quote:Op maandag 18 januari 2021 12:20 schreef Solotovski het volgende:
Braddie hier
Kun je me meteen unblocken op youtube
Hier verdien je ook een permbanquote:Op maandag 18 januari 2021 12:20 schreef Solotovski het volgende:
Braddie hier
Kun je me meteen unblocken op youtube
Wel van gehoord ja maar ik hoef zulke dingen niet te zien.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:24 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Dát is een Catkiller.
Ken je Don't Fuck With Cats?
Je ziet geen enkele dode kat gelukkigquote:Op maandag 18 januari 2021 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel van gehoord ja maar ik hoef zulke dingen niet te zien.
Je ziet geen dode kat! Dan vond ik Tiger King heftiger.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel van gehoord ja maar ik hoef zulke dingen niet te zien.
Hee braddie goed topic vannacht ga je ook iets doen met de adviezenquote:Op maandag 18 januari 2021 12:27 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Je ziet geen dode kat! Dan vond ik Tiger King heftiger.
Maar het verhaal van Don't Fuck With Cats is, ondanks dat die 2 hoofdpersonen erg pretentieus overkomen, heel bizar.
Naar de politie ben ik al geweest, meermaals. Stoppen met streamen doe ik niet, maar ga wel minderen.quote:Op maandag 18 januari 2021 12:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee braddie goed topic vannacht ga je ook iets doen met de adviezen
Hij neemt nu een sabbatical van 3 wekenquote:Op maandag 18 januari 2021 12:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hee braddie goed topic vannacht ga je ook iets doen met de adviezen
Geintje ik vond het geen goed topicquote:Op maandag 18 januari 2021 12:38 schreef TheBradgeTV het volgende:
[..]
Naar de politie ben ik al geweest, meermaals. Stoppen met streamen doe ik niet, maar ga wel minderen.
Tot nu toe is het alleen nog maar bij dreigementen gebleven.
Mooi de tijd om te solliciterenquote:Op maandag 18 januari 2021 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij neemt nu een sabbatical van 3 weken
Waarvoor? Hij heeft al werkquote:
Die streams zijn werk gek. Weet je hoeveel geld dat oplevert.quote:
2 tientjes gok ikquote:Op maandag 18 januari 2021 12:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die streams zijn werk gek. Weet je hoeveel geld dat oplevert.
Toch weer 2x thuisbezorgdquote:
als je voor 10 euro bestelt bellen die thuisbezorgdbedrijven je persoonlijk op om te zeggen dat je beter kunt afhalenquote:
Nog nooit gehoord ditquote:Op maandag 18 januari 2021 12:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je voor 10 euro bestelt bellen die thuisbezorgdbedrijven je persoonlijk op om te zeggen dat je beter kunt afhalen
Dat is lastig als je niet over straat wilquote:Op maandag 18 januari 2021 12:47 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je voor 10 euro bestelt bellen die thuisbezorgdbedrijven je persoonlijk op om te zeggen dat je beter kunt afhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |