Maar dan moeten we op je naam gaan letten en zien we niet meer in een oogopslag dat jij het bent.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jawel want ik ben nog steeds ik en niemand anders
jeetje dat klinkt niet zo best.quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef ToT het volgende:
Ja ik sleep m'n rottend karkas hemelwaarts.Trusten, folks!
ik heb schijt aan de ui politiequote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan moeten we op je naam gaan letten en zien we niet meer in een oogopslag dat jij het bent.
En dan moeten we je aangeven bij de UI politie!
geen idee, eentje wat herkenbaar is en bij je pastquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok wat voor ui moet het gaan worden
hm..quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, eentje wat herkenbaar is en bij je past
Je piept wel anders als de UI politie een inval bij je komt doen!quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb schijt aan de ui politie
what about that
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb schijt aan de ui politie
what about that
ja dan welquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je piept wel anders als de UI politie een inval bij je komt doen!
[ afbeelding ]
Welterustenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:26 schreef ToT het volgende:
Ja ik sleep m'n rottend karkas hemelwaarts.Trusten, folks!
Mooie stoelen trouwens! Hebben we er ook 2 vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Koter komt nu inclusief gesigneerde Ajax bal! (Die dikke allergische reactie-oogjes zijn niet ingegrepen in de prijs, want die zijn inmiddels weer weggetrokken, maar je krijgt ze er gratis bij als je hem hazelnoot voert!)
Niet zowel binnen als buiten witte plastic tuinstoelen hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie stoelen trouwens! Hebben we er ook 2 van
Geen luxe tuinstoelen hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet zowel binnen als buiten witte plastic tuinstoelen hebben
Paar lege kratjes om op te zittenquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
stoelen zijn overrated niet gewoon je matrassen binnen en buiten hebben voor het loungegevoelquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 22:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
stoelen zijn overrated niet gewoon je matrassen binnen en buiten hebben voor het loungegevoel
Ah, je hebt je woonkamer geverfdquote:
precies dat, dat is lekker liggen iig als een baas, gewoon ook een paar dat geeft echt een luxegevoelquote:
Beetje stom als je toch al tokkie met een halve liter kut naar de buuf roept en over de balustrade hoopt om dat te doen vanuit een luxe tuinstoelquote:
Gewoon schijt aan hebben johquote:Op donderdag 14 januari 2021 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje stom als je toch al tokkie met een halve liter kut naar de buuf roept en over de balustrade hoopt om dat te doen vanuit een luxe tuinstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |