abonnement Unibet Coolblue
pi_197410700
And, a new date. ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197410865
pi_197410924
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:32 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Omg
pi_197410961
Mijn date van vanavond is geen tweede keus hoor. Wilde allang afspreken met hem maar het kwam er niet van.

Ik twijfelde nog een beetje gezien de afgelopen dagen maar dacht tja....why not.
pi_197410989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:36 schreef Brybry het volgende:
Mijn date van vanavond is geen tweede keus hoor. Wilde allang afspreken met hem maar het kwam er niet van.

Ik twijfelde nog een beetje gezien de afgelopen dagen maar dacht tja....why not.
Had even gezegd dat je langs ging komen joh :o

* Faxie springt onder de douche
pi_197411045
quote:
17s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Had even gezegd dat je langs ging komen joh :o

* Faxie springt onder de douche
Ben er met 30 minuten, opschieten!!!
pi_197411067
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:36 schreef Brybry het volgende:
Mijn date van vanavond is geen tweede keus hoor. Wilde allang afspreken met hem maar het kwam er niet van.

Ik twijfelde nog een beetje gezien de afgelopen dagen maar dacht tja....why not.
Why nut!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197411091
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 18:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar maar....

2 dagen terug was je nog helemaal " :( :? ;( ;( :( :'( :( " van 1 of ander vaag type en nu is het alweer helemaal hosanna met een ander?
Waar ze al een maand mee aan het chatten was, maar ondertussen is de vorige wel getosst omdat hij zich op Tinder liet strikken door d'r vriendin tijdens hun date-periode..

All in the game blijkbaar :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197411117
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:39 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ben er met 30 minuten, opschieten!!!
Wijn? :9
pi_197411127
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waar ze al een maand mee aan het chatten was, maar ondertussen is de vorige wel getosst omdat hij zich op Tinder liet strikken door d'r vriendin tijdens hun date-periode..

All in the game blijkbaar :D
Correctie: De manier waarop hij reageerde. Het gebrek aan empathie. Gezeik over exen. Enz enz.
Het hebben van een Tinder profiel staat toch echt onderaan het lijstje.
pi_197411136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wijn? :9
Nah. Doe maar een gintonic.
pi_197411160
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Nah. Doe maar een gintonic.
Oeh een pro :o
  donderdag 14 januari 2021 @ 19:44:46 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197411165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Why nut!
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197411178
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als de date goed gaat wordt er wel genut denk ik :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197411217
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als de date goed gaat wordt er wel genut denk ik :P
Er wordt vanavond niet genut, al is het Christus te paard. :D
pi_197411218
Lees ik even een dagje niet mee hier........what happened met het datingtopic :o _O-
pi_197411355
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:46 schreef Brybry het volgende:

[..]

Er wordt vanavond niet genut, al is het Christus te paard. :D
* El_Thijs ruimt alles weer op
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_197411405
quote:
17s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Lees ik even een dagje niet mee hier........what happened met het datingtopic :o _O-
Opgekropte quarantaine energie :P
pi_197411462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Opgekropte quarantaine energie :P
Ah dat verklaart :D
pi_197411701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:54 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Opgekropte quarantaine energie :P
Big Quarantaine Energy? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 14 januari 2021 @ 20:21:55 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197412257
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 19:43 schreef Brybry het volgende:

[..]

Correctie: De manier waarop hij reageerde. Het gebrek aan empathie. Gezeik over exen. Enz enz.
Het hebben van een Tinder profiel staat toch echt onderaan het lijstje.
Da's niet helemaal zoals het gebracht werd.. Dat waren toen dingetjes die 'ook nog' werden toegevoegd, later. :)

Maargoed, deze knakker stond dus al die tijd 'in de aanslag' en liep parallel met Mr. Cheap, dat is minstens zo chique. Mr. Cheap was al ingeruild voor hij aan date 1 begon, want toen was/werd deze al 'opgelijnd'. Snappiesnap? Daar doelde ik meer op, dat is ook waar die 6½ vandaan komt :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197412358
Bry doe lekker waar je zin van krijgt

:D

Al dat gedoe terwijl je pas net ontdekt...
pi_197412858
Geen hand vol maar een land vol *O* *O* *O*
pi_197412895
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:21 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Da's niet helemaal zoals het gebracht werd.. Dat waren toen dingetjes die 'ook nog' werden toegevoegd, later. :)

Maargoed, deze knakker stond dus al die tijd 'in de aanslag' en liep parallel met Mr. Cheap, dat is minstens zo chique. Mr. Cheap was al ingeruild voor hij aan date 1 begon, want toen was/werd deze al 'opgelijnd'. Snappiesnap? Daar doelde ik meer op, dat is ook waar die 6½ vandaan komt :)
Zo zo, waar haal je al die wijsheid vandaan? Ik dacht dat ik een speler was in het verhaal maar de tweede alinea lijkt over iemand anders te gaan.
  donderdag 14 januari 2021 @ 21:03:07 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197413389
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:45 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zo zo, waar haal je al die wijsheid vandaan? Ik dacht dat ik een speler was in het verhaal maar de tweede alinea lijkt over iemand anders te gaan.
Geen wijsheid, opsomming van feiten en dingen die je post.

Je huppelt van de ene date in de andere, tussendoor lever je commentaar, en ipv de ene date ná de andere te regelen, regel je ze tegelijkertijd, waardoor ik denk dat geen enkele kerel een decente kans maakt, want ze staan immers in de rij? :D

quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:44 schreef Brybry het volgende:
Geen hand vol maar een land vol *O* *O* *O*
Need I say more? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197413772
Ik vind het vooral opvallend dat vrouwen min of meer van de ene op de andere dag kunnen veranderen van "ooooh drama :( :'( ;( :( boeoehoee het is zo'n lul maar hij is zoo leuheuk :( :( " naar " *O* vanavond date deze is zoooo leuk".

Of sterker nog, die 2 uitersten blijkbaar ook nog een tijdje tegelijkertijd naast elkaar kunnen beleven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Modus op 14-01-2021 21:22:21 ]
pi_197413952
Maar je kan toch balen van een ex-date en tegelijk een ander leuk vinden?

Vind ook wel eens meer dan 1 iemand tegelijk leuk.
Niet verliefd (gewoon leuk) dat word ik sws niet zo snel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197414017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:16 schreef Modus het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat vrouwen min of meer van de ene op de andere dag kunnen veranderen van "ooooh drama :( :'( ;( :( boeoehoee het is zo'n lul maar hij is zoo leuheuk :( :( " naar " *O* vanavond date deze is zoooo leuk".

Of sterker nog, die 2 uitersten blijkbaar ook nog een tijdje tegelijkertijd naast elkaar kunnen beleven.
Was ik ook maar zo. Dan hoefde ik nooit maanden te treuren om iemand.
pi_197414054
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Was ik ook maar zo. Dan hoefde ik nooit maanden te treuren om iemand.
Nu heb ik wel meteen een beeld van een snikkend meisje in de hoek van de kamer voor mij ;(
pi_197414113
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Was ik ook maar zo. Dan hoefde ik nooit maanden te treuren om iemand.
Inderdaad. En dan konden wij gewoon die date hebben.
pi_197414139
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:24 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nu heb ik wel meteen een beeld van een snikkend meisje in de hoek van de kamer voor mij ;(
Dat ook weer niet. Haha!
Maar op de achtergrond bloedt het hartje nog wel.
Het ergste is dat ik tot het over is, geen andere man kan toelaten, al doe ik nog zo mijn best.
pi_197414145
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Was ik ook maar zo. Dan hoefde ik nooit maanden te treuren om iemand.
Heb 2 x wel echt liefdesverdriet gehad waar ik maanden last van had en ook geen anderen heb gedate.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197414158
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Inderdaad. En dan konden wij gewoon die date hebben.
Precies, he!
pi_197414187
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:28 schreef Amee het volgende:

[..]

Precies, he!
Maar helaas he :(
pi_197414230
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Heb 2 x wel echt liefdesverdriet gehad waar ik maanden last van had en ook geen anderen heb gedate.
Dat was echte "houden van" geweest dan. Ken het gevoel. Was een keer zo scherp geweest dat het echt leek alsof het hart ook echt gebroken was!
pi_197414245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar helaas he :(
Pindakaas
pi_197414578
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Avianflu het volgende:
Maar je kan toch balen van een ex-date en tegelijk een ander leuk vinden?

Vind ook wel eens meer dan 1 iemand tegelijk leuk.
Niet verliefd (gewoon leuk) dat word ik sws niet zo snel.
Dat zou kunnen. Maar op 8-1 nog een (mogelijke neuk-)date met meneer 1 en tegelijkertijd ook al een maand met meneer 2 die liedjes voor haar zingt? Of is die daar dan pas gisteren mee begonnen.

Dat heeft echt niks met echt daten te maken. Prima verder hoor, daar niet van. Maar da's gewoon rondsletten waar het kan. En het drama is dan ook wat misplaatst.

Is er wellicht al een meneer 3 ook? Zou me niks verbazen.
pi_197415315
Hoezo, een vriendschappelijk contact kan na een bepaalde vervelende ervaring met een ander opeens prima date potentieel hebben.

Mensen vergelijken altijd. Je moet soms een beetje geluk hebben dat je je positief kan onderscheiden door jezelf te blijven terwijl een ander zijn eigen glazen in gooit.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_197415401
Praten jullie serieus maar met 1 date tegelijk ?
Ik app met meerdere. Date met meerdere. Pas als ik speciale interesse heb in iemand stop ik daarmee.

Ben trouwens wel eerlijk als dit gevraagd wordt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197415879
Daten zou leuk zijn ja
  donderdag 14 januari 2021 @ 22:17:50 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197415882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:00 schreef Avianflu het volgende:
Praten jullie serieus maar met 1 date tegelijk ?
Ik app met meerdere. Date met meerdere. Pas als ik speciale interesse heb in iemand stop ik daarmee.

Ben trouwens wel eerlijk als dit gevraagd wordt.
1.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197416109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:00 schreef Avianflu het volgende:
Praten jullie serieus maar met 1 date tegelijk ?
Ik app met meerdere. Date met meerdere. Pas als ik speciale interesse heb in iemand stop ik daarmee.

Ben trouwens wel eerlijk als dit gevraagd wordt.
Maar wordt er dan ook met meerdere geneukt.
pi_197416491
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:30 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat was echte "houden van" geweest dan. Ken het gevoel. Was een keer zo scherp geweest dat het echt leek alsof het hart ook echt gebroken was!
Die vuist om je hart die alles samenknijpt... Heb dat ook 1x gehad en stond toen ook echt niet open voor iemand anders. Maar iedereen gaat daar anders mee om. De ene moet niet aan daten denken, de ander heeft het juist nodig ter afleiding, met de hoop dat de gevoelens er toch een keer zullen zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_197416516
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:28 schreef Modus het volgende:

[..]

Maar wordt er dan ook met meerdere geneukt.
Dat is wel eens gebeurd ja. Maar toen was ik niet echt op zoek naar een relatie, wat ik ook aangaf. Ik zat geen relatie gevoelens te faken ofzo.

Toen ik de laatste date niet, had ik toen ook geen behoefte aan.

Eerlijk gezegd doe ik gewoon waar ik zin in heb en wat goed voelt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197416657
Da's prima verder, maar ik zie dat niet als daten. Daten is als je hoteldebotel op 1 bent en zij op jou en dan lekker afspreken en friemelen en dat je je beiden niet eens af hoeft te vragen of het op een bepaald moment een relatie geworden is. Gewoon de juiste dus. Dan heb je ook totaal geen behoefte aan een ander tegelijkertijd. Niet in de verste verte.
pi_197416711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:42 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die vuist om je hart die alles samenknijpt... Heb dat ook 1x gehad en stond toen ook echt niet open voor iemand anders. Maar iedereen gaat daar anders mee om. De ene moet niet aan daten denken, de ander heeft het juist nodig ter afleiding, met de hoop dat de gevoelens er toch een keer zullen zijn.
Liefdesverdriet kan (in heel uitzonderlijke gevallen) daadwerkelijk hartschade veroorzaken...
pi_197416790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 22:50 schreef Modus het volgende:
Da's prima verder, maar ik zie dat niet als daten. Daten is als je hoteldebotel op 1 bent en zij op jou en dan lekker afspreken en friemelen en dat je je beiden niet eens af hoeft te vragen of het op een bepaald moment een relatie geworden is. Gewoon de juiste dus. Dan heb je ook totaal geen behoefte aan een ander tegelijkertijd. Niet in de verste verte.
Klopt. Hoop dat wel weer tegen te komen. Maar geniet over het algemeen ook van deze single tijd, ondanks Corona.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197417155
Bestaat er iets anders dan een single tijd dan? :o
pi_197418531
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:39 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Maar op 8-1 nog een (mogelijke neuk-)date met meneer 1 en tegelijkertijd ook al een maand met meneer 2 die liedjes voor haar zingt? Of is die daar dan pas gisteren mee begonnen.

Dat heeft echt niks met echt daten te maken. Prima verder hoor, daar niet van. Maar da's gewoon rondsletten waar het kan. En het drama is dan ook wat misplaatst.

Is er wellicht al een meneer 3 ook? Zou me niks verbazen.
Gast, al zou ik elke week een ander neuken, mijn feestje.
Ben je zelf een keer afgewezen ofzo?
pi_197418548
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2021 21:21 schreef Avianflu het volgende:
Maar je kan toch balen van een ex-date en tegelijk een ander leuk vinden?

Vind ook wel eens meer dan 1 iemand tegelijk leuk.
Niet verliefd (gewoon leuk) dat word ik sws niet zo snel.
Maar echt.

Modus lijkt niet helemaal te begrijpen dat je

1. Na drie dates niet gelijk met iemand wil gaan trouwen.
2. Je iemand leuk kunt vinden en er later achter kunt komen dat iemand een kutkarakter heeft en daar dus van baalt.
3. Met meerdere mensen contact kunt hebben en in mijn geval met 1 iemand tegelijk fysiek daten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')