En een reply:quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nog een post van Reddit: https://old.reddit.com/r/(...)still_testing_their/
A reminder that Pfizer is still testing their vaccine according to their own documentation
Here is a link to a report published by Pfizer themselves. The report shares details about the protocol they are supposed to follow regarding the vaccine:
https://pfe-pfizercom-d8-(...)Protocol_Nov2020.pdf
There is a table describing the phase 3 of the trial. The trial includes follow-up visits up to 24 months after getting the jab.
Here is another reminder that they started their trials end of July 2020:
https://www.dailymail.co.(...)ccine-candidate.html
That means their vaccine is not supposed to be ready for commercialization before August 2022, at the very least. You are a guinea pig !
You are taking the vaccine and they have no idea what happens next. Why do you think they say they cannot be held liable legally for potential damage ? I know the vaccine comes with a nice packaging, sexy nurses wearing a nice blouse, and that makes you kind of feel confident, but they literally don't know what they are doing.
Here is what the FDA says about the vaccine:
https://www.fda.gov/emerg(...)ntly-asked-questions
To the question : How long will the Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine provide protection? the FDA answers :
Data are not yet available to inform about the duration of protection that the vaccine will provide
To the question : Is the the Pfizer-BioNTech COVID-19 Vaccine effective at reducing the severity of COVID-19? the FDA answers :
To date, only a small number of severe cases have occurred during the study, which makes it difficult to evaluate whether the vaccine reduces the severity of COVID-19
Such important questions about the vaccine they approved, and they say they don't know. Does that raise your confidence level ?
Also, check out the board of directors at Pfizer. Scott Gottlieb, for instance, served as the 23rd Commissioner of the U.S. Food and Drug Administration (FDA) from 2017 to 2019. He joined Pfizer very shortly before covid was officially announced:
https://www.pfizer.com/people/leadership/board-of-directors
There is great potential for conflicts of interests here.
En toch zijn er users op dit forum die ontkennen dat men mogelijk niet alle lange-termijn effecten kent.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Niks nieuws toch? Natuurlijk weet men niet welke zeldzame bijwerkingen op de lange termijn opduiken, en hoe vaak. Dat weet men nooit bij de introductie van een vaccin.
Wanneer loopt de korte termijn af en wanneer begint de lange termijn?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En toch zijn er users op dit forum die ontkennen dat men mogelijk niet alle lange-termijn effecten kent.
Iemand heeft mij een tijd terug zelfs gezegd dat wetenschappers zo goed zijn dat ze op korte-termijn, in principe alle lange-termijn effecten kunnen achterhalen.
Mensen die weet hebben van een vaccin die weten dat er geen lange termijn effect is. Die is er namelijk nog nooit bij een vaccinatie geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
En toch zijn er users op dit forum die ontkennen dat men mogelijk niet alle lange-termijn effecten kent.
Iemand heeft mij een tijd terug zelfs gezegd dat wetenschappers zo goed zijn dat ze op korte-termijn, in principe alle lange-termijn effecten kunnen achterhalen.
Die houden rekening met Amerika. Waar men een konijn in een magnetron stopte die dood ging en toen naar de rechter ging om geld te krijgen van de maker van de magnetron. In de handleiding stond namelijk niet dat men geen konijn erin kan drogen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
. Maar het zou gweoon dom zijn van een fabrikant om niet te melden dat die bijwerkingen nog niet in kaart zijn gebracht, dus het feit dat ze dat doen, is helemaal niet vreemd of verontrustend.
Dan negeren we het vaccin voor de varkensgriep eventjes gemakshalve?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Mensen die weet hebben van een vaccin die weten dat er geen lange termijn effect is. Die is er namelijk nog nooit bij een vaccinatie geweest.
HarryHolgod
Je weet dat een vaccin binnen twee weken uit het lichaam verdwijnt? als het immuunsysteem goed werk doet althans.
Whoohoo - Harry de Hol, de wanhopige,totaal niet grappig, zeer onsuccessvol 'comedian'.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:18 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Mensen die weet hebben van een vaccin die weten dat er geen lange termijn effect is. Die is er namelijk nog nooit bij een vaccinatie geweest.
HarryHolgod
Je weet dat een vaccin binnen twee weken uit het lichaam verdwijnt? als het immuunsysteem goed werk doet althans.
Meer dan 200 jaar is lang genoeg?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:43 schreef Shivo het volgende:
Wetenschapper hier, op basis van alleen de korte termijn effecten kunnen niet de lange termijn effecten volledig worden voorspeld.
Of die man grappig is is subjectief. Wat hij zegt daarentegen zijn meestal feiten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Whoohoo - Harry de Hol, de wanhopige,totaal niet grappig, zeer onsuccessvol 'comedian'.
Zijn er wat vids van deze stand-up 'komiek' te vinden of verdient hij wat centjes alleen met ontzettende domme filmpjes maken?
Waarom heb jij je vandaag op fok geregistreerd?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:55 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Meer dan 200 jaar is lang genoeg?
En wat denk je van de werking, het vaccin dat al na twee weken uit het lichaam is.
[..]
Of die man grappig is is subjectief. Wat hij zegt daarentegen zijn meestal feiten.
En of hij centjes verdiend op YT weet ik niet. Zal wel door reclame zijn.. Hij verkoopt in elk geval geen shirtjes met "freedom" erop zoals anderen.
mRNA vaccines, waarvan ik zelf ook twee doses heb gehad in januari, bestaan nog niet zo lang.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:55 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Meer dan 200 jaar is lang genoeg?
En wat denk je van de werking, het vaccin dat al na twee weken uit het lichaam is.
.
Ik kom alleen hier om te zien wat de laatste MSM coronahysteria berichten en meningen zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom heb jij je vandaag op fok geregistreerd?
Het valt me op de laatste maanden dat wanneer ik redelijk actief ben met het posten van zaken die tegen de mainstream ingaan, dat er dan plotseling een nieuwe account opduikt die overal tegen in moet gaan. Jij bent nummer 3 in een paar maanden tijd.
Got to control that narrative!
Die worden al sinds de jaren negentig geproduceerd...quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:02 schreef Shivo het volgende:
[..]
mRNA vaccines, waarvan ik zelf ook twee doses heb gehad in januari, bestaan nog niet zo lang.
De meer standaard vaccines, zoals AZ en Jansen, trouwens ook niet. Waar komt die 200 jaar vandaan?
O dat moet wel een complot zijn. Normaal komen er geen drie nieuwe users in een paar maanden tijd op fok.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:59 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom heb jij je vandaag op fok geregistreerd?
Het valt me op de laatste maanden dat wanneer ik redelijk actief ben met het posten van zaken die tegen de mainstream ingaan, dat er dan plotseling een nieuwe account opduikt die overal tegen in moet gaan. Jij bent nummer 3 in een paar maanden tijd.
Got to control that narrative!
Of je bent een kloon van 1 van de usual suspects die door heeft dat hij bij mij op de ignore-lijst staat en die er niet tegen kan dat hij geen aandacht meer krijgt van mij.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:22 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
O dat moet wel een complot zijn. Normaal komen er geen drie nieuwe users in een paar maanden tijd op fok.
Moet je vooral op FOK komen ja. 80% van de fokkers is wappie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kom alleen hier om te zien wat de laatste MSM coronahysteria berichten en meningen zijn.)
Ik heb ook een foto van jou boven mijn bed hangenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Of je bent een kloon van 1 van de usual suspects die door heeft dat hij bij mij op de ignore-lijst staat en die er niet tegen kan dat hij geen aandacht meer krijgt van mij.
Je bent nl. wanhopig op zoek naar aandacht in de topics waar ik aanwezig ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |