Echt hè, tis verdorie al bijna half vier! Die koffers zijn nu wel ingepakt!quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:19 schreef Shola het volgende:
Hoe laat gaan Els en René weg joh? Weg, raus!
Ja maar vorige week zaten sniko en liese de hele dag in een kamer apart.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Normaal gesproken in de "live" uitzending vanavond om half 10.
Plottwist, ze blijven, Theo komt terug, en Natte alie moet per direct vertrekken🥳🥳🥳quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Echt hè, tis verdorie al bijna half vier! Die koffers zijn nu wel ingepakt!
Hij verwart lieveling met sterk....quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Theo zei zelf dat hij publiekslieveling was toen hij eruit ging.
Ja en ze roddelt ook wel eens!quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Shola het volgende:
Nathalie haar dag bestaat uit: Roddelen, roddelen, roddelen.
Nu wel weer , net nog nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef greysbones het volgende:
Els wil ook naar huis..
ze denkt dat er een grafstemming hangt omdat zij nog niet weg zijn
Ja, we zullen t nooi weten hequote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Theo zei zelf dat hij publiekslieveling was toen hij eruit ging.
Was dat niet in de hoop dat er wat zou gebeuren tussen die 2?quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja maar vorige week zaten sniko en liese de hele dag in een kamer apart.
Daarvan hoopten ze denk ik dat ze gingen zoenenquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ben der bang veur!quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Plottwist, ze blijven, Theo komt terug, en Natte alie moet per direct vertrekken🥳🥳🥳
O dat bedoelde je.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef Sangha het volgende:
[..]
Kan iemand dit verhaal even kopieren en plakken? Ik kan niet bij instagram. Alvast bedankt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.instagram.com(...)2486471322847305875/
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:23 schreef greysbones het volgende:
Rene is ook te eerlijk, tegen de verkeerde mensen
Ter verdediging van haar (want ik vind t een zure muts):quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Shola het volgende:
Nathalie haar dag bestaat uit: Roddelen, roddelen, roddelen.
Denk het niet eigenlijk, maar dat hele dag separaat zijn vond ik wel raar en onnodig.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:23 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was dat niet in de hoop dat er wat zou gebeuren tussen die 2?
(en dat als dat zo geweest was ze misschien allebei hadden mogen blijven)
Peter VDV zei:"Plottwist ?"quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Plottwist, ze blijven, Theo komt terug, en Natte alie moet per direct vertrekken🥳🥳🥳
En iedereen gaat slapen.quote:
Tja zo had ik het nog niet gezien, denk het niet maar wie weet. Zie ik tussen Els en René nog niet zo snel gebeuren, lol!quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarvan hoopten ze denk ik dat ze gingen zoenen
Theo komt dus terugquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Peter VDV zei:"Plottwist ?"
Met een vraagteken.
Ik heb het nu een paar keer beluisterd.
https://www.instagram.com(...)2486471322847305875/
Ja dat ja, en voor die twee, ja als ze toch niet gingen zoenen, was het een lange dag daar hoor...quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
O dat bedoelde je.
Ja was vorige week niet zo'n succes dus pakken ze het iets anders aan.
Het geeft betere beelden als ze gewoon in de groep hun lot mogen afwachten.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Hahahaha. Els is ervan overtuigd dat Thomas niet op Jill heeft gestemd
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Tja zo had ik het nog niet gezien, denk het niet maar wie weet. Zie ik tussen Els en René nog niet zo snel gebeuren, lol!
ik heb het gevoel dat ze heel dom isquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
Over achterbakse slangen gesproken... Els is er ook een
Echt hoor.Die denkt een week voor uit.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:27 schreef GayGuy het volgende:
Natte Alie is zich aan het indekken voor de volgende nominaties😆😆😆😆
Ik zie het anders.quote:
Nou de rest doet het ook weinig of niet en roddelen over iemand of over iemand praten kunnen twee verschillende dingen zijn, heeft ook weer te maken met intentie. Dus is bij haar bij voorbaat negatief heb ik het idee.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ter verdediging van haar (want ik vind t een zure muts):
Wat anders? Je maakt echt serieus niets mee, dan alleen elkaar. Er is geen baan, geen buitenwereld. je kant ook alleen over elkaar hebben
alsof je Theo hoort pratenquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:27 schreef BB-King het volgende:
Els: Nick is een gladde! Een bruinglijer.
Ik vermoed dat ze roddeltante #1 is in het dagelijks levenquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ze heel dom is
Denk het niet, Nick kookte gewoon en Theo deed er een beetje leuk bijquote:Op donderdag 14 januari 2021 15:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk wel dat Nathalie hier gelijk heeft over Nick.
Ja, eens.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:28 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nou de rest doet het ook weinig of niet en roddelen over iemand of over iemand praten kunnen twee verschillende dingen zijn, heeft ook weer te maken met intentie. Dus is bij haar bij voorbaat negatief heb ik het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |