quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Koppositie pakken vandaagdat overschatte kut az kan er niet veel van en ajax gaat morgen gelijkspelen in Enschede

Ik gok het laatstequote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Gapko basis waarschijnlijk. Benieuwd of we weer eens een beetje kunnen genieten straks of dat het weer een schijtwedstrijd wordt.

Het fuck zeg. Wat is die aan het goochelen dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
Malen, Zahavi, Dumfries op de bank. Bijzonder weer.

Hij neemt Sparta blijkbaar niet serieus. In de thuiswedstrijd iets van 8 wissels volgens mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het fuck zeg. Wat is die aan het goochelen dan?

Dat je dat doet tegen Emmen of ADO allez, maar Sparta mag toch wel serieus genomen worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij neemt Sparta blijkbaar niet serieus. In de thuiswedstrijd iets van 8 wissels volgens mij.

Het sneeuwt niet zo heel vaak, maar om dat nou bijzonder weer te noemen...quote:Op zaterdag 16 januari 2021 17:27 schreef tompsv18 het volgende:
Malen, Zahavi, Dumfries op de bank. Bijzonder weer.

En alweerquote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Donder nou toch eens op met die Rosario, godverredomme zeg.

quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:54 schreef hanns het volgende:
Zie het al..Sparta gaat dit makkelijk winnen.

quote:Op zaterdag 16 januari 2021 18:51 schreef tompsv18 het volgende:
Donder nou toch eens op met die Rosario, godverredomme zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |