abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198637496
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:48 schreef Marsenal het volgende:
Doutzen haar tietjes is echt niks meer van over. Dan neuk je een topmodel maar zodra ze richting de 40 gaat is het opeens een tante sidonia die de hele dag op dr pokkie zit te zeuren over kinderen en vaccineren. Ik was ook verder gaan kijken. :7
Tuurlijk. Jij was allang weggeweest ondanks jullie twee kinderen.

quote:
Hoewel haar loopbaan op de catwalk er bijna op zit, is Doutzen Kroes pas 32 jaar. Toch heeft ze in korte tijd flink wat geld verdiend; ze was in 2017 maar liefst 22 miljoen euro waard.
Al die miljoenen. Boeiend.
pi_198641917
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Geen idee? De kutjes zijn natter bij de buren, zoiets?
:D

_O-
  maandag 29 maart 2021 @ 18:40:24 #96
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198753595
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze is niet zo snugger, al denkt ze zelf waarschijnlijk dat "kritische" vragen stellen haar intelligent maakt.
Ook als het niet over complexe materie gaat, is ze niet bepaald welbespraakt en kan ze nog geen normale zin formuleren.

Ze heeft een nogal lijzige, vlakke stem. Dat helpt niet echt mee. Voeg er de blik aan toe alsof ze zich ergens in een ander universum bevindt en het steeds openhangende mondje, en het lijkt nog wat erger dan het is.

Maar als ze compleet achterlijk was geweest, had ze het niet zo ver geschopt. Ook niet in een vak dat in de basis om uiterlijk draait.
  Moderator / Miss SHO maandag 29 maart 2021 @ 21:46:08 #97
22592 crew  Ole
pi_198757234
ik twijfel of dit nog SHO is.
Vanwege werk heb ik veel met gezinnen te maken waar de één na de ander positief getest is. Het is een nare test en hopelijk -en die gaat komen- komt er een minder nare test
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198757275
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:46 schreef Ole het volgende:
Vanwege werk heb ik veel met gezinnen te maken waar de één na de ander positief getest is. Het is een nare test en hopelijk -en die gaat komen- komt er een minder nare test
Gewoon je kind niet laten testen, anders nog iets?
  Moderator / Miss SHO maandag 29 maart 2021 @ 22:07:01 #99
22592 crew  Ole
pi_198757645
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 21:48 schreef Nober het volgende:

[..]

Gewoon je kind niet laten testen, anders nog iets?
Ja mag . prima maar dan blijft je kind langer thuis. Dit mag gewoon hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198761912
Mijn dochters van 7 en 10 zijn de afgelopen 2 weken allebei een keer getest. Niks aan de hand, geen enkel probleem. Blijkbaar heeft Doutzen gewoon jankkindjes gekweekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2021 11:04:07 ]
pi_198761992
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Mijn dochters van 7 en 10 zijn de afgelopen 2 weken allebei een keer getest. Niks aan de hand, geen enkel probleem. Blijkbaar heeft Doutzen gewoon jankkindjes gekweekt.
Hier een 7 jarige getest. Vond het prima, had alleen een lolly of zo na afloop verwacht maar die kwam niet. _O-
pi_198762046
Dom blondje heeft niet eens gestudeerd en wilt haar zegje doen.

Ik zou haar keihard doen :Y
Net als de rest van Fok!

Maar ze is gene boegbeeld voor de medische wetenschap
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:27:54 #103
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_198762353
Ze heeft iig Havo gedaan. Er zal geen potentiele raketgeleerde aan verloren gegaan zijn, maar ga maar van minimaal medium intelligent uit.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:06:09 #104
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_198763108
Iedereen mag zijn, haar of een mening hebben. Het lijkt er echter op dat heel veel mensen hun heil beginnen te zoeken in dit soort dingen omdat hun leven ineens op hold staat, want ja, wat is nu belangrijker dan dat een Ria en hun gezin alles weer mogen en niet getest hoeven te worden? Doutzen is slim genoeg om zichzelf dan nog even in de aandacht te zetten.

Maar dat is mijn mening.
With love :*
pi_198763380
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:40 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze heeft een nogal lijzige, vlakke stem. Dat helpt niet echt mee. Voeg er de blik aan toe alsof ze zich ergens in een ander universum bevindt en het steeds openhangende mondje, en het lijkt nog wat erger dan het is.

Maar als ze compleet achterlijk was geweest, had ze het niet zo ver geschopt. Ook niet in een vak dat in de basis om uiterlijk draait.
Hou toch op. _O- In haar beste dagen was ze zo ongeveer het knapte model dat er rondliep. Zo een belachelijk mooi gezicht. Alsof het dan uitmaakt of je slim bent of niet. :')

Elke BN-er heeft net als wij, de gewone mensen, een mening. Waarom zou ze dat niet mogen ventileren.
(Vind het overigens ook huilie gedrag over kinderen die niet getest mogen worden, maar dat terzijde.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_198775942
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hou toch op. _O- In haar beste dagen was ze zo ongeveer het knapte model dat er rondliep. Zo een belachelijk mooi gezicht. Alsof het dan uitmaakt of je slim bent of niet. :')

Elke BN-er heeft net als wij, de gewone mensen, een mening. Waarom zou ze dat niet mogen ventileren.
(Vind het overigens ook huilie gedrag over kinderen die niet getest mogen worden, maar dat terzijde.)
Helaas denken topmodellen na hun piek (ze is 35 :') ) dat ze nu hele wat te zeggen hebben en weten lol
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198837036
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Elke BNer heeft ook een verantwoordelijkheid.

Maar ook dit kipje heeft liever alleen de lusten en meent de wijsheid in pacht te hebben.

Overigens betekent het kunnen halen van een middelbare schooldiploma alleen maar dat je de stof lang genoeg kon onthouden om het te reproduceren.

Het betekent zeer zeker niet een niveau van algemene ontwikkeling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')