En dan op naar COR?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:coco @:wereldgozer
Eens, ik ben dat BB- en Crytpogeneuzel spuugzat.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor koffie. @:coco @:wereldgozer
als je mij negeert kun je gewoon alleen maar in memes en inside jokes blijven praten hoor hier, heb je er ook niet zo'n last vanquote:Op donderdag 14 januari 2021 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Zitten wij met die josti opgescheept.
Jaat, nog veel meer leuke dingen mogelijk dat laat zien hoe krom het dollar/eurosysteem is.quote:Op donderdag 14 januari 2021 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig al joh? Heb jaren geleden nog een keer een pizza laten komen voor bitcoins, volgens mij waren het er 330. Voor n fucking pizza...
Had al een mention gezet. Zal wel weer niet doorgekomen zijn.quote:
Niet ontvangen.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had al een mention gezet. Zal wel weer niet doorgekomen zijn.
Als mod moet ik alles in de gaten houden dus ik blokkeer niemand!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je mij negeert kun je gewoon alleen maar in memes en inside jokes blijven praten hoor hier, heb je er ook niet zo'n last van
gebruik je fok abootje
Hier roddelen we niet.quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als mod moet ik alles in de gaten houden dus ik blokkeer niemand!
@:muskusnogwat check deze grap
Heb je al wat VBL notes uitgedeeld?quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
helemaal nietquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
39k weerquote:Op donderdag 14 januari 2021 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier roddelen we niet.
@:muskusboktor57
Uiteraard. Ik treed hard op!quote:Op donderdag 14 januari 2021 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je al wat VBL notes uitgedeeld?
Gedragsregels in dit topic:quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:18 schreef Coco het volgende:
Iets met kroegen posten mag niet meer in COR
De hype stopt vanzelf weer.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
39k weer
@:el-stinho, oVeR dE tOp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hype stopt vanzelf weer.*insert NPC meme*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, onz is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
Staat niks in de OP.
Sla ze hier maar mee om de oren.
Op naar COR!quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
Staat niks in de OP.
quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Staat niks in de OP.
Nu maar hopen dat er niet op een dag zo'n 40-45 bijkomen op de ICquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:38 schreef Caland het volgende:
Wat een onzin
Op een trein naar het oosten ermee
lolquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:39 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is note waardig.
ERG JAMMER.
Het stikt daar inmiddels wel van de mensenquote:Op donderdag 14 januari 2021 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er niet op een dag zo'n 40-45 bijkomen op de IC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |