Valt heel erg tegen. 4 Matches nu, 2 zeggen niks meer terug, 2 zeiden sowieso al nietsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Date je ook nog via facebook of valt dat heel erg tegen?
Jammer....quote:Op vrijdag 15 januari 2021 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt heel erg tegen. 4 Matches nu, 2 zeggen niks meer terug, 2 zeiden sowieso al niets
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Morgen een uitgestelde date! Heeeel benieuwd naar haar.
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 19:38 schreef Avianflu het volgende:
Zondag nog een wandeldate, zin in. Hopelijk word ik niet ondergesneeuwd dit weekend.
Nein, niks in het vooruitzicht.. tis niet veel op de chat deze week.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Nog dates op het program dit weekend?
Och, auto's moeten ook eerst in gereden wordenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 09:37 schreef Kirb het volgende:
[..]
Ik kan me hier helemaal niks bij voorstellen, maarja, zoals Sounddragon al zei: groen blaadje hier
![]()
Of je pakt gewoon een occasion, die zijn al ingereden, rijden lekker, hebben ervaring en de kinderziektes zijn er een beetje uitquote:Op vrijdag 15 januari 2021 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Och, auto's moeten ook eerst in gereden worden![]()
Versleten en platte banden, roest, lekke uitlaat, defecte schokbrekers, distributie aan vervanging toe...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 00:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of je pakt gewoon een occasion, die zijn al ingereden, rijden lekker, hebben ervaring en de kinderziektes zijn er een beetje uit
Achterstallig onderhoud kun je fiksen, betrouwbaarheid is key.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Versleten en platte banden, roest, lekke uitlaat, defecte schokbrekers, distributie aan vervanging toe...
In dat geval zou ik ook voorzichtig zijn met een auto die al 10 eigenaren heeft gehadquote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Achterstallig onderhoud kun je fiksen, betrouwbaarheid is key.
Als ze er allemaal iets aan hebben verbeterd en er is respectvol mee omgegaan is het niet erg, als de laatste een hufter was die de boel heeft gesloopt ben je fucked, maar dat kan de eerste eigenaar ook..quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik ook voorzichtig zijn met een auto die al 10 eigenaren heeft gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daar willen alleen petjesturken in toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:29 schreef Avianflu het volgende:
Ik meer een afgeragde Volkswagen golf![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Daar willen alleen petjesturken in toch?
Goed gebruiktquote:Op zaterdag 16 januari 2021 15:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Om bij hetzelfde merk te blijven; This is me![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |