzo. Je maakt mij niet wijs dat je ècht niks kan, anders dan YT. Dat gelooft zo'n coach ook niet. Maar dat volhouden is wel de makkelijkste uitweg. Ga praten met een huisarts, een begeleider, wat dan ook.

Het is duidelijk dat je hier in je eentje niet gaat uitkomen. Dat ziet echt iedereen.
Nee dat zei die vrouw ook al dat het inderdaad erg lastig word maar dat ze het wel serieus nemen en gaan kijken wat de mogelijkheden zijn, en er is al meer bekend dan die gasten waarschijnlijk in hun hoofd hebben. Maar zie wel hoe het loopt.

Mijn huidige jobcoach had het daar al met mij over dat er dan 1x per zoveel tijd iemand naar mij toe kan komen voor een gesprek, en daar sta ik zeker wel voor open.
Vaarwel FOK! 2007-2021.
  maandag 18 januari 2021 @ 13:15:45 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_197484761
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:12 schreef TheBradgeTV het volgende:

[..]

Nee dat zei die vrouw ook al dat het inderdaad erg lastig word maar dat ze het wel serieus nemen en gaan kijken wat de mogelijkheden zijn, en er is al meer bekend dan die gasten waarschijnlijk in hun hoofd hebben. Maar zie wel hoe het loopt.

Mijn huidige jobcoach had het daar al met mij over dat er dan 1x per zoveel tijd iemand naar mij toe kan komen voor een gesprek, en daar sta ik zeker wel voor open.
Wanneer is je laatste gesprek met het UWV geweest dan? Want ze kijken toch gewoon meteen naar de mogelijkheden? Je hebt toch gewoon sollicitatieplicht enzo
pi_197484764
quote:

[..]

Stel nou dat je 4 weken niks hoort van die figuren. Zou je dan weer wat meer rust in je kop hebben? Zou je dan weer makkelijker naar buiten lopen?
pi_197484770
quote:

[..]

Ik ga een opleiding beginnen in september. Ben nu 21 iedereen in mijn buurt werkt al en veel wonen al op zichzelf met een vriendin en zo. Ik heb mijn leven weggegooid. Ben dadelijk 25 en dan heb ik een mbo opleiding af. Dan heeft de rest al kinderen en zo.

Ik raak er depressief van, stop met streamen komt niks aan uit tenzij je enzo knol of zo bent.
pi_197484792
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:16 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Ik ga een opleiding beginnen in september. Ben nu 21 iedereen in mijn buurt werkt al en veel wonen al op zichzelf met een vriendin en zo. Ik heb mijn leven weggegooid. Ben dadelijk 25 en dan heb ik een mbo opleiding af. Dan heeft de rest al kinderen en zo.

Ik raak er depressief van, stop met streamen komt niks aan uit tenzij je enzo knol of zo bent.
Oh no you didn't.

inb4 parttimebaan dit dat
pi_197484810
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt toch gewoon sollicitatieplicht enzo
volgens mij heeft braddie nog de desbetreffende oude wajong waar je gewoon kan zeggen ''nee bedankt en lik mijn reet'' als ze vragen om te solliciteren
  maandag 18 januari 2021 @ 13:19:12 #223
319979 Fok-it
All is well
pi_197484834
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:18 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

volgens mij heeft braddie nog de desbetreffende oude wajong waar je gewoon kan zeggen ''nee bedankt en lik mijn reet'' als ze vragen om te solliciteren
Maar ook oude wajongers hebben een herkeuring gehad. En het ontbreken van een ruggengraat is volgens mij niet voldoende om in aanmerking te komen voor een wajong
pi_197484838
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:31 schreef Vigilant88 het volgende:
Wat is er erg aan een dode kat?
o|O
-XOXO-
pi_197484851
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:15 schreef Modus het volgende:

[..]

Stel nou dat je 4 weken niks hoort van die figuren. Zou je dan weer wat meer rust in je kop hebben? Zou je dan weer makkelijker naar buiten lopen?
Ja maar dan is het covid waardoor hij niet naar buiten durft

Of te koud/te warm/te druk/geen zin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')