Update:quote:Op donderdag 14 januari 2021 21:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoiets iets dus? Maar dan:
- in een mooi tabel
- refresh ieder 5 seconde
- meer exchanges
- snel (nu is het traag, want op t moment dat je het opent, dan pas wordt de data opgehaald)
http://173.212.209.130:5000/api/eur
dat is het punt juist, ze hebben helemaal geen munt.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:56 schreef revpolen het volgende:
Alberto op de bres gaat over crypto ( united bull traders )
Iemand die hier iets vanaf weet? Hadden hun eigen munt ook ofzo
Je vind ze wel als munt alleen geen gegegevns verder ( coingecko )quote:Op zondag 17 januari 2021 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is het punt juist, ze hebben helemaal geen munt.
Totdat ze duidelijkheid verschaffen ook best logische fud.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:24 schreef Piva het volgende:
Ik vraag me af wie die tether fud blijft opbrengen. Het komt terug als een Zwitsers klokwerk...
Heel de market weer in paniek voor een paar dagen..
Zodra ze de bank openbaren die dit doet gaat die bank kapot gemaakt worden.quote:Op maandag 18 januari 2021 04:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Totdat ze duidelijkheid verschaffen ook best logische fud.
Anonieme accounts blijven opduiken met Tether FUD. Moet dus inderdaad een partij zijn die belang heeft bij goedkope bitcoin.quote:Op zondag 17 januari 2021 17:24 schreef Piva het volgende:
Ik vraag me af wie die tether fud blijft opbrengen. Het komt terug als een Zwitsers klokwerk...
Heel de market weer in paniek voor een paar dagen..
de stijging lijkt ook wat natuurlijker dan in december, nu in stapjes omhoog.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, gaat prima. Over de $2,40 alweer.
Ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
de stijging lijkt ook wat natuurlijker dan in december, nu in stapjes omhoog.
Nee, ken het ook niet. Lees het bericht nu ook voor het eerstquote:https://medium.com/enreac(...)-of-rfi-1776270b32a2
Private Equity Fund Heritage Ventures unveiled as institutional investor of $RFI
ik ken t fonds verder niet maar klinkt goed.
Eind van de week nieuwe ATH dusquote:Op maandag 18 januari 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een dubbele top. De beren kunnen los.
Fixedquote:
Ik ook, maar tegelijkertijd het probleem van een fractaal.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:
Thanks, ben all-in gegaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |