abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197412617
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Van wat ik las is dat alleen als er genoeg doses van het moderna vaccin geleverd zouden worden, maar inmiddels hebben we minder doses van het moderna vaccin dan dat zij willen hebben.
Zij zeggen dat de afspraak was dat als er problemen zouden zijn met Moderna ze iets anders zouden krijgen...
zie email 27 oktober
pi_197412629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Maar als er eerder een andere afspraak met ze is gemaakt. Dan is het toch niet gek dat ze boos worden als die afspraak niet wordt nagekomen en de minister vervolgens ook nog eens als een kat in het nauw om zich heen begint te slaan...
Die 'afspraak' is kennelijk niet zo duidelijk want volgens de minister is daar geen sprakr van. Ik geloof eerder de minister dan de zoveelste belangenvereniging.
pi_197412634
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar eerlijk, die ziekenhuizen hebben het toch ook lekker gespeeld? Beetje angst voor code zwart (terwijl de modellering allang verwachtte op de piek te zijn). Ondertussen zijn zij allemaal (of in ieder geval die in de acute zorg) al gevaccineerd.
Dat lijkt mij een hele goede zaak. Dat voorkomt uitval van zorg personeel wat de zorg bereikbaar houdt.
pi_197412641
Zal er wat veranderen op corona-niveau als het kabinet morgen gaat vallen?
pi_197412645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Die 'afspraak' is kennelijk niet zo duidelijk want volgens de minister is daar geen sprakr van. Ik geloof eerder de minister dan de zoveelste belangenvereniging.
Nou...dat is wel erg gewaagd gegeven wie de minister in kwestie is.
  Moderator donderdag 14 januari 2021 @ 20:36:47 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_197412650
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Euh ja, ik heb hele groepen begeleid.
je zou kunnen zeggen dat je ze erheen hebt gerold.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_197412652
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een hele goede zaak. Dat voorkomt uitval van zorg personeel wat de zorg bereikbaar houdt.
Dat geldt hetzelfde voor de thuiszorg. Of de gehandicaptenzorg. Of dus de huisartsenzorg.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197412653
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ik normaal ook. Maar dit is De Jonge. En die zie ik een dergelijke fout (want dat vind ik het ook hoor) zo maken. Die vind ik niet geloofwaardig.
zie email 27 oktober
pi_197412679
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef Sfancta het volgende:
Helemaal niets. En ook niet op welk ander ander beleidsterrein, men zat sowieso al in een periode waarin geen grote nieuwe zaken worden opgepakt gegeven de verkiezingen.
pi_197412684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:36 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat geldt hetzelfde voor de thuiszorg. Of de gehandicaptenzorg. Of dus de huisartsenzorg.
Ja. Wat mij betreft wel.

Voor alle duidelijkheid, ik werk niet in de zorg en ik heb geen familie die in de zorg werkt :P

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 20:38:55 ]
pi_197412690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zij zeggen dat de afspraak was dat als er problemen zouden zijn met Moderna ze iets anders zouden krijgen...
quote:
Niet juist
Maar De Jonge stelt dat er helemaal geen harde deadline is is afgesproken. ‘Niet juist’, schrijft hij in een brief over de beschikbaarheid in januari. Als het vaccin van Monderna niet voorhanden zou zijn, zouden er vervolgafspraken worden gemaakt. Hij benadrukt wél zalvend dat huisartsen ‘belangrijk’ zijn.
Dat lees ik erover. AstraZeneca zou hopelijk deze maand nog goedkeuring krijgen en kan direct leveren. Het zou een paar weekjes verschil zijn, daar kunnen ze best op wachten vind ik. We verwachten in Q1 4.5 mil doses van AstraZeneca, zelfs als het er maar 3 mil zijn dan is dat nog aardig wat.
pi_197412693
quote:
Niet onmiddellijk. Je kunt je hooguit voorstellen dat Geert W. straks dingen gaat roepen als “een demissionair kabinet dat een avondklok wil invoeren! Gekker moet het niet worden voorzitter!”

Maar verder verwacht ik het niet.
zie email 27 oktober
pi_197412710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja. Wat mij betreft wel.
Kortom: de Gezondheidsraad heeft niet voor niets bij herhaling benadrukt om te beginnen met de ouderen.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197412712
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]

[..]

Dat lees ik erover. AstraZeneca zou hopelijk deze maand nog goedkeuring krijgen en kan direct leveren. Het zou een paar weekjes verschil zijn, daar kunnen ze best op wachten vind ik. We verwachten in Q1 4.5 mil doses van AstraZeneca, zelfs als het er maar 3 mil zijn dan is dat nog aardig wat.
Dat zegt De Jonge ja. De andere partij denkt daar anders over.
zie email 27 oktober
pi_197412727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet onmiddellijk. Je kunt je hooguit voorstellen dat Geert W. straks dingen gaat roepen als “een demissionair kabinet dat een avondklok wil invoeren! Gekker moet het niet worden voorzitter!”

Maar verder verwacht ik het niet.
Geert roept wat, water is nat ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2021 20:39:40 ]
pi_197412770
quote:
Corona verdwijnt. Mensen mogen elkaar weer knuffelen en omhelzen. Maar plots breken al de dijken door. En dan blijkt toch waar het allemaal aan heeft gelegen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_197412790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat zegt De Jonge ja. De andere partij denkt daar anders over.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oorrang-gevaccineerd

quote:
Er wordt verwacht dat er nog deze maand kan worden begonnen met vaccineren met het Moderna-vaccin. Mocht het vaccin van Moderna onverhoopt niet in januari beschikbaar komen, dan wordt er een andere oplossing gezocht voor snelle vaccinatie van huisartsen. Dat wordt op 15 januari nader beoordeeld.
Dat hebben ze begin deze maand gezegd.

En daar staat naar verachting eind januari. Nou, als ze wachten op goedkeuring van AZ kan het uiteindelijk misschien 2 weken later. Boehoe :'(
pi_197412811
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Euh ja, ik heb hele groepen begeleid.
Ja mooi! Maar het is niet alsof het openhouden van de sportscholen deze maanden een significante verbetering op zou leveren. Wel een les om hierna als samenleving veel meer in te zetten op gezonder leven.
pi_197412824
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:41 schreef Anton91 het volgende:

[..]

[..]

Tja ik lees daar ook meer “dan krijgt u wat anders” dan “dan wacht u maar wat langer” in...
zie email 27 oktober
pi_197412836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:41 schreef Anton91 het volgende:

[..]

[..]

En daar staat naar verachting eind januari. Nou, als ze wachten op goedkeuring van AZ kan het uiteindelijk misschien 2 weken later. Boehoe :'(
Dit spreekt toch echt in het voordeel van De Jonge.
pi_197412838
De BOA's willen ook nog, anders valt de aankomende avondklok niet te handhaven.
pi_197412846
In Italië krijgt iedereen gewoon een prik. Gewoon bij de huisarts en er is genoeg voor iedereen.
pi_197412883
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:43 schreef quirina het volgende:
In Italië krijgt iedereen gewoon een prik. Gewoon bij de huisarts en er is genoeg voor iedereen.
Ja, maffia.
pi_197412887
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:42 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Tja ik lees daar ook meer “dan krijgt u wat anders” dan “dan wacht u maar wat langer” in...
Staat dat ze anders voor een andere oplossing gaan zoeken om snel te vaccineren. Wat is het probleem als ze bij de eerste batch horen van AZ? Als ze dat als strategie hadden gekozen had de Jonge misschien dat voorstel geaccepteerd.
pi_197412915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2021 20:34 schreef DireStraits7 het volgende:
Maar eerlijk, die ziekenhuizen hebben het toch ook lekker gespeeld? Beetje angst voor code zwart (terwijl de modellering allang verwachtte op de piek te zijn). Ondertussen zijn zij allemaal (of in ieder geval die in de acute zorg) al gevaccineerd.
Zodra je die 'sympathie' een keertje hebt dan zal je vast des te meer denken dat je hier al dan niet terecht recht op hebt. Of botweg gezegd de PR van afgelopen maanden moet naar meer hebben gesmaakt.
I'll give you something to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')