Vanavond komt hier Hassan langs, die knipt dan meteen 4 man á 30 euro. Denk anderhalf uurtje klaar ofzo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:05 schreef DonRaja het volgende:
Als de kappers hier weer open mogen, zou je rekening moeten houden met een wachttijd van enkele maanden.
Die moet ik ook nog 1 vinden. Maar het is België, iedere Hassan hier staat op de terrorist watchlist.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond komt hier Hassan langs, die knipt dan meteen 4 man á 30 euro. Denk anderhalf uurtje klaar ofzo.
Dat is toch wel lekker verdienen.
Ff de politie bellen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond komt hier Hassan langs, die knipt dan meteen 4 man á 30 euro. Denk anderhalf uurtje klaar ofzo.
Dat is toch wel lekker verdienen.
Ik doe mee. Heb gisteren een nieuwe lading pikzwarte (ik ben tegen racisme) ondeugend ruikende boontjes gekregen. Die gaan we zo even proberen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 08:30 schreef Caland het volgende:
Boys
Tijd voor koffie (een ondeugend bakje) @:ggmm @:jojoortje @:buitendam
Het sneeuwt hier nu al.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het pak sneeuw morgen?
Dat is 1 van de weinige dingen waar ik op dit moment zin in heb ja. En ijs, zodat we kunnen schaatsen. Maar dat zal wel niet kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in het pak sneeuw morgen?
Oh ik vond het als kind altijd wel leuk maar nu eigenlijk niet meer zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige dingen waar ik op dit moment zin in heb ja. En ijs, zodat we kunnen schaatsen. Maar dat zal wel niet kunnen
Watquote:
Zal het doorgeven ouwe reus, want inderdaad, als Ed het zegt, gaat het niet anders dan hoe Ed zei dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat
Ed Aldus zei morgen pas dus dan is het gewoon morgen, begrepen?
lolquote:Opmerkelijk nieuws uit Brazilië, waar de Braziliaanse vrouwenploeg een oefenwedstrijd heeft gespeeld tegen de talenten van Grêmio Onder-16. De talentvolle jongens hadden weinig moeite met de nummer acht van de wereldranglijst van de vrouwen en wonnen met grote cijfers: 6-0.
Geen idee, ik hou het verder niet echt in de gaten.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 11:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En na afloop lekker tieten voelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |