Denk ik niet, hebben hier niet met top materiaal te maken. Deze denken nog net niet dat Belgen een andere diersoort zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk is dat niet wat een gemiddelde Nederlanders... Anders twijfel ik of ik nog ooit wil verhuizen naar NL
Dat is waar ook.quote:
Dat klopt. Manipulatief.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
Gadverdamme. Wat is Nathalie een naar mens
Als ze terug komt. Wie van de genomineerde ligt het beste bij de kijkers denk je?quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:27 schreef Ebinas het volgende:
Els gaat volgende week op Nick en Naomi
Els: "Ze is niet zo slim".quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:32 schreef Benny het volgende:
Nathalie: "Jill is een beetje naïef, weet je. Die heeft een beetje sturing nodig, snap je"
Daar zit geen kwaad in,of is ze te mooi?quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Thomas speelt het handig, maar dat is op de lange termijn niet vol te houden.
preciesquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zit geen kwaad in,of is ze te mooi?
Blauwvinger.quote:
Is DTS niet meer leuk?quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Ze hebben ook niet veel te doen.
Heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:03 schreef GayGuy het volgende:
https://gyazo.com/c4fb13a174e24d81f29893c7230af200 dan maar op deze mannier proberen. Ik krijg het echt niet voorelkaar😅
Als Nederlander aanhaken bij team Belgie kan, maar als puntje bij paaltje komt lig je er dan denk ik nog steeds uit op t einde.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:34 schreef Benny het volgende:
Maar fuck... Rene is dus een beetje naar team Nathalie+Els+Nick+Theo aan het trekken ?
Of zou dit slim informatie ophalen zijn, zoals hij gister bij Jill aangaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |