Ja die in Twente had bewust een andere naam gekozen!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beter dan Katholieke Universiteit Tilburg
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier niet hoor, er is meer dan alleen weilanden
Is volgens mij ook het enige wat Grunn te bieden heeftquote:
Ah!quote:
Ja maar die is niet katholiekquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die in Twente had bewust een andere naam gekozen!
Oh? Er was in ieder geval nog eentje die een KuTafkorting zou hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar die is niet katholiek
geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2021 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Er was in ieder geval nog eentje die een KuTafkorting zou hebben.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
Wel dit:
De bibliotheek van Universiteit Leiden heette tot voor kort gewoon de Universiteitsbibliotheek (UB). De onderwijsinstelling wilde echter internationaliseren en vond het daarom tijd voor een nieuwe, moderne, Engelse naam. Daarbij lijkt zij de Nederlandse taal echter een beetje uit het oog verloren. De bibliotheek draagt namelijk vanaf nu de naam Leiden University Library, afgekort LUL.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee
Wel dit:
De bibliotheek van Universiteit Leiden heette tot voor kort gewoon de Universiteitsbibliotheek (UB). De onderwijsinstelling wilde echter internationaliseren en vond het daarom tijd voor een nieuwe, moderne, Engelse naam. Daarbij lijkt zij de Nederlandse taal echter een beetje uit het oog verloren. De bibliotheek draagt namelijk vanaf nu de naam Leiden University Library, afgekort LUL.
De afkorting KUT is wel in lijn van wat de gemiddelde Brabander vind van hoog geleide mensenquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Toen de Hogeschool van Tilburg de naam universiteit mocht gaan dragen, werd bijna gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Tilburg, ofwel KUT. Uiteindelijk werd door de schunnige afkorting gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Brabant.
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Nu voorgoed dicht en dan komen we ergens.
Het is tijd voor de Nieuwe Evangelische Universiteit, Katholiek En Nazistisch.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
Toen de Hogeschool van Tilburg de naam universiteit mocht gaan dragen, werd bijna gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Tilburg, ofwel KUT. Uiteindelijk werd door de schunnige afkorting gekozen voor de naam Katholieke Universiteit Brabant.
En je moet er ook de groeten uit hebben!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De afkorting KUT is wel in lijn van wat de gemiddelde Brabander vind van hoog geleide mensen
Ja echt. Snap jij het nog ?quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:47 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Trump moet ervan dansen.
Hij mag dat hij is Godquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Beetje aparte opmerking van iemand die vorige maand zelf full bolk bezig is geweest.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En je moet er ook de groeten uit hebben!
Dat vind ik wel een flauwe!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
Je hebt ook de Katholieke Universiteit Leuven
Toch maar eens kijken daar.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?
Ja, maar er zijn wat gifjes betreft veel efficiėntere methoden die ik niet ken!quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken daar.
Doe je dat met photoshop?
Ik heb geen photoshop meerquote:Op donderdag 14 januari 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn wat gifjes betreft veel efficiėntere methoden die ik niet ken!
Die bolkplaatjes maak ik ook met photoshop.
Gifjes in Photoshop ben je echt teringlang mee bezig, hoewel ik er iets meer handigheid in begin te krijgen na al die vele honderden die ik gemaakt heb!
Die diarree ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. En ik wil ook zeker niet de discussie weer aanwakkeren. Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan elkaar storen, maar dat kan toch ook gewoon benoemd worden zonder gesneer. We zijn toch allemaal volwassen mensen? Ik vind het bijzonder dat de een nu beschuldigd wordt van de hele dag blocken en geen ruimte laten, terwijl vorige maand precies hetzelfde is gedaan door de winnaar van die maand. En dat was een held en nu is het ineens sneu.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb geen photoshop meer![]()
Over een paar maanden koop ik een nieuwe laptop die dat aan kan.
Je zegt het precies zoals het is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 20:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee. En ik wil ook zeker niet de discussie weer aanwakkeren. Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan elkaar storen, maar dat kan toch ook gewoon benoemd worden zonder gesneer. We zijn toch allemaal volwassen mensen? Ik vind het bijzonder dat de een nu beschuldigd wordt van de hele dag blocken en geen ruimte laten, terwijl vorige maand precies hetzelfde is gedaan door de winnaar van die maand. En dat was een held en nu is het ineens sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |